Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 18 september 2018 om 15:58
Dit. Ik ben op mijn handen gaan zitten.
Ben IRL mensen tegen gekomen die ook zo zitten te blaten als het over een depressie gaat, dus dat het persé een troltopic is denk ik niet.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 18 september 2018 om 16:21
Inderdaad.streepjesdekbed schreef: ↑18-09-2018 16:06Jemig, sommige mensen zouden echt geen huisdieren mogen hebben! (Topic over metacam)
dinsdag 18 september 2018 om 17:00
dinsdag 18 september 2018 om 17:11
Prrrryyyttt
dinsdag 18 september 2018 om 17:17
Die ene met een zwarte kraai als avatar?
Maja, wat een raar topic.
dinsdag 18 september 2018 om 19:22
Ja. Fleurtje5 in actie. Het hele topic loopt al dagen goed zonder buitenlandersgezeik en dan komt er weer zo’n helder lichtLady*Voldemort schreef: ↑18-09-2018 17:26He gelukkig. Het heeft 77 pagina's geduurd, maar uiteindelijk zijn die vuige buitenlanders toch aangeland in het topic 'Nederlandse vrouwen moeten meer werken'. Ik begon ze al een beetje te missen.
dinsdag 18 september 2018 om 19:22
Ik heb die opmerking ook laatst te horen gekregen. Kreeg zin om te gaan slaan.AeonOfWinter schreef: ↑18-09-2018 15:58Dit. Ik ben op mijn handen gaan zitten.
Ben IRL mensen tegen gekomen die ook zo zitten te blaten als het over een depressie gaat, dus dat het persé een troltopic is denk ik niet.
dinsdag 18 september 2018 om 19:25
Positieve noot:
Ze is snel en effectief (klopt af) gepareerd.
Ik begin hoop te krijgen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 18 september 2018 om 19:33
Uh, niet veel? Hij wil he-le-maal niks.Coconuts12 schreef: ↑18-09-2018 19:31Het is blijkbaar ook vreemd dat die man met depressie en suïcidale gedachten niet veel wil.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 18 september 2018 om 19:37
Ja zal best, maar dan ook nog je vrouw verbieden om het er met iemand over te hebben gaat toch veel te ver.Coconuts12 schreef: ↑18-09-2018 19:35Klopt en dat is helemaal niet vreemd. Ik zeg niet dat het goed is, maar wel dat het heel normaal is als je depressief bent.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 18 september 2018 om 19:39
Ik ben het daar ook niet mee eens. En ik hoop dat ze dat toch gaat doen. Hij zit heel diep volgens mij en dan kan het zijn dat je jezelf helemaal gaat isoleren.
dinsdag 18 september 2018 om 19:39
die man wil nog een beetje eigenwaarde overhouden en in zijn hoofd is ie helemaal een loser als de rest van de mensen om hem heen zouden weten hoe het echt met hem gaat. Dat wil niet zeggen dat TO zich daar naar moet voegen, maar ik snap wel waarom hij het niet wil
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 18 september 2018 om 19:40
Vind ik niet. Gezien de reacties hier alleen al, is het een behoorlijk taboe. Je eigen familie zal maar zo op je reageren.
De 'Hey! Het is oké' campagne is er niets voor niets.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 18-09-2018 19:41
8.30% gewijzigd
dinsdag 18 september 2018 om 19:40
Dit dus.rosanna08 schreef: ↑18-09-2018 19:39die man wil nog een beetje eigenwaarde overhouden en in zijn hoofd is ie helemaal een loser als de rest van de mensen om hem heen zouden weten hoe het echt met hem gaat. Dat wil niet zeggen dat TO zich daar naar moet voegen, maar ik snap wel waarom hij het niet wil
dinsdag 18 september 2018 om 19:46
Hoeft ook maar 1 iemand te zijn toch waar zij haar hart een keer kan luchten. Ik vind dat je dat niet kunt weigeren. Depressie of niet, je zit toch samen in een huwelijk met kinderen ook nog, dus onmogelijk om alles naar je hand te zetten.
dinsdag 18 september 2018 om 20:36
Helemaal mee eens. Ook de ander moet ruimte hebben om stoom af te blazen. Iemand die zo depressief is is loeizwaar om in je omgeving te hebben.