De bromance van mijn man

14-09-2018 20:58 89 berichten
Help, mijn man heeft een soort van bromance. Het is niet eens met een man die hij daadwerkelijk kent, maar hij is echt obsessed over Elon Musk. :bonk: Het is Elon Musk voor, Elon Musk na. Ieder zijn hobby hoor, maar soms word ik er echt wel een beetje gestoord van.

Elk kleine detail over de zogenaamd geweldige dingen die Elon Musk doet worden gedeeld. En ik denk echt: pffhh, leker boeiend. :facepalm:

Als we onderweg zijn op de snelweg en er rijdt een Tesla langs, dan maakt het niet uit of we op dat moment een gesprek aan het voeren zijn, manlief is dan gewoon even niet aanspreekbaar en gaat nog net niet kwijlen.

Meestal kan ik er wel om lachen, maar soms irriteert het me ook wel heel erg. Helaas duurt het al zo'n 2 á 3 jaar, dus ik ben bang dat Elon Musk een blijvertje is in onze relatie :facepalm:

Sorry moest even ergens een plekje vinden om mijn hart te luchten. I know, er zijn veel ergere dingen, maar ik moest het gewoon ff kwijt. :roll:

Misschien moet ik gewoon wraak nemen en ook iemand uitzoeken om me voortaan compleet over te obsederen. Iemand tips? ;-)
Ik krijg ineens flashbacks naar een topic over een enorme relatiedip naar aanleiding van Farmville 2. Die TO was werkelijk woest over dat haar man meer prijskoeien had dan zij of zo, en toen kwam de prijskoehoudende man ook schrijven en toen kwamen er nog een paar exen opdagen en toen liep het helemaal uit de klauw.

Nog meer redenen om mee te blijven lezen dus.
Als er ook nog eens exen op de proppen komen ga ik wel twijfelen aan de geloofwaardigheid :') ik heb ooit mijn moeder ernstig teleurgesteld door met Happy Harvest een koe met echt geld (via smsjes) te kopen. Ik had een vet aftandse boerderij met 1 zo'n dure koe erop terwijl zij alles volgens de spelregeltjes deed en nog geen koe kon kopen
Filmtip voor jullie samen; Juliet naked. Gaat niet over een naakte vrouw hoor.
Dat lijkt me echt heel irritant. Heeft 'ie ook posters van Elon op jullie slaapkamer hangen?
MevrouwJack schreef:
14-09-2018 21:24
Ik hoop dat hij niet doorslaat in alle druk, ik vond hem altijd juist heel sympathiek en bescheiden.
Hij is al een tijdje flink doorgeslagen hoor.
RikM schreef:
15-09-2018 08:19
Dat lijkt me echt heel irritant. Heeft 'ie ook posters van Elon op jullie slaapkamer hangen?

Breng hem nou niet op ideeën O_O
bluebirdie schreef:
15-09-2018 07:29
Filmtip voor jullie samen; Juliet naked. Gaat niet over een naakte vrouw hoor.

Haha, ik heb even de omschrijving gelezen en ik snap wel dat je aan ons denkt
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic :D

Dit lied van Yentl en De Boer past er perfect bij:

https://youtu.be/OtArSCkc55I

Ik heb een man gekend
Die importeerde bio-ethanol
Dat is brandstof, maar dan milieubewust
Je kunt er ook mee racen
Daarvoor zijn speciale races
Milieubewust
Dat weet ik dus
Ik vind hier dingen van.
RiRiman is echt hetzelfde.
Foechoer schreef:
14-09-2018 21:03
Nou, Elon is inmiddels bezig aan een enorme meltdown, dus met een beetje geluk is het einde van de bromance in zicht.
Daar is man van TO waarschijnlijk stekeblind voor :-D :-) :)

TO: Elons meltdown

https://www.trouw.nl/home/tesla-baas-el ... l~a2bd178c

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/08/20/ge ... o-a1613659

http://www.welingelichtekringen.nl/econ ... jaagt.html

https://www.cnbc.com/2018/09/11/tesla-c ... ramer.html
Geen tekens
skaapie wijzigde dit bericht op 18-03-2019 13:18
Reden: Geen
91.58% gewijzigd
skaapie schreef:
15-09-2018 15:27
@snorriemorrie: Pb gestuurd, maar lijkt niet te werken. Hier nog iemand die samenwoont met een zwaar verslaafde Elon fan. Misschien kunnen ze samen een Elon fanclub oprichten :-D

Haha, goed idee :biggrin:
Beste snorriemorrie,

Eindelijk iemand die mij ook zal verstaan😊. Mijn man is ook zeer bezeten door Tesla en Elon, niet te doen!!! Ik zeg dat hij "teslaitis" heeft, staat er negatief nieuws in de krant over Elon, staat hij in de vuurlinie om hem te verdedigen dat er niets van klopt. Ik moet toevallig de naam Tesla vernoemen, zijn we vertrokken voor een gesprek van...
We hebben reeds een testrit gereden met een Tesla, zijn bewondering steeg met de minuut, het was de MAX voor hem, gans het weekend Tesla en Elon...ik heb moeten zeggen STOP.
Hij is gebeten om Twitter te lezen en YouTube filmpjes te bekijken. Ook de lanceringen boeien hem enorm.

Ik vertelde het nu tegen mijn man, hij zegt: eindelijk ook iemand die mijn passie nu verstaat. Hij heeft veel websites over Tesla en Elon, ik moest dit melden...hahaha

Soms overdrijft hij ook en als we bij vrienden zijn wil hij ze als het ware alle informatie geven, maar hij bedoelt het wel goed. Ik heb hem al gezegd, jij zou beter de PR. gaan doen voor Elon, hij zou zich tenvolle smijten.
Het is beter zo ëën passie of dat hij bij andere vrouwen zit of voortdurend op café. Gelukkig vind hij wel de knop van de vaatwasser.😙
Maar voel mij nu wel gesteund dat er nog vrouwen een man hebben met "teslaitis" We zullen er mee moeten leven.
Ik wens iedereen een fijn weekend!!!
MrMcMorrie schreef:
14-09-2018 22:24
Mevrouw Morrie vergeet voor het gemak even dat ik gisteravond twee uur lang naar de keynote van Apple's productlancering heb zitten kijken.
En daar is ie! Dag MrMcMorrie!
Haha hier ook een grote Elon Musk fan thuis!

Hij gelooft zelfs dankzij mr. Musk in de simulation theory :-D

Ik laat hem maar lekker, hij had ook een volkszanger ofzo als voorbeeld hebben ;)
Hallo Boerinnetje! Leuke avatar heb je (oei... laat Smorrie het maar niet horen dat ik naar andere vrouwen hun avatars zit te kijken!)

Vlaamsdametje: dat klinkt toch wel heel herkenbaar - vooral het verdedigen wanneer er weer eens halve waarheden of hele leugens in de media verspreid worden - zoals het interview laatst: "Musk repeatedly breaks down during interview"... ik heb geen idee welk interview die journalisten hebben zitten kijken, maar aangeven dat je het afgelopen jaar als zwaar hebt ervaren lijkt niet echt een breakdown.

Misschien moeten we een soort Neder-Vlaamse afdeling van de International Church of Elon beginnen voor alle mannen-van-Vivaforum-dames die het graag over de interessantere dingen in het leven willen hebben :)
Gebruikersnaamingebruik schreef:
15-09-2018 19:04
Haha hier ook een grote Elon Musk fan thuis!

Hij gelooft zelfs dankzij mr. Musk in de simulation theory :-D

Ik laat hem maar lekker, hij had ook een volkszanger ofzo als voorbeeld hebben ;)
Ja, die herhaaldelijke rare tweets over de pedofiele trainer van de jongens in de grot is dan helemaal niks natuurlijk. :roll:
Dat ging niet over de trainer, ging over een van de duikers, een in Thailand woonachtige Brit.
MrMcMorrie schreef:
15-09-2018 20:01
Dat ging niet over de trainer, ging over een van de duikers, een in Thailand woonachtige Brit.
Ow, ja dan is het nog minder raar en normaal om dat te tweeten. Net als al die andere debieligheid.
:-D
Elon Musk is de meest vernieuwende ondernemer sedert Steve Jobs en deze uitzonderlijke mensen hebben een ongewoon levensvisie, maar dit neemt niets weg van wat hij al heeft bereikt en wat hij nog gaat bereiken.
Lucifer2018 schreef:
15-09-2018 20:02
Ow, ja dan is het nog minder raar en normaal om dat te tweeten. Net als al die andere debieligheid.
:-D

Exact wat ik al zei. Nu hoort ie het ook eens van een ander.
Jezus Christus. Dit topic :rofl:
biol schreef:
14-09-2018 21:34
Mijn man heeft het met geschiedenisweetjes. Daar weet hij enorm veel van, vooral over de 2e Wereldoorlog. Precies dat waar ik me totaal niet voor interesseer.
Als we dan onderweg zijn en we rijden door een stukje in bijv Frankrijk dan komt er een heel verhaal over loopgraven, operation dit of dat en ik denk echt pfffffff.
Tegenwoordig maak ik dan een scheetgeluid op mijn hand.. mijn kinderen beginnen dan keihard te lachen en mijn man ook. ( komt uit een aflevering van how i met your Mother)

Echt, leuk hoor die interesses. Maar het boeit me helemaal niks!
Jezus, je vindt de passie van je man niet interessant en maakt hem er zelfs belachelijk om? Tot zover jezelf kunnen zijn in een relatie.
Gewoon meedoen. Laat een poster photoshoppen (tot in z'n blootje) en hang deze op, zeg dat je het nu eindelijk begrijpt :D
Lachattenoir schreef:
15-09-2018 21:13
Jezus Christus. Dit topic :rofl:

Bijna wel ja. Het scheelt niet veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven