Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat? Ik heb blijkbaar dus nog iets niet gelezen. Ik laat het maar zo, ga wel naar Funda.

Kan het net zo goed doorstrepen want ik deed het niet.
enn wijzigde dit bericht op 21-09-2018 21:59
28.46% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nemaìn’ schreef:
21-09-2018 21:49
Kwam het er niet rotter uit dan dat ze bedoelde?
Ik kan me niet voorstellen dat ze me een mooi (kinder)graf toewenst.
Geen idee. Ik heb haar nu tot twee keer aan toe gevraagd waar die malle reactie op sloeg en tot nu toe geen antwoord op gekregen. Maar het zou kunnen hoor.
Lady*Voldemort schreef:
21-09-2018 21:51
Geen idee. Ik heb haar nu tot twee keer aan toe gevraagd waar die malle reactie op sloeg en tot nu toe geen antwoord op gekregen. Maar het zou kunnen hoor.
.
In die zin ben ik het wel met Enn eens: op dat topic is het beter om iemand het voordeel van de twijfel te geven.
Oftewel laat elkaar een beetje in plaats van te discussiëren.
Of er weg blijven...
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
21-09-2018 22:06
.
In die zin ben ik het wel met Enn eens: op dat topic is het beter om iemand het voordeel van de twijfel te geven.
Oftewel laat elkaar een beetje in plaats van te discussiëren.
Of er weg blijven...
Ik las het eigenlijk ook wel als een echte kutopmerking.
Maar goed, ik denk dat ze zelf een kind verloren heeft en even niet zichzelf was. Voordeel van de twijfel wil ik haar wel geven.
En als het wel als cynische kutopmerking bedoeld was? Wat dan nog?
Dan snapt iedereen inmiddels wel dat je niet je gelijk en excuses en een staf hoeft te halen in dit geval.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
simbalabimba schreef:
21-09-2018 22:55
En als het wel als cynische kutopmerking bedoeld was? Wat dan nog?
Dan snapt iedereen inmiddels wel dat je niet je gelijk en excuses en een staf hoeft te halen in dit geval.
Geen idee op wie je nu doelt, maar ik neem aan niet op mij.
Toch is het best knap he, 100 posts en dan alweer een topic openen die same old same old is en waarmee ze enorm door de mand valt en als stadjer arrogant doet over plattevrouwen.
|Courage| schreef:
21-09-2018 22:06
.
Oh zeker. Niet alleen in dat topic trouwens.
Marana-- schreef:
22-09-2018 11:56
Toch is het best knap he, 100 posts en dan alweer een topic openen die same old same old is en waarmee ze enorm door de mand valt en als stadjer arrogant doet over plattevrouwen.
echt he! kwartje viel pas toen iemand de stad noemde en ik ging loepen. Las dat ze schreef dat IQ erfelijk is en via de moeder wordt door gegeven, nou, ik twijfel nog.
Marana-- schreef:
Toen ik het woord stadjer in de op las dacht ik het zal toch niet .... zijn , wel dus .
Wie is dat dan?
En over welke regio heeft ze het?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Kwartje valt hier ook. Sommige mensen leren het nooit .
|Courage| schreef:
22-09-2018 12:54
Wie is dat dan?
En over welke regio heeft ze het?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stadjer
Staat ook in dat topic.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ah, ik wist niet dat stadje exclusief was voor Groningen, was wel direct mijn associatie. En ging even geen 10 pagina's doorworstelen voor de details. :proud:
|Courage| schreef:
22-09-2018 13:10
Ah, ik wist niet dat stadje exclusief was voor Groningen, was wel direct mijn associatie. En ging even geen 10 pagina's doorworstelen voor de details. :proud:
StadjeR.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hier valt het kwartje niet. :rofl: Heb de eerste 2 zinnen gelezen van dat topic, en toen opgegeven.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
22-09-2018 13:12
Hier valt het kwartje niet. :rofl: Heb de eerste 2 zinnen gelezen van dat topic, en toen opgegeven.
Geen zorgen, dat kwartje valt nog wel. Is het niet door dit topic dan is het wel door het volgende.
Gaat lang duren bij mij ;-D Ach, zo belangrijk is het ook niet.
¡Apagando las luces!
|Courage| schreef:
22-09-2018 13:10
Stadjers wonen in dé stad.
Alles eromheen is platteland of randstad.
Of Friesland, maar dat is buutnlaand en dat vinden ze zelf ook.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Marana-- schreef:
Ik voeg je even toe op mijn matennaaierslijstje.
deepspace schreef:
22-09-2018 13:31

Je hoeft niet alles te vertellen hoor wat je doet :)
deepspace schreef:
Wie staan er nu allemaal op?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ga een huilielijstje beginnen.
¡Apagando las luces!
En om een matennaaier te kunnen zijn moet je eerst maten zijn toch?
:confused:
deepspace schreef:

Kan jij nou gewoon eens zeggen wat je echt dwars zit? In plaats van dit soort posts de hele tijd?

Een matennaaier is iemand die zijn maten naait, overigens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven