Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MarindaH schreef:
15-09-2018 01:40
Ach, met de donorwet is dit ook gebeurd.
De donorwet werkt met opt-out, de AVG met opt-in. Er is echt geen enkele juridische of inhoudelijke grondslag voor je analogie.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
15-09-2018 05:28
De donorwet werkt met opt-out, de AVG met opt-in. Er is echt geen enkele juridische of inhoudelijke grondslag voor je analogie.

Hè verdorie, terwijl ik juist altijd volgens die lijn probeer te posten.
Such fun!1
MarindaH schreef:
15-09-2018 08:51
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
MarindaH schreef:
:biggrin:
MarindaH schreef:
Blijven proberen, ooit gaat het je lukken!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
MarindaH schreef:

Goedemorgen!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het lijkt wel alsof de zus van Brummetje ( als ze die zou hebben ) ook een account heeft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nouschi schreef:
14-09-2018 18:29
Is hier pas nog geweest. Een discussie kan toch veel beter in een apart topic?
Laat mensen dan ook een topic openen over het vreselijke modereer beleid hier en dat actueel verboden zou moeten worden. Dat zijn ook discussies die zeer regelmatig terugkeren en dat we nu inmiddels kunnen dromen.
Het is maar net wat je storend vindt .
Afbeelding

Ik zou bijna de topics over verjaardagsfeestjes gaan missen zo saai als het hier is de laatste tijd.
En een dank je wel voor het melden van een trol kan er ook niet meer af van de mods. :facepalm:
Man, man, man.
Ik ben zojuist voor k*nkerhoer uitgemaakt in het Centraal Moderatortopic. Poe hee.

Niet door de Mods, trouwens.
hebjehaarookweer schreef:
15-09-2018 16:06
Ik ben zojuist voor k*nkerhoer uitgemaakt in het Centraal Moderatortopic. Poe hee.

Jij niet, je moeder.
Nemaìn’ schreef:
15-09-2018 16:07
Jij niet, je moeder.
O, dan is het goed :P
Nemaìn’ schreef:
15-09-2018 16:07
Jij niet, je moeder.

Klopt!

Laat gaan... gewoon een mafklapper.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je hebt gelijk, trouwens. Ik raak altijd enigszins de draad kwijt als er zoveel interpunctie ontbreekt.
Het is zo kinderachtig dat het niet eens provocerend is.
Beetje dom om serieus te gaan zitten reageren in een eeuwenoud troltopic dat door de trol weer omhoog is gehaald.
hebjehaarookweer schreef:
15-09-2018 16:06

Zouden dat nog allemaal Minerva-naweeën zijn ?
nounou
zazamaenade schreef:
15-09-2018 16:21
Zouden dat nog allemaal Minerva-naweeën zijn ?
Ja
Wel amusant om te zien wie er van bestuurlijk Nederland lid zijn geweest van Minerva.
Eén van deze trollen zou zomaar een toekomstig minister of burgemeester kunnen zijn https://nl.wikipedia.org/wiki/LSV_Minerva#Bekende_leden
nounou
zazamaenade schreef:
15-09-2018 16:28
Wel amusant om te zien wie er van bestuurlijk Nederland lid zijn geweest van Minerva.
Eén van deze trollen zou zomaar een toekomstig minister of burgemeester kunnen zijn https://nl.wikipedia.org/wiki/LSV_Minerva#Bekende_leden
Hebben ze iig wel een stoer verhaal op de netwerkborrel te vertellen.
Op last van het bestuur bied ik excuses aan voor de volgende trolltopics:

Eva21111 discussie fruit op school kinderen/discussie-fruit-op-school/list ... /373899/21
Iemand777 Zelfmoordpoging, andere school? kinderen/zelfmoordpoging-andere-school/ ... ges/386421
Madeliefje111 Citatenboekje... kinderen/citatenboekje/list_messages/389767/6
MonkeyBiznus Vriendinnetje pest met oude koeien kinderen/vriendinnetje-pest-met-oude-ko ... ges/392905

Sorry. Ik had niet goed bedacht hoe dom het was om te doen alsof ik een zoon heb die geen watermeloen en paprika mag eten op school, een dochter die met een riem om haar nek om de school heen liep en dochters die geconfronteerd worden met uitspraken op social media.
Sorry als jullie de topics geloofden. Het was echt dom.
CindyVanEijk schreef:
15-09-2018 19:42

Sorry als jullie de topics geloofden. Het was echt dom.
Heeft je moeder je topics ontdekt? :whip: :yes:
TanteBedelia schreef:
15-09-2018 19:49
Heeft je moeder je topics ontdekt? :whip: :yes:
Nee. Ik had met vrienden die topics gemaakt terwijl we onder invloed van drank waren. En we moesten hard lachen omdat met name bij dat Watermeloentopic mensen het echt geloofden. En ook bij die zelfmoordpoging maar dat ging wel echt te ver ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven