Theehuis
vrijdag 13 maart 2009 om 11:39
Ich bin wieder zu Hause
Nee, die hadden geen simpele stellingkasten. Heb die van hierboven bij de Ikea gehaald. Kostte maar 7,99 (weet dus niet hoe lang ie 't houdt ). Verder: waxinelichtjes, kaartjes, paar bewaarblikken voor in de keuken. Keurig nietwaar! Nu nog even afwachten wat Xan zegt als ie ontdekt dat ik stiekum bij de Ikea ben geweest
Nee, die hadden geen simpele stellingkasten. Heb die van hierboven bij de Ikea gehaald. Kostte maar 7,99 (weet dus niet hoe lang ie 't houdt ). Verder: waxinelichtjes, kaartjes, paar bewaarblikken voor in de keuken. Keurig nietwaar! Nu nog even afwachten wat Xan zegt als ie ontdekt dat ik stiekum bij de Ikea ben geweest
Peas on earth!
vrijdag 13 maart 2009 om 12:06
Dat wordt ruzie! Oh nee, je moet het brengen als een verrassing. Gauw keukenblikken inpakken in mooi papiertje en zeggen dat je ondanks allerlei bomaanslagen je leven gewaagd hebt om dit moois voor hem te kopen.
Vito had vanmorgen zijn welkomstfeestje op de psz. Doen ze altijd na een paar weken pas, als de kindjes gewend zijn. Anders vinden ze het namelijk alleen maar eng en verre van leuk om zo in de spotlight te staan. Ze hebben dan een soort welkomstritueel in de kring waar alle kindjes aan meedoen en Vito kreeg een mooie feestmuts op. Staat hem zo lief!
Vito had vanmorgen zijn welkomstfeestje op de psz. Doen ze altijd na een paar weken pas, als de kindjes gewend zijn. Anders vinden ze het namelijk alleen maar eng en verre van leuk om zo in de spotlight te staan. Ze hebben dan een soort welkomstritueel in de kring waar alle kindjes aan meedoen en Vito kreeg een mooie feestmuts op. Staat hem zo lief!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 13 maart 2009 om 12:08
vrijdag 13 maart 2009 om 12:12
quote:Kess schreef op 13 maart 2009 @ 09:33:
Op deze pagina vind je een link naar de aflevering. Misschien staat het bij de aftiteling?
http://www.schooltv.nl/in ... 556450&nr=2149046#2149302
Thanks, heb gezocht, het filmpje heet Nippertje maar verder kom ik helaas niet, is wel bekend stuk dus zal het eens her en der laten horen.
Net even lekker koffie geleut bij vriendin, Nemo op de fiets erheen, rijdt hij toch een partij hard van een heuvel af whahahaha ik rennen!!!!
Ceetje bedankt voor je lieve gekke kaart
Op deze pagina vind je een link naar de aflevering. Misschien staat het bij de aftiteling?
http://www.schooltv.nl/in ... 556450&nr=2149046#2149302
Thanks, heb gezocht, het filmpje heet Nippertje maar verder kom ik helaas niet, is wel bekend stuk dus zal het eens her en der laten horen.
Net even lekker koffie geleut bij vriendin, Nemo op de fiets erheen, rijdt hij toch een partij hard van een heuvel af whahahaha ik rennen!!!!
Ceetje bedankt voor je lieve gekke kaart
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
vrijdag 13 maart 2009 om 12:32
Hé, wat goed, Nemo op de fiets! Ik neem aan dat pielemans dan geen pijn meer doet? Ben je lekker de hele week vrij, Zuster Vish?
Ik vind jouw optie van in elkaar zetten en doen alsof het er al maanden staat ook een hele goede, Erwt. Ook even wat krasjes erop maken dan. De vintagelook, zeg maar, aanbrengen.
Vito vond het heel leuk, ja! Wilde net eigenlijk feestmuts ophouden in bed, maar nu ligt die naats zijn bedje te wachten tot hij wakker wordt. Kind krijgt nu ook echt praatjes op de psz. Is alleen jammer dat er geen touw aan vast te knopen is. Brabbeldebrabbeldebrabbel!
Ik vind jouw optie van in elkaar zetten en doen alsof het er al maanden staat ook een hele goede, Erwt. Ook even wat krasjes erop maken dan. De vintagelook, zeg maar, aanbrengen.
Vito vond het heel leuk, ja! Wilde net eigenlijk feestmuts ophouden in bed, maar nu ligt die naats zijn bedje te wachten tot hij wakker wordt. Kind krijgt nu ook echt praatjes op de psz. Is alleen jammer dat er geen touw aan vast te knopen is. Brabbeldebrabbeldebrabbel!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 13 maart 2009 om 12:41
*Olijf komt het topic binnengezeefd*
Pff, misschien de medicatie maar iets rustiger opbouwen
Gheghe, Erwt past de nieuwe kleding-tactiek ook toe op stellingkasten
Ha, Nemo alweer op de fiets. Dat lijkt me piemel-technisch een goed teken!!
Zo, en nu ga ik een tosti maken. Hongerrrr!
Pff, misschien de medicatie maar iets rustiger opbouwen
Gheghe, Erwt past de nieuwe kleding-tactiek ook toe op stellingkasten
Ha, Nemo alweer op de fiets. Dat lijkt me piemel-technisch een goed teken!!
Zo, en nu ga ik een tosti maken. Hongerrrr!
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 13 maart 2009 om 16:27
Vito zijn muts weer op?
Fietsen gaat wel goed hoor, zijn jodokus hangt niet tussen de benen
Piemel zat vanmiddag voor het eerst niet vastgeplakt aan verband/onderbroek. Zou ook wat zijn met die halve pot vaseline erin.
Slaapje vanmiddag ging goed, ik hoop dat ik vannacht ook weer eens mijn ogen dicht mag doen van hem.
Naschoolse heeft plek vanaf september 2013, dus de tijd tussen 4 en 7 jaar ga ik wel in de bijstand ofzo.
Fietsen gaat wel goed hoor, zijn jodokus hangt niet tussen de benen
Piemel zat vanmiddag voor het eerst niet vastgeplakt aan verband/onderbroek. Zou ook wat zijn met die halve pot vaseline erin.
Slaapje vanmiddag ging goed, ik hoop dat ik vannacht ook weer eens mijn ogen dicht mag doen van hem.
Naschoolse heeft plek vanaf september 2013, dus de tijd tussen 4 en 7 jaar ga ik wel in de bijstand ofzo.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

vrijdag 13 maart 2009 om 18:26
quote:Star schreef op 13 maart 2009 @ 17:41:
Waaaat? No fokking way Vish? Jemig, dat is knap onhandig endezo. Ik moet nog eens informeren naar de NSO. Ik heb ook echt een probleem anders.
Als je dat nu pas gaat doen, vrees ik helaas dat jij ook een probleem hebt. Door nieuwe wetgeving is er veel meer vraag naar NSO, maar weinig extra kindplaatsen en faciliteiten. Maandag meteen bellen dus!
Wat rot Vish, jij zit nu dus met de gebakken peren. Is gastouder een idee?
Vito heeft muts weer opgehad, totdat we weggingen. We zijn naar een caravanshow geweest. Lekker nieuwste kampeersnufjes bekijken. Leuk!
Waaaat? No fokking way Vish? Jemig, dat is knap onhandig endezo. Ik moet nog eens informeren naar de NSO. Ik heb ook echt een probleem anders.
Als je dat nu pas gaat doen, vrees ik helaas dat jij ook een probleem hebt. Door nieuwe wetgeving is er veel meer vraag naar NSO, maar weinig extra kindplaatsen en faciliteiten. Maandag meteen bellen dus!
Wat rot Vish, jij zit nu dus met de gebakken peren. Is gastouder een idee?
Vito heeft muts weer opgehad, totdat we weggingen. We zijn naar een caravanshow geweest. Lekker nieuwste kampeersnufjes bekijken. Leuk!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 13 maart 2009 om 18:27
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 maart 2009 @ 17:50:
Kessepes, jij vond deze toch mooi?
[afbeelding]
Als je toevallig maat S hebt, is de laatste nu met korting bij Hippest Neuh, denk dat iemand anders dat was! Maar toch lief voor het melden! Heeft Xan de kast al opgemerkt?
Kessepes, jij vond deze toch mooi?
[afbeelding]
Als je toevallig maat S hebt, is de laatste nu met korting bij Hippest Neuh, denk dat iemand anders dat was! Maar toch lief voor het melden! Heeft Xan de kast al opgemerkt?
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 13 maart 2009 om 18:51
Hier Chica ingeschreven toen ze 3 werd voor NSO. Mag hier namelijk pas als ze drie zijn. Maar omdat we misschien voor die tijd verhuizen wordt het heel lastig. Desnoods ga ik van 9 -3 werken (en weo tot 13,00) en dan 5 dagen p/w ipv 4. Alleen moet de baby dan 5 dagen naar kdv ipv 4 dus moeten even kijken hoe & wat. Anders misschien oppas en dan ier woe middag vrij. Dan hoeft ze maar 3 dagen naar oppas na school en baby maar 3.5 dag naar kdv, want dan houd ik mijn vrije vrijdag.
Moeilijk he?
Dag met ieren was zo leuk. We zijn naar Naturalis geweest, en jongetje van ook 3,5 vond het erg leuk. Daarna met nog meer mensen geluncht en de middag doorgebracht. Morgen gaan we kijken bij een training en sávonds is er dan een feestje. Ik maak hele grote pan Paella
Moeilijk he?
Dag met ieren was zo leuk. We zijn naar Naturalis geweest, en jongetje van ook 3,5 vond het erg leuk. Daarna met nog meer mensen geluncht en de middag doorgebracht. Morgen gaan we kijken bij een training en sávonds is er dan een feestje. Ik maak hele grote pan Paella
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

vrijdag 13 maart 2009 om 18:55
Zo zit ik dus ook een beetje Inad. Als baby niet onderweg was geweest was het makkelijk geweest, want dan had ik vijf dagen van half negen tot drie gaan werken. Met baby niet handig, want dan moet baby vijf hele dagen naar kdv en vind dat een beetje veel.
Ierse Paella
Veel plezier dit weekend (ga je naar feestje in Scheveningen trouwens?)
Ierse Paella
Veel plezier dit weekend (ga je naar feestje in Scheveningen trouwens?)
vrijdag 13 maart 2009 om 19:00
Jemig Visje, wat een belachelijke wachtlijst!
Hier net vanmiddag afspraak gemaakt bij school om te gaan kijken en vanmorgen bericht van KDV over eventuele NSO. Inschrijven mag hier ook pas vanaf 3 jaar. Dus wil Juna ook als ze 3 wordt meteen inschrijven. Gaan eerst bij montessori gebeuren en 1 andere school kijken. Is dat niets dan hebben we er nog 2 achter de hand. BSO zit bij de ene bij de school zelf in, bij de andere het gebouw ernaast. Beide BSO's zijn van zelfde organisatie als KDV nu, dus ben niet zo bang voor extreme wachtlijsten omdat inschrijven pas vanaf 3 jaar mag.
Wordt nog wel een gedoe met 1 kind school en 1 kind KDV, maar goed.
Hier net vanmiddag afspraak gemaakt bij school om te gaan kijken en vanmorgen bericht van KDV over eventuele NSO. Inschrijven mag hier ook pas vanaf 3 jaar. Dus wil Juna ook als ze 3 wordt meteen inschrijven. Gaan eerst bij montessori gebeuren en 1 andere school kijken. Is dat niets dan hebben we er nog 2 achter de hand. BSO zit bij de ene bij de school zelf in, bij de andere het gebouw ernaast. Beide BSO's zijn van zelfde organisatie als KDV nu, dus ben niet zo bang voor extreme wachtlijsten omdat inschrijven pas vanaf 3 jaar mag.
Wordt nog wel een gedoe met 1 kind school en 1 kind KDV, maar goed.
vrijdag 13 maart 2009 om 19:01
Nope, is gewoon feest van alle Martialarters zeg maar, bij iemand thuis. Er zijn stuk of twintig ieren hier en er komen mensen uit Engeland en Rotterdam enzo, dus al met al veel mensen.
Ja, hier wordt het dus ook dat laatste denk ik, Ier woemiddag vrij en ik vrijdag.
Ja, hier wordt het dus ook dat laatste denk ik, Ier woemiddag vrij en ik vrijdag.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

vrijdag 13 maart 2009 om 19:36
Wat een gedoe allemaal als kindjes eenmaal 4 zijn en naar school gaan! Ik ervaar het echt als een luxe dat Tony straks iedere middag gewoon naar huis kan. Het enige lastieg is dat school- en psztijden niet echt op elkaar aansluiten. Op woensdag en vrijdag is de psz 30 minuten en 45 minuten vroeger 'uit' dan school. De gebouwen staan min of meer naast elkaar, dus dat wordt lekker lanterfanten en tijdverdrijven tussendoor.
Met nieuwe wetgeving bedoelde ik dat sinds een tijdje basisscholen verplicht zijn om BSO aan te bieden. Sindsdien is de vraag enorm gestegen, maar de accomodaties zijn daar niet op ingericht/uitgebreid.
Met nieuwe wetgeving bedoelde ik dat sinds een tijdje basisscholen verplicht zijn om BSO aan te bieden. Sindsdien is de vraag enorm gestegen, maar de accomodaties zijn daar niet op ingericht/uitgebreid.
Loretta is De Mol. Punt.