Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
18-09-2018 17:26
He gelukkig. Het heeft 77 pagina's geduurd, maar uiteindelijk zijn die vuige buitenlanders toch aangeland in het topic 'Nederlandse vrouwen moeten meer werken'. Ik begon ze al een beetje te missen.

Ja nou! Ik begon me ook al zorgen te maken. Een topic op actueel met het woord "Nederlandse" in de titel en niet binnen 2 pagina's vol met racisme voor dummy's.

Ik wil eigenlijk al een oproepje doen, maar dat is verboden dacht ik.
Nouschi schreef:
18-09-2018 19:46
Hoeft ook maar 1 iemand te zijn toch waar zij haar hart een keer kan luchten. Ik vind dat je dat niet kunt weigeren. Depressie of niet, je zit toch samen in een huwelijk met kinderen ook nog, dus onmogelijk om alles naar je hand te zetten.

Tuurlijk, maar het is niet aan haar om het aan zijn familie te vertellen als hij dat niet wil. Daar ging het volgens mij in dit geval namelijk om.
Wat een gezelligheid in het Glennis Grace topic :D
Lady*Voldemort schreef:
19-09-2018 08:33
Ja viel mij ook al op :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
19-09-2018 06:49
Tuurlijk, maar het is niet aan haar om het aan zijn familie te vertellen als hij dat niet wil. Daar ging het volgens mij in dit geval namelijk om.
Familie en vrienden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
19-09-2018 08:46
Familie en vrienden.
Dat is ook het beste om te doen. Ze kan het niet alleen aan, logisch. Maar sommige reacties, je zou ze maar van dierbare te horen krijgen...
Lady*Voldemort schreef:

Nou. En dan noemt iemand daar Glennis een viswijf..
Zit je weer te provoceren, Meds ? :whip:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
19-09-2018 09:53
nee??
blijfgewoonbianca schreef:
19-09-2018 09:53
ik denk dat ik iemand zat te quoten die provoceerde. Zo krijg je slechte reputatie
Lady*Voldemort schreef:
Jeetje. Elke discussie draait uit op racisme. :rofl:
¡Apagando las luces!
yasmijn schreef:
18-09-2018 19:22
Ja. Fleurtje5 in actie. Het hele topic loopt al dagen goed zonder buitenlandersgezeik en dan komt er weer zo’n helder licht 🙄

Ach ja :sherlock:

Gelukkig goed 'ingegrepen' door anderen. Zie, helemaal geen mods nodig om het forum goed te laten werken.
SombraOnline schreef:
19-09-2018 10:04
Jeetje. Elke discussie draait uit op racisme. :rofl:
Dat haalde Loullah er alleen maar bij om FV uit 'dr tent te lokken.
Lady*Voldemort schreef:
19-09-2018 10:10
Dat haalde Loullah er alleen maar bij om FV uit 'dr tent te lokken.
Niet alleen FV.
Nouschi schreef:
19-09-2018 10:12
Niet alleen FV.
Dat is de bijvangst. Ook altijd meegenomen natuurlijk.
Lady*Voldemort schreef:
19-09-2018 10:17
:mrgreen:
Volgens mij heeft Michella1991 niet naar dr zin op haar werk of ze denkt dat vivaforumdames haar collega's zijn.
Het was trouwens vanochtend om zes uur vroeg heerlijk weer heb een uur met de hond buiten gelopen.
TanteBedelia schreef:
19-09-2018 10:31
Volgens mij heeft Michella1991 niet naar dr zin op haar werk of ze denkt dat vivaforumdames haar collega's zijn.
Vrij normale vraag lijkt me. Als je zoiets hier neer wilt zetten zeg dan gelijk even over welk topic het gaat.
TanteBedelia schreef:
Het was trouwens vanochtend om zes uur vroeg heerlijk weer heb een uur met de hond buiten gelopen.

Ik heb al genoeg zeurderige collega's.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 10:43
2.13% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
19-09-2018 10:17
.
:rofl:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Dit topic dus: werk-studie/agenda-openzetten/list_mess ... #p29033629
TanteBedelia schreef:
Ik vind het wel vermakelijk eigenlijk. Zolang ze maar niet mijn secretaresse wordt :biggrin:
Ik ben zo blij dat ik niet in dat Glennis Grace topic geschreven heb. Straks was iedereen erachter gekomen dat ik een racist ben.
Nouschi schreef:
19-09-2018 10:40
Vrij normale vraag lijkt me. Als je zoiets hier neer wilt zetten zeg dan gelijk even over welk topic het gaat.
Je krijgt wel elke week een update over to en haar kantoorperikelen.
Toch wel praktisch.
vrouwjagersma schreef:
19-09-2018 11:51
Ik ben zo blij dat ik niet in dat Glennis Grace topic geschreven heb. Straks was iedereen erachter gekomen dat ik een racist ben.
Voor mij is het te laat helaas. Vind ik ook nog Anouk geweldig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven