Meeroken
vrijdag 21 september 2018 om 22:37
Hoi allemaaal,
Momenteel ben ik 8 weken zwanger. We hebben een bbq vanavond en er zitten om me heen meerdere mensen te roken. Krijg er gewoon hoofdpijn van.
Mijn vraag is: kan dit kwaad voor de baby? Het komt niet structureel voor, eigenlijk bijna nooit. alleen nu is het vervelend en maak ik me zorgen over de baby.
Momenteel ben ik 8 weken zwanger. We hebben een bbq vanavond en er zitten om me heen meerdere mensen te roken. Krijg er gewoon hoofdpijn van.
Mijn vraag is: kan dit kwaad voor de baby? Het komt niet structureel voor, eigenlijk bijna nooit. alleen nu is het vervelend en maak ik me zorgen over de baby.
zaterdag 22 september 2018 om 11:28
Morgenstond_ schreef: ↑21-09-2018 23:29Het is een nonsens reactie, dat weet je wel toch? Jaloers op 8 weken zwanger en 4 uur buiten met dit weer onder een doek in de rook zitten en zorgen maken over van alles en nog wat, en nog zo'n 32 weken te gaan?
Een verloskundige zal je hierin serieus nemen, maar op een openbaar forum krijg je nou eenmaal allerlei reacties. Luister naar je gevoel: in de rook zitten terwijl je (pril) zwanger bent is niet verstandig. Het is sowieso niet verstandig natuurlijk. Volgens mij weet je dit zelf ook, maar durfde je er niet eerder uit weg te gaan omdat je bang bent dat dat onbeschoft zou zijn. Dáár zou je aan kunnen werken: kies altijd het belang van je kind, ook als dat betekent dat je mensen zou schofferen door van het feest weg te lopen (??).
zaterdag 22 september 2018 om 11:59
Je bevestigt wederom hiermee alleen maar wat over jezelf en je denkt een punt te maken maar schiet dat doel volledig voorbij.Diamond1983 schreef: ↑22-09-2018 00:59Dit meisje vraagt netjes om advies en krijgt de meest walgelijke reacties.
Daar vraagt ze toch niet om of wel!
De vraag is of meeroken schadelijk kan zijn [...][/b]
Fijn dat je meer gerustgesteld bent TO, probeer je niet teveel zorgen te maken en ik vind de post van tuthankamon ook een goede.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-09-2018 12:22
Reden: 'quote' verwijderd
Reden: 'quote' verwijderd
12.33% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 22 september 2018 om 18:01
Nooit een ander account gehad. Maar prima, als jij dat denkt ..JustMeDaan schreef: ↑22-09-2018 15:56Je laatste topic 5 weken geleden??!! Wel onder deze naam ja....of was je je andere account vergeten??