Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 21 september 2018 om 17:55
vrijdag 21 september 2018 om 18:03
Want? Wordt er zelfs in een rouwtopic gereld???
vrijdag 21 september 2018 om 18:06
Ah dat is ergPipistrello schreef: ↑21-09-2018 17:42Man wilde uit eten. Oeh ja lekker.
Oh nee, kan niet want er komt iemand een spuuglillek schilderij hier ophalen en hij weet niet hoe laat.
Leuk. Dode mus.
vrijdag 21 september 2018 om 18:07
Oh geen idee. Lees ik niet.Lady*Voldemort schreef: ↑21-09-2018 18:05Rellen zou ik het niet willen noemen, maar ze was er wel heel erg aanwezig zeg maar.
vrijdag 21 september 2018 om 18:10
Klinkt niet echt smakelijk, heb dan liever ander dood gevogelte.Pipistrello schreef: ↑21-09-2018 17:42Man wilde uit eten. Oeh ja lekker.
Oh nee, kan niet want er komt iemand een spuuglillek schilderij hier ophalen en hij weet niet hoe laat.
Leuk. Dode mus.
vrijdag 21 september 2018 om 18:16
Pfjiew, gaat niet over mij! Ik heb een heel mooi kontje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 21 september 2018 om 18:18
Ik vind van wel.
Ik zou het topic racistisch hebben gemaakt, aldus de mod. Nou, iedereen die meelas heeft toch kunnen zien dat het topic al veel eerder over “kutnederlanders” ging? Een woord dat ik nooit gebruikt heb overigens.
De mod die dienst had heeft zich laten meesleuren want de woorden die hij/zij gebruikte om dit uit te leggen waren bijna 1op1 overgenomen van een forumster hier die het ook nog eens bij het verkeerde eind had.
Kijk, ik snap dat ik hier niet populair ben, maar om te zeggen dat het glennis grace topic DOOR MIJ racistisch is gemaakt is natuurlijk absurd.
vrijdag 21 september 2018 om 18:25
Ja dat is de bijzondere redenatie tegenwoordig.Loullah schreef: ↑21-09-2018 18:18Ik vind van wel.
Ik zou het topic racistisch hebben gemaakt, aldus de mod. Nou, iedereen die meelas heeft toch kunnen zien dat het topic al veel eerder over “kutnederlanders” ging? Een woord dat ik nooit gebruikt heb overigens.
De mod die dienst had heeft zich laten meesleuren want de woorden die hij/zij gebruikte om dit uit te leggen waren bijna 1op1 overgenomen van een forumster hier die het ook nog eens bij het verkeerde eind had.
Kijk, ik snap dat ik hier niet populair ben, maar om te zeggen dat het glennis grace topic DOOR MIJ racistisch is gemaakt is natuurlijk absurd.
vrijdag 21 september 2018 om 18:26
Je hebt m iig altijd goed uit beeld weten te houden.
Denise Royle behind
Denise Royle back
Denise Royle ass
Geen enkele treffer bij Google afbeeldingen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 21 september 2018 om 18:28
Loullah schreef: ↑21-09-2018 18:18Ik vind van wel.
Oh, dus je bedoelt dat je niet de aanstichter bent maar de meeloper? Of lees ik je uitleg verkeerd?
vrijdag 21 september 2018 om 18:33
Ik loop er niet mee te koop hè. Je kent me, heel bescheiden!
nouschi wijzigde dit bericht op 21-09-2018 18:34
0.35% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 21 september 2018 om 18:34
Kijk en dit is nu precies wat mensen hier telkens zeggen, dat die opgelegde terreur van emoties te ver gaan. Iemand verliest haar baan, je weet wel inkomsten en nodig om eten te kunnen kopen, om dat ze iets niet erg vindt? Wat is dat voor absurd gedoe?
Ik wil niet meer op dat topic reageren want ik vind niet dat het veel nut heeft om die discussie daar langer voort te zetten, maar Yasna, als je nog mee leest:
Ik vind je vrij vervelend om mijn naam telkens er bij te halen om aan te geven wat voor halve psychopaat ik wel niet ben. Ik heb nergens gezegd het niet erg te vinden, maar ik reageerde eerst op mensen die dit een zwarte dag voor alle Nederlanders noemde. Dat is het gewoon niet, hoe objectief vreselijk voor alle betrokkenen deze zaak ook is. Alleen kun je niet verwachten dat ik van alle leed zelf vreselijk van ontdaan ben. En dat ben jij ook niet.
vrijdag 21 september 2018 om 18:34
Ben ik de enige die heel nieuwsgierig is naar wat er zou gebeuren als je dit staft wegens 'plaatsen naw gegevens'?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 21 september 2018 om 18:35
vrijdag 21 september 2018 om 18:38
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)