Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 10 september 2018 om 05:43
En wat bedoel je nou eigenlijk? Dat artsen er zo vaak naast zitten? Of dat betreffende TO liegt?
Ik heb inmiddels net iets te vaak gezien dat iemand die opgegeven is ook daadwerkelijk dood gaat.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 10 september 2018 om 09:29
maandag 10 september 2018 om 09:31
Dat er te veel mensen op internet ronddolen die kicken op de aandacht oid. Die idd topics openen over doodzieke kinderen, dat ze zelf ziek zijn. Dat was voor mij reden om een forum wat ik beheerde weg te doen. Ontzettend mee leven, kindje dood, en later blijkt het onzin te zijn geweest.
Ik heb zo'n onderbuik gevoel echt niet bij ieder topic maar soms wel. En nu ga ik daar maar op af. Ik zei maanden geleden al dat de desbetreffende TO vast wel weer beter zou worden en voila. Van opgegeven ineens behorende tot de 5 procent schoon en dan ook nog in record tijd.
Bah. Mijn moeder worstelt met uitgezaaide longkanker en dan kan ik het nog slechter hebben. VOoral als het gaat om iets wat NIET schoon verklaart word omdat het na jaren gewoon vaak weer opduikt.
maandag 10 september 2018 om 09:36
Weet je wat smakeloos is? Dat er mensen zijn die fake topics openen. En triomfantelijk??? Waar dan. Ben er boos en verdrietig om, en boos. Maar triomfantelijk niet nee.Pipistrello schreef: ↑10-09-2018 00:23Eens. Opbokken met dat smakeloos triomfantelijke gedoe graag.
maandag 10 september 2018 om 09:38
ik weet waar dit over gaat. En het is niet fair dat iedereen over nina valt. Nina kreeg een ban omdat ze (terecht) kritisch was bij een dramaverhaal, paar weken geleden. Gaat niet over Jonari, jullie hadden het over modbeleid. Daar reageert ze op. Als je het topic van Solo niet kent weet je toch niet wat er speelt.
maandag 10 september 2018 om 10:19
Een ongelukkig samenloop van omstandigheden dus.S-Meds schreef: ↑10-09-2018 09:38ik weet waar dit over gaat. En het is niet fair dat iedereen over nina valt. Nina kreeg een ban omdat ze (terecht) kritisch was bij een dramaverhaal, paar weken geleden. Gaat niet over Jonari, jullie hadden het over modbeleid. Daar reageert ze op. Als je het topic van Solo niet kent weet je toch niet wat er speelt.
maandag 10 september 2018 om 13:24
Ik heb er mijn twijfels bij, vanaf het begin al trouwens.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 10-09-2018 13:44
5.21% gewijzigd
maandag 10 september 2018 om 13:41
Ik ben heel snel gestopt met lezen daar. Want als het echt is, is mijn wantrouwen ongepast en als het nep is hoef ik het niet te weten verder.
Every day offers a new opportunity to give up.