Minder van Tinder- deel 10

dinsdag 14 augustus 2018 om 18:45
Deel 10 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
zaterdag 1 september 2018 om 13:12
Ik ga ook even voorlopig niet meer meeschrijven. Ik merk dat als ik veel over daten schrijf ik er te veel mee bezig ben. Ik merk dat ik veel meer rust heb als ik minder dingen benoem/opschrijf/ onbewust vergelijk met anderen etc. Dus ik ga voorlopig even genieten van mijn date en er wat minder over schrijven. Veel plezier met daten mensen!
zaterdag 1 september 2018 om 14:17
wat jammer dat een aantal mensen weggaan omdat het daten een te grote opgave is naast hun persoonlijke processen.
maar goed, 'doe waar je gelukkig van wordt' En hopelijk met mooie resultaten!
mijn date heeft al een vervolg genomen.
gisteravond is hij mij heel spontaan in mn vakantiehut komen bezoeken.
weer heerlijk gesprek gehad, maar ook heerlijke massage en lekkere seks.
hij vroeg of hij mocht blijven slapen. dat wilde ik niet, dus dat is ook niet gebeurd.
ik vond het wel bijzonder dat hij dat vroeg. het was nml nooit bij mij opgekomen om te blijven slapen. mooi toch, verschillende mensen, verschillende wensen.
leuk hoor, zo'n 'vakantieliefde' via een datingapp
hij vroeg of hij mocht blijven slapen. dat wilde ik niet, dus dat is ook niet gebeurd.
ik vond het wel bijzonder dat hij dat vroeg. het was nml nooit bij mij opgekomen om te blijven slapen. mooi toch, verschillende mensen, verschillende wensen.
kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!

zaterdag 1 september 2018 om 14:37
Dat persoonlijke proces is veel belangrijker dan daten, dat snap je? Als alles op het plekje zit, dan sta je ook beter/positiever/sterker in het daten. Wat erg handig is om een goede evenwichtige relatie te ontwikkelen.ZeepBelle schreef: ↑01-09-2018 14:17wat jammer dat een aantal mensen weggaan omdat het daten een te grote opgave is naast hun persoonlijke processen.
zaterdag 1 september 2018 om 15:00
zo bedoel ik het ook. jammer dat er nog zoveel werk verricht moet worden. jammer dat deze forumsters niet al zo ver zijn. dat ze in dat proces van 'werk' zitten en dus weinig tijd voor 'genieten' hebben. dat gun ik mensen; dat geluk
zaterdag 1 september 2018 om 15:03
trouwens, daten is bij mij wel ondersteunend (geweest?) aan mijn persoonlijke ontwikkeling.
ik heb wel geleerd over mezelf door de motivaties en keuzes (over allerlei zaken in het leven) van mn dates echt te begrijpen, en dat vervolgens te reflecteren op mezelf.
maar er moet wel plek voor zijn. das voorwaarde voor groei en heling.
ik heb wel geleerd over mezelf door de motivaties en keuzes (over allerlei zaken in het leven) van mn dates echt te begrijpen, en dat vervolgens te reflecteren op mezelf.
maar er moet wel plek voor zijn. das voorwaarde voor groei en heling.

zaterdag 1 september 2018 om 15:43
ZeepBelle, ik wil toch nog reageren. Voor mijn gevoel doe je nogal een aanname. Daten staat voor mij volledig los van geluk en genieten. Ik geniet volop van de mensen om me heen, van de dingen die ik doe. Waar ik voorheen dat juist vergat doordat ik zo graag een relatie wilde.
Ben zes jaar vrijgezel en super veel geleerd van daten. Deze laatste date voelt echt alsof ik een transformatie ben ondergaan. Bijzonder en prachtig cadeau.
Zelf ga ik niet meer opzoek naar de liefde, juist omdat ik mij compleet voel zoals het nu is. Rijkdom voel in mijn leven en geniet. Geeft me echt rust en zelfvertrouwen.
Naast dat ben ik het ook eens met wat Winkje schrijft. Alle meningen brengt onrust. Heb steeds meer behoefte mijn processen klein te houden, voor mijzelf. Dat voelt voor mij persoonlijk heel prettig. Eigen keuzes maken, mening vormen en mijn pad kiezen. Deze date verwerken, ruimte voor nemen en dan zie ik het wel wanneer de volgende leukerd zich aan dient. Alle ruimte voor, alleen geef ik daar nu een andere invulling aan. En dat voelt fijn.
Mooi dat je ook veel leert en dat is jouw proces en jij doet dat op deze manier. Ik niet
dat zegt dus niks over hoe ik mij voel, geluk en genieten
Ben zes jaar vrijgezel en super veel geleerd van daten. Deze laatste date voelt echt alsof ik een transformatie ben ondergaan. Bijzonder en prachtig cadeau.
Zelf ga ik niet meer opzoek naar de liefde, juist omdat ik mij compleet voel zoals het nu is. Rijkdom voel in mijn leven en geniet. Geeft me echt rust en zelfvertrouwen.
Naast dat ben ik het ook eens met wat Winkje schrijft. Alle meningen brengt onrust. Heb steeds meer behoefte mijn processen klein te houden, voor mijzelf. Dat voelt voor mij persoonlijk heel prettig. Eigen keuzes maken, mening vormen en mijn pad kiezen. Deze date verwerken, ruimte voor nemen en dan zie ik het wel wanneer de volgende leukerd zich aan dient. Alle ruimte voor, alleen geef ik daar nu een andere invulling aan. En dat voelt fijn.
Mooi dat je ook veel leert en dat is jouw proces en jij doet dat op deze manier. Ik niet

zaterdag 1 september 2018 om 17:05
Ik merk dat ik er juist meer van geniet als ik er minder mee bezig ben in de tijd dat ik hem niet zie. Hier schrijven is voor mij toch een vorm van analyseren en vergelijken. Ik geniet meer van mijn tijd met hem als ik dat minder doe
Meer go with the flow, ipv alles erover steeds melden en opschrijven.

zondag 2 september 2018 om 21:31
Depster, die kans is groot natuurlijk.
Ik heb nog wel een berichtje gestuurd dat als ze het bij nader inzien niet zag zitten, dat ze dat gewoon kon aangeven.
Het voorstel was wandklimmen of een burgpijler op zien te komen en daar een drankje drinken muhahaha, daar hou ik wel van.
Het is uiteindelijk een soort picknick geworden, ook leuk en het was ook gezellig maar er komt geen vervolg.
Date van aankomende week ga ik cancellen aangezien ik eergister een leuk gesprekje had op Paiq.
Lang gechat en toen maar eens gebeld met elkaar, daar weer na nog lang zitten appen.
Gister opnieuw lang gebeld en vandaag maar eens spontaan afgesproken om op een handdoekje aan het water van de zon te genieten.
Ze was rond het middaguur in mijn regio en zojuist is ze naar huis gegaan, leuke klik, leuke en schattige vrouw en we gaan ervaren hoe het uitpakt.
Dat we op allerlei vlakken een klik hebben is meer dan duidelijk.
Ik heb nog wel een berichtje gestuurd dat als ze het bij nader inzien niet zag zitten, dat ze dat gewoon kon aangeven.
Het voorstel was wandklimmen of een burgpijler op zien te komen en daar een drankje drinken muhahaha, daar hou ik wel van.
Het is uiteindelijk een soort picknick geworden, ook leuk en het was ook gezellig maar er komt geen vervolg.
Date van aankomende week ga ik cancellen aangezien ik eergister een leuk gesprekje had op Paiq.
Lang gechat en toen maar eens gebeld met elkaar, daar weer na nog lang zitten appen.
Gister opnieuw lang gebeld en vandaag maar eens spontaan afgesproken om op een handdoekje aan het water van de zon te genieten.
Ze was rond het middaguur in mijn regio en zojuist is ze naar huis gegaan, leuke klik, leuke en schattige vrouw en we gaan ervaren hoe het uitpakt.
Dat we op allerlei vlakken een klik hebben is meer dan duidelijk.
zondag 9 september 2018 om 23:30
Ik heb even hulp nodig. Ik ben nu een week aan het praten op tinder met een leuke jongen. We hebben ook al heel veel gepraat op tinder. Hij wil graag een date en opzich lijkt mij dat ook leuk ik heb alleen mijn twijfel nadat hij vertelde dat hij bezig is in een traject bij verslavingszorg omdat hij heel erg verslaafd is geweest aan drugs en nu is afgekickt maar nog wel natraject heeft en hij heeft grote schulden. Daarnaast is hij 27 en moet nog beginnen aan zijn hbo studie, ik ben 25 en begin nu aan mijn eerste baan. Mijn twijfel is dus dat hij zoveel problemen heeft dat ik niet weet of ik daar wel aan moet beginnen en dat we twee compleet verschillende levens hebben (al zou dat opzich nog wel goed kunnen komen gok ik). Wat zouden jullie doen?
maandag 10 september 2018 om 07:41
maandag 10 september 2018 om 11:11
Ik ben er dus ook bang voor dat hij terugvallen krijgt enzo, hij zegt zelf dat zijn schuld in twee jaar opgelost is en dat hij nooit meer iets wil gaan gebruiken. Komt ergens oprecht over maar mijn twijfel is zo enorm omdat hij wel erg leuk overkomt alleen heb ik niet zoveel zin in allemaal gedoe er omheen.
maandag 10 september 2018 om 11:14
Ik begrijp de reacties van het niet meer meeschrijven wel, ook ik merkte dat als ik veel rondhing hier, de twijfels vaak groter werden door alle meningen. Hierdoor ging ik ook bewust niet meer meelezen een tijdje. Aan de andere kant heb ik ook veel steun ervaren, dus het is dubbel.
anoniem_370190 wijzigde dit bericht op 11-09-2018 10:35
Reden: herkenbaarheid
Reden: herkenbaarheid
63.42% gewijzigd

dinsdag 11 september 2018 om 02:38
Mag ik hier even inbreken? Heb niet alles gelezen (10 topics is me iets te veel) dus excuses als dit al eens ter sprake is geweest.
Sinds een week zit ik nu op Tinder (en nu al heel wisselende ervaringen met matches), maar ik snap niet echt hoe geselecteerd wordt wie je te zien krijgt. Behalve dan de criteria die je zelf geeft: leeftijd en afstand.
Sommige mannen blijven namelijk maar langs komen. Die swipe ik dus steeds naar links maar sommigen komen wel zes keer op dezelfde dag opnieuw langs.
Terwijl ik sinds ik begonnen ben heel veel mannen naar links geswiped heb die ik allemaal niet meer langs krijg. Het lijkt echt een beperkt aantal mannen te zijn die idioot vaak in de herhaling komen, is dat normaal bij Tinder? Vind het namelijk nogal irritant worden. Toen ik net begon heb ik flinke tijd zitten swipen en soms deed ik ze iets te snel naar links, dus op zich vind ik het niet erg als mensen nog eens langs komen, maar als ik iemand al 2 of 3 keer naar links geswiped heb dan weet ik het echt heel zeker.
Sinds een week zit ik nu op Tinder (en nu al heel wisselende ervaringen met matches), maar ik snap niet echt hoe geselecteerd wordt wie je te zien krijgt. Behalve dan de criteria die je zelf geeft: leeftijd en afstand.
Sommige mannen blijven namelijk maar langs komen. Die swipe ik dus steeds naar links maar sommigen komen wel zes keer op dezelfde dag opnieuw langs.
Terwijl ik sinds ik begonnen ben heel veel mannen naar links geswiped heb die ik allemaal niet meer langs krijg. Het lijkt echt een beperkt aantal mannen te zijn die idioot vaak in de herhaling komen, is dat normaal bij Tinder? Vind het namelijk nogal irritant worden. Toen ik net begon heb ik flinke tijd zitten swipen en soms deed ik ze iets te snel naar links, dus op zich vind ik het niet erg als mensen nog eens langs komen, maar als ik iemand al 2 of 3 keer naar links geswiped heb dan weet ik het echt heel zeker.

dinsdag 11 september 2018 om 18:24
Mijn Tinder date had ik in eerste instantie naar links geswiped maar daar had ik meteen spijt van. Later kwam hij nog een keer voorbij en toen ging hij naar rechts.
Vond hem erg leuk maar was ervan overtuigd dat dit hem niet ging worden. Maar jemig wat is hij leuk. We zijn inmiddels ruim twee maanden verder en hij wordt steeds leuker naarmate ik hem beter leer kennen. Het past zo goed dat ik het bijna niet kan geloven. Maar het lijkt er toch echt op.
Ik geloof dus dat ik een vriend heb. Mijn aller aller eerste Tinder date. En voorlopig ook meteen de laatste.
Vond hem erg leuk maar was ervan overtuigd dat dit hem niet ging worden. Maar jemig wat is hij leuk. We zijn inmiddels ruim twee maanden verder en hij wordt steeds leuker naarmate ik hem beter leer kennen. Het past zo goed dat ik het bijna niet kan geloven. Maar het lijkt er toch echt op.
Ik geloof dus dat ik een vriend heb. Mijn aller aller eerste Tinder date. En voorlopig ook meteen de laatste.
donderdag 13 september 2018 om 17:06
donderdag 13 september 2018 om 17:10
Ren.Foodisgood schreef: ↑09-09-2018 23:30Ik heb even hulp nodig. Ik ben nu een week aan het praten op tinder met een leuke jongen. We hebben ook al heel veel gepraat op tinder. Hij wil graag een date en opzich lijkt mij dat ook leuk ik heb alleen mijn twijfel nadat hij vertelde dat hij bezig is in een traject bij verslavingszorg omdat hij heel erg verslaafd is geweest aan drugs en nu is afgekickt maar nog wel natraject heeft en hij heeft grote schulden. Daarnaast is hij 27 en moet nog beginnen aan zijn hbo studie, ik ben 25 en begin nu aan mijn eerste baan. Mijn twijfel is dus dat hij zoveel problemen heeft dat ik niet weet of ik daar wel aan moet beginnen en dat we twee compleet verschillende levens hebben (al zou dat opzich nog wel goed kunnen komen gok ik). Wat zouden jullie doen?

donderdag 13 september 2018 om 19:33
Maken dat je weg komt. Laat hem eerst die twee jaar maar eens volmaken.Foodisgood schreef: ↑10-09-2018 11:11Ik ben er dus ook bang voor dat hij terugvallen krijgt enzo, hij zegt zelf dat zijn schuld in twee jaar opgelost is en dat hij nooit meer iets wil gaan gebruiken. Komt ergens oprecht over maar mijn twijfel is zo enorm omdat hij wel erg leuk overkomt alleen heb ik niet zoveel zin in allemaal gedoe er omheen.
vrijdag 14 september 2018 om 14:54
Heb uiteindelijk besloten om het voor nu te laten. Gezien de situatie is het niet handig, hoe leuk hij verder ook is.