Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 21 september 2018 om 17:27
Hoe laat kan ik aanschuiven?Leefvandaag schreef: ↑21-09-2018 17:24De herfst is begonnen..vanmiddag aan de erwtensoep, zo meteen boerenkool met spek.
vrijdag 21 september 2018 om 17:27
Lekker hoorLeefvandaag schreef: ↑21-09-2018 17:24De herfst is begonnen..vanmiddag aan de erwtensoep, zo meteen boerenkool met spek.
Hoe laat eten we?
There is always something happening, and it's usually right now
vrijdag 21 september 2018 om 17:28
Lekker! Smakelijk zometeen!Leefvandaag schreef: ↑21-09-2018 17:24De herfst is begonnen..vanmiddag aan de erwtensoep, zo meteen boerenkool met spek.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 21 september 2018 om 17:32
Geen enkele stamppot?
Lollig hoe smaken verschillen. Je zou mij elke dag een stamppot kunnen voorzetten.
Maar goed, het wordt pizza vanavond.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 21-09-2018 17:33
5.29% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
vrijdag 21 september 2018 om 17:32
Gezellige aanwinst ben je!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 21 september 2018 om 17:35
Dat is wel apart inderdaad.
Ik zou aan zoiets alleen geld geven als hij bijvoorbeeld door een zus of broer van de ouders werd gedaan. Iemand die het gezin kent. En dan met een duidelijke bestemming, voor een mooi gradje bijvoorbeeld. Of om iets te doen voor het overgebleven meiske.
vrijdag 21 september 2018 om 17:36
RiRiman vindt stampot andijvie met hema worst lekker. Ik maak het wel met opperdoes aardappelen uiteraard.Grobbekuiken_ schreef: ↑21-09-2018 17:32Geen enkele stamppot?
Lollig hoe smaken verschillen. Je zou mij elke dag een stamppot kunnen voorzetten.
Maar goed, het wordt pizza vanavond.
vrijdag 21 september 2018 om 17:37
Ik heb gelijk zin in erwtensoep!
Morgen ga ik hachee maken. Daar had ik ineens zin in. Lekker grote pan. Rode kool en aardappels uit de volkstuin erbij.
vrijdag 21 september 2018 om 17:40
Ja, ik dus ook! Grrrrr......