Minder van Tinder- deel 10

dinsdag 14 augustus 2018 om 18:45
Deel 10 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688

dinsdag 28 augustus 2018 om 09:41
Heel mooi wat je schrijft Ywtje en dat je het zo kunt bekijken. Het lijkt me wel lastig voor je, omdat ik in een ander topic las dat je nog nooit eerder zo verliefd was geweest als nu.. Hoop dat dat dan snel overgaat en de vriendschap kan opbloeien.ywtje schreef: ↑27-08-2018 22:09Date en ik hebben er trouwens afgelopen weekend een punt achter gezet. Ondanks de enorm leuke klik is het niet genoeg voor meer. En omdat we elkaar nog veel vaker gaan zien, ivm de vriendengroep, kiezen we voor vriendschap.
Heb er echt van genoten met hem en heb er een mooi persoon bij in mijn leven.
Dat is ook leuk zonaast dat het ook jammer is natuurlijk en even verwerken. Maar heb ook zo ontzettend veel over mijzelf geleerd, sinds ik hem heb ontmoet en de confrontaties met mijzelf die ik ben aangegaan. Voelt echt alsof hij op m'n pad moest komen. Ben er rijker uitgekomen
![]()

dinsdag 28 augustus 2018 om 11:42
Klopt, het is ook even verdrietig. Alleen kan ik voor mijzelf wel goed schakelen. Als het niet matcht dan leg ik me daar ook snel weer bij neer en kijk ik naar wat ik er uit heb gehaald voor mijzelf. En dat is dit keer echt heel veel.
Wil graag een stabiele relatie en dat had ik met deze date nooit kunnen opbouwen, omdat hij zelf nog teveel vanuit zijn angst leeft. En ik daar inmiddels grote stappen in zet. Denk dat ik daarmee ook een ander type man ga aantrekken in de toekomst. Steeds meer op weg naar emotioneel bereikbaar zijn voor mijzelf en de verbinding kunnen maken met mijzelf aan daarmee de ander.
Weet dat ik soms 'zweverig' overkom. Dus maakt me wel huiverig dit zo op te schrijven hier in het topic. Maar ben zo blij met mijn proces momenteel. Het sterkt me als persoon. En daarom is de klap dat dit niks is geworden, eigenlijk niet echt groot. Heb een ander doel voor ogen en zie dit als een leerzaam onderdeel daarvan.
Wil graag een stabiele relatie en dat had ik met deze date nooit kunnen opbouwen, omdat hij zelf nog teveel vanuit zijn angst leeft. En ik daar inmiddels grote stappen in zet. Denk dat ik daarmee ook een ander type man ga aantrekken in de toekomst. Steeds meer op weg naar emotioneel bereikbaar zijn voor mijzelf en de verbinding kunnen maken met mijzelf aan daarmee de ander.
Weet dat ik soms 'zweverig' overkom. Dus maakt me wel huiverig dit zo op te schrijven hier in het topic. Maar ben zo blij met mijn proces momenteel. Het sterkt me als persoon. En daarom is de klap dat dit niks is geworden, eigenlijk niet echt groot. Heb een ander doel voor ogen en zie dit als een leerzaam onderdeel daarvan.
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:05
Mooi gesproken Yw, ik voel en begrijp helemaal wat je zegt. maar ik ben dan ook een ongelofelijke zweefteef 
Update van mijn kant: zowel date als ik zijn hoteldebotel verliefd en hebben dit uitgesproken naar elkaar. We zijn walgelijk klef en kunnen onze ogen niet van elkaar afhouden. Nooit gedacht dat ik dit ooit weer mee zou maken. Ben ontzettend blij dat ik het toch ben aangegaan en mijn gevoel heb gevolgd. We weten uiteraard niet hoe het straks zal gaan tijdens als hij weg is, maar dat wijst zich vanzelf.
Dat ik dit alleen mag meemaken vind ik al een enorm cadeau
Houd moed dus allen!

Update van mijn kant: zowel date als ik zijn hoteldebotel verliefd en hebben dit uitgesproken naar elkaar. We zijn walgelijk klef en kunnen onze ogen niet van elkaar afhouden. Nooit gedacht dat ik dit ooit weer mee zou maken. Ben ontzettend blij dat ik het toch ben aangegaan en mijn gevoel heb gevolgd. We weten uiteraard niet hoe het straks zal gaan tijdens als hij weg is, maar dat wijst zich vanzelf.
Dat ik dit alleen mag meemaken vind ik al een enorm cadeau

Houd moed dus allen!

dinsdag 28 augustus 2018 om 16:50
wat goed om te lezen! en je geniet er ook zo van!!mats schreef: ↑27-08-2018 21:43Hier een enorm goed weekend gehad, een heerlijk 90's feestje, zeiknat geworden, zand tot onderhand in je naad en dit keer een paar biertjes, heerlijk!
Normaal is het water, nooit geen drugs of wat dan ook maar het was top, gister met dezelfde groep mensen naar een Jazz optreden geweest, niet dat ik Jazz zo leuk vind maar meer het zonnetje, gezellige mensen en een biertje!
Maar nu komt het haha.
Ik had een drukke tijd en toen ik eens aan het bijkletsen was met een vriendin liet ze weten dat het baardje mij toch echt wel goed stond, 'foto's maken en op tinder er mee want dat willen wij'!
Echt, nog nooit zoveel matches in een halve dag, het slaat helemaal nergens op maar dat doet wel goed![]()
Heel leuke vrouwen ook, hele gesprekjes al en er staan al wat dates op stapel, schiet mij maar lek.
Of het er allemaal van komt moet ik eerst maar zien maar ik ga er relaxed in.
Op het feestje ook, genoeg aanspraak, aanrakingen of andere hilarische momenten meegemaakt... en dat alleen maar om een baardje?
En ik ben echt dezelfde Mats maar dan nu met iets meer dan een schaduw, stelletje oppervlakkige vrouwen![]()
en idd, dat baardje maakt dat je iets anders uitstraalt. en kennelijk is die nieuwe uitstraling heel aantrekkelijk. nice!
kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
dinsdag 28 augustus 2018 om 16:53
@ywtje. het is een hele mooie eigen invulling van "... en ze leefden nog lang en gelukkig".
Je klinkt tevreden en dankbaar. mooi dat je je eigen groei en het bereiken van een nieuwe fase bewust bent.
@delila
ooooh echt flieft! heeerlijk
Je klinkt tevreden en dankbaar. mooi dat je je eigen groei en het bereiken van een nieuwe fase bewust bent.
@delila
ooooh echt flieft! heeerlijk
zeepbelle wijzigde dit bericht op 28-08-2018 16:55
Reden: spelvaudt
Reden: spelvaudt
8.64% gewijzigd

dinsdag 28 augustus 2018 om 23:29
Yw
Voor dit moment maar ook om hoe sterk je over komt met de vooruitgang die je boekt voor jezelf.
Ik vind het heel knap dat je de juiste dingen kan filteren en het mooi kan vinden, ik vind het hoe dan ook knap als mensen dat kunnen.
Sterkte, ik kan er bewondering voor hebben en leer ook weer bij van wat ik je zie schrijven.

Voor dit moment maar ook om hoe sterk je over komt met de vooruitgang die je boekt voor jezelf.
Ik vind het heel knap dat je de juiste dingen kan filteren en het mooi kan vinden, ik vind het hoe dan ook knap als mensen dat kunnen.
Sterkte, ik kan er bewondering voor hebben en leer ook weer bij van wat ik je zie schrijven.
donderdag 30 augustus 2018 om 17:05
Ik heb leuk contact met iemand via whatsapp, vanuit Tinder.
Laatst een keer meer dan een uur 'gechat' en dat uur vloog voorbij.
Zal richting een ontmoeting aanlopen.
Maar het valt me op dat de echte vragen allemaal vanuit mij komen.
Die persoon waarmee ik chat kan wel zeggen 'ik heb een hele leuke dag gehad omdat...' uit zichzelf, maar zal niet snel mij wat vragen.
Als ik uit mijzelf wat vertel (want echt vragen komen er niet) regeert diegene er wel op, maar door vragen mis ik eigenlijk een beetje.
Welke strategie zal ik toepassen:
Gewoon even niets zeggen tot er een keer een vraag komt richting mij?
Of op een juist moment zeggen van, ben jij een geintresseerd persoon richting anderen, want je vraagt zelden wat. (Kan misschien wat bot overkomen ineens.)
Laatst een keer meer dan een uur 'gechat' en dat uur vloog voorbij.
Zal richting een ontmoeting aanlopen.
Die persoon waarmee ik chat kan wel zeggen 'ik heb een hele leuke dag gehad omdat...' uit zichzelf, maar zal niet snel mij wat vragen.
Als ik uit mijzelf wat vertel (want echt vragen komen er niet) regeert diegene er wel op, maar door vragen mis ik eigenlijk een beetje.
Of op een juist moment zeggen van, ben jij een geintresseerd persoon richting anderen, want je vraagt zelden wat. (Kan misschien wat bot overkomen ineens.)

donderdag 30 augustus 2018 om 23:49
Ik heb niet veel meegelezen hier, maar ik zie nu wel net dat het bij Ywtje over is. Wat jammer! Heel veel sterkte. Het kan er best even inhakken zoiets, ook al weet je dat het beter zo is. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt
Jardis, dat had ik ook met de man met wie ik nu al een tijdje ga. Ook tijdens de dates vroeg hij nooit iets aan mij. Ik heb na de tweede date gevraagd of hij zich daar bewust van was. Dat was hij niet. Soms zijn mensen zich niet van dat soort dingen bewust, hoeft echt geen desinteresse te zijn hoor, nu stelt hij volop vragen.
Ik heb zelf niet zoveel te melden, ik date nog steeds met dezelfde man en dat is erg fijn. Ik zie wel hoe het loopt. Ik weet niet of er toekomst in zit met die man, maar ik geniet erg van de tijd samen.
Jardis, dat had ik ook met de man met wie ik nu al een tijdje ga. Ook tijdens de dates vroeg hij nooit iets aan mij. Ik heb na de tweede date gevraagd of hij zich daar bewust van was. Dat was hij niet. Soms zijn mensen zich niet van dat soort dingen bewust, hoeft echt geen desinteresse te zijn hoor, nu stelt hij volop vragen.
Ik heb zelf niet zoveel te melden, ik date nog steeds met dezelfde man en dat is erg fijn. Ik zie wel hoe het loopt. Ik weet niet of er toekomst in zit met die man, maar ik geniet erg van de tijd samen.

vrijdag 31 augustus 2018 om 06:40
Dank je wel Winkje. Het hakt er zeker in, mis hem wel. Maar ondanks dat is het goed, zoals het is.
Ik ga dit topic weer verlaten. Internet daten ga ik niet meer doen. En in het echt ga ik voorlopig ook niemand tegen komen. Ga gelukkig twee maanden reizen eind dit jaar. Dus heerlijk vooruitzicht.
Veel date plezier allen!
Ik ga dit topic weer verlaten. Internet daten ga ik niet meer doen. En in het echt ga ik voorlopig ook niemand tegen komen. Ga gelukkig twee maanden reizen eind dit jaar. Dus heerlijk vooruitzicht.
Veel date plezier allen!
vrijdag 31 augustus 2018 om 15:25
whoohoo, ben deze week aan het vakantie vieren 150 km van mijn woonplaats vandaan. had ik dinsdag een match op Bumble. meteen verteld dat ik op vakantie ben en dus ín mijn vakantieweek wilde afspreken voor een leuke activiteit of gesprek, kortom een leuke date wilde en niet een ltr.
et voila! gisteravond had ik een date!
we hadden een super gezellige avond. wat een prettige en interessante man is dat! hij viel wel pardoes in mn friendzone. hij wilde veel meer. en hoewel ik seksueel-nieuwsgierig naar hem ben, ging ik er niet op in. en daar ging hij super- gentleman-like mee om. zo fijn!
zijn familie woont bij mij in de buurt. dus we hebben een soort-van-afspraak dat hij langskomt als hij in de buurt is. ben benieuwd.
tis een bijzonder mens. hopelijk lukt het om via whatsapp het lijntje in stand te houden.
oh,en bij het afscheid cuddles&kisses. en man! zijn handen 'raakten' me. had er bijna toch nog een gevolg aan gegeven *poe
zo leuk, weer eens een echt leuke date die de volgende dag nog nagloeit
et voila! gisteravond had ik een date!
we hadden een super gezellige avond. wat een prettige en interessante man is dat! hij viel wel pardoes in mn friendzone. hij wilde veel meer. en hoewel ik seksueel-nieuwsgierig naar hem ben, ging ik er niet op in. en daar ging hij super- gentleman-like mee om. zo fijn!
zijn familie woont bij mij in de buurt. dus we hebben een soort-van-afspraak dat hij langskomt als hij in de buurt is. ben benieuwd.
tis een bijzonder mens. hopelijk lukt het om via whatsapp het lijntje in stand te houden.
oh,en bij het afscheid cuddles&kisses. en man! zijn handen 'raakten' me. had er bijna toch nog een gevolg aan gegeven *poe
zo leuk, weer eens een echt leuke date die de volgende dag nog nagloeit
vrijdag 31 augustus 2018 om 15:26
Ik heb in het verleden wel eens Tinder gehad (meestal in de periodes dat het weer eens uit was met mijn ex). Ben inmiddels al een aantal maandjes alleen en ik twijfel of ik weer Tinder moet downloaden. Ik ben wel toe aan nieuwe contacten, ik hoef alleen nog niet meteen een relatie. Een oude basisschool vriend van mij wilt ook opeens een keer samen uit eten gaan. Persoonlijk denk ik dat ik in rl leukere mensen zal tegenkomen dan via Tinder, aangezien ook wordt gezegd dat de meeste uit zijn op seks. En dat is voor mij not done. (brave meid, alleen in relaties blabla).
Wat zal ik doen??
Wat zal ik doen??
vrijdag 31 augustus 2018 om 21:36
Lastig is het.. ik krijg wel eens terug gekoppeld dat ik teveel klets of vragen stel terwijl het dan interesse is in de ander en ja, ik dan meer van diegene wil weten omdat ik ook wil weten met wie ik te maken heb.Jardis schreef: ↑30-08-2018 17:05
Het lijkt me toch dat iedereen het wel fijn vind als je merkt dat iemand interesse toont, en het zijn dan geen standaard vragen die als in een sollicitatie gesprek voorbij komen maar meer vragen die ontstaan tijdens het gesprek.
Het hoeft niets te zeggen maar de eerste indruk is anders dan je fijn zou vinden.
Yw! why?
Stoppen met daten hoeft niet te zeggen dat je uit beeld moet verdwijnen hoor.
Wie weet tot over een tijd en tot die tijd wens ik je een goed herstel en een fijne rondreis.
Ik had best leuke gesprekjes maar een paar zijn nu een paar dagen stil.
Met een andere match heb ik diezelfde dag gebeld, was een apart gesprek en daar blijft het ook bij.
Morgen een ontmoeting, ze nam initiatief terwijl ik net een paar berichtjes gewisseld had.
Het voorstel wat ze deed was nooit in mij opgekomen maar ondanks het heel spontaan klonk houden we het toch maar iets relaxter.
Wie weet een volgende keer.
Aankomende week ook een ontmoeting gepland maar krijg er minder zin in om haar te ontmoeten omdat ze altijd maar heel kort reageert.
We gaan het zien.
Balen dat 1 van de matches stil is want die was echt leuk!
Misschien dat werk en kinderen even de tijd opslokken en ze binnenkort weer iets stuurt.
vrijdag 31 augustus 2018 om 22:08
Wat een leuke en leerzame gesprekken!
Sinds een half jaar uit elkaar na een relatie van meer dan 20 jaar....
Ben er even flink doorheen gegaan en ook flink onderuit gegaan. Nu weer druk bezig om van het leven te genieten. Sinds kort dus ook op Tinder, en ik heb mijn eerste date gehad. Echt een leuke vent! Heb inmiddels een aantal afspraken gehad en wil hem graag beter leren kennen. Helaas is er vanuit hem niet heel veel initiatief terwijl ik heb aangegeven graag een nieuwe afspraak te willen plannen. Ik merk dat ik dat best jammer vind eigenlijk....
Ik zie het wel, hij heeft het druk. Snap ik best, heb ik ook
ik wacht maar even af. Stiekem hoop ik toch op snel weer een afspraak.
Ben er even flink doorheen gegaan en ook flink onderuit gegaan. Nu weer druk bezig om van het leven te genieten. Sinds kort dus ook op Tinder, en ik heb mijn eerste date gehad. Echt een leuke vent! Heb inmiddels een aantal afspraken gehad en wil hem graag beter leren kennen. Helaas is er vanuit hem niet heel veel initiatief terwijl ik heb aangegeven graag een nieuwe afspraak te willen plannen. Ik merk dat ik dat best jammer vind eigenlijk....
vrijdag 31 augustus 2018 om 22:09
Wat een leuke en leerzame gesprekken!
ik wacht maar even af. Stiekem hoop ik toch op snel weer een afspraak.

zaterdag 1 september 2018 om 06:28
Mats; Ik heb altijd t idee als men na een stille periode weer begin te praten, dat ze een date hadden waar het op niets uitliep haha. Ik word trouwens best nieuwsgierig naar dat voorstel, maar snap als je niet wilt delen ivm herkenbaarheid.
Anoniem; Initiatief moet voor mij heel duidelijk van twee kanten komen.
YW; Jammer dat je even stopt met meeschrijven. Jouw visie vond ik altijd wel prettig te lezen. Hopelijk ontmoet je snel iemand.
Mijn gedoe van vorige week lijkt eeuwen weg. Voelt nu weer alsof ik de wereld aankan en dat is een 'gevaarlijke' periode aangezien ik mijzelf dan vaak ga overvragen. Die stomme psycholoog schiet ook maar niet op. Er gaat in mijn ogen hoe dan ook nog een ander stempeltje komen dan depressie, dat gevoel heb ik al jaren. Lekker bijvoordelijk voor t daten, dit heb ik dan wel links liggen. Heb nog wel contact met 1 man, daar ben ik ook heel eerlijk tegen geweest.. hij neemt t chill op en neemt nog initiatieven om te kletsen. Dus we zien wel, no pressure.
Anoniem; Initiatief moet voor mij heel duidelijk van twee kanten komen.
YW; Jammer dat je even stopt met meeschrijven. Jouw visie vond ik altijd wel prettig te lezen. Hopelijk ontmoet je snel iemand.
Mijn gedoe van vorige week lijkt eeuwen weg. Voelt nu weer alsof ik de wereld aankan en dat is een 'gevaarlijke' periode aangezien ik mijzelf dan vaak ga overvragen. Die stomme psycholoog schiet ook maar niet op. Er gaat in mijn ogen hoe dan ook nog een ander stempeltje komen dan depressie, dat gevoel heb ik al jaren. Lekker bijvoordelijk voor t daten, dit heb ik dan wel links liggen. Heb nog wel contact met 1 man, daar ben ik ook heel eerlijk tegen geweest.. hij neemt t chill op en neemt nog initiatieven om te kletsen. Dus we zien wel, no pressure.