Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
hey meiden,

sorry ff heeel druk hier geweest maar leuk om alle verhalen te lezen!

Ben met nieuwe baan begonnen en dat vreet energie. Verder zit oudste niet zo lekker in zijn velletje waardoor de nachten ook even zwaar zijn (nachtmerries ) Komt wellicht door het net op school /combi BSO zijn.

Buikje groeit goed maar kan me af en toe nog steeds niet voorstellen dat er nog een kleintje aankomt, vreemd he?

Ohhhhh Miriam, duim duim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tot later weer

liefs
Car; met de kids OP je kamer ????? Ik zou het niet eens kunnen als mijn hond er ligt !!!!

Mebi; zal wel een pittige periode geweest zijn voor jullie. Relativeert weer he ?!

Miriam; ik herken absoluut wel wat je zegt hoor. Ik kan me ook bij vlagen ineens heel erg druk/zorgen maken om wat er komen gaat of als we weer een stuk maand over hebben aan het einde van mijn salaris. En als die gekke ministers ineens bedenken dat we toch maar weer meer moeten gaan betalen voor het kdv. Ga zo maar door. Maar idd, wat is het belangrijkste in het leven ???

ADL; fijn dat het leuk was !! Waar blijft je verhaal nou ??

Hoera; merknaam zegt me eigenlijk niks. Zal m eens googelen. Met luifel ja, zou ook niet zonder kunnen. Maakt het geheel toch een stuk groter. Wij hebben nu een grote tent met grote luifel. Scheelt een hele hoop. Heb er nu ook geen geld voor hoor maar als de jongste in een gewoon bed kan liggen lijkt het me ideaal. Alleen de tent blijft voor mij denk echt echt kamperen.......Zwager heeft zo'n lichtgewicht multi ding. Ben ff de naam kwijt. Oja, holtkamper. Maar kost rond de 13 duizend euri en alles zit er op en er aan. Vind ik geen kamperen meer hoor :-). Zelfs een kachel zit er in !!

Stella; wat balen van je auto !!!!! En afhankelijk zijn van het ov........bah !!

Met kids en buikje alles goed hier. Heb nu weekend :-) Nog 3 weken werken !! Ben aan het aftellen !! Donderdag naar de vk. Ik heb heeel erg het idee dat de baby goed ligt hoor. Heb steeds een hieltje in mijn rechter zij :-) !!

Stella; nu je mij ziet op hyves, kan je mij dan niet even uitnodigen ?? Kijken of het andersom wel gaat ??
Heey princess: vindt ie het wel leuk op school en de BSO ?? Wat een energie vreet het he van die kleintjes ?? Timo is ook doodop. Hij gaat niet dromen maar heel veel/snel huilen (zeg gillen) en zeuren. Ook erg vermoeiend al zeg ik het zelf. Ik denk ook dat ik hem morgen middag en misschien vrijdag middag ook thuis hou. Scheelt mij ook een hoop heen en weer fietsen :-)

Hoe bevalt je nieuwe baan ??

Ook al voel ik mijn kindje de hele dag door ik vind het gewoon weer (en nog) onwerkelijk hoor !!!! Een derde kruisinkje tussen P en mij, een derde karaktertje, een derde eigen gezichtje........ga zo maar door............
Nou, hier ben ik dan eindelijk . Afgelopen dagen druk geweest, moe en niet zoveel zin gehad om te forummen. Maar nu heb ik even tijd.

We gingen naar Centerparcs met schoonfamilie, vanwege 35 jarig huwelijk van schoonouders. Kan goed met ze opschieten, we hebben niet zo'n supergrote familie (manlief heeft 1 broer -met vriendin en kindje) en we zaten over 2 huisjes verdeeld.

Lekker gezwommen, gewandeld, naar een speelwereld voor de kleintjes geweest, spelletjes gedaan, kortom genieten!

Mebi, wat fijn dat bij jou de ongi heeft doorgezet! Hopelijk is het gedoe nu over en kan je volgende maand uitkijken naar nog een wondertje.

Carianne, fijn dat het zo leuk is geweest, je weekendje! Daar krijg je altijd weer energie van he!

Stella, wat balen van je auto!

Mirjam, spannend hoor, hopelijk ben je deze maand gewoon zwanger en zijn de twijfels bij je man niet meer nodig.

Dochterlief iswakker, later meer!
Miriam? Ben benieuwd?
Bij vk alles goed. Kindje ligt keurig met hoofdje naar beneden.

Truste !!
Mirjam???? Spannend!!!! het voelt wel als raak hoor...., he en als het raak is komt het vast helemaal goed met z'n 5jes!

Mebi, heftig verhaal zeg, het klinkt mischien cliche maar soms moet het tegenzitten in het leven om er daarna weer sterker uit te komen.

Flodder, lekker aftellen en het wordt nog mooi weer ook.

Princess en Flodder heel herkenbaar hoor die basisschool perikelen. Jelle vindt het volgens mij wel leuk maar het is zo spannend allemaal, idd ook snel huilen om niets en 's nachts weer wakker, tis denk ik echt een periode waar ze door heen moeten en wij ook want ik kan het nog steeds niet echt leuk vinden. Juf gaf ook aan dat hij zichzelf moet leren aankleden, ach gut hij wordt woensdag pas 4 en loopt motorisch agv de hyperlaxiteit ook iets achter. Ik moet wennen aan de directheid van de juf, het zal uiteindelijk wel goed zijn voor Jelle. Ik kreeg zjuist van een collegaatje het volgende boek als tip: "de kleuters van de grote Beemd", bij haar zoon die ook opstartmoeilijkheden had werkte dit om alle nieuwe indrukken te kunnen benoemen en een plaatsje te kunnen geven. Het schijnt een heel herkenbaar boek te zijn voor de kinderen, zal het maar eens gaan zoeken in de bieb.

Princess leuk je buikje! Het lijkt me ook onwerkelijk hoor, het schiet toch al op voor jullie.

Carianne o jee vreetbuien, ach ik vertrouw de tekenen niet meer, maar idd klussen met de kids op de kamer zou mij ook niet lukken denk ik. Ik heb dat nu soms ook wel eens, het wordt zo makkelijk met die twee, straks weer terug naar af, maar ach dat gaat ook weer snel voorbij en volgens mij met de derde alleen maar sneller.

Het klinkt misschien stom maar ik ben nu af en toe opgelcht dat we geen babietje in mei hebben gekregen. Gezien de start op de basisschool en annemijn die nu lekker even veel aandacht krijgt. Eigenlijk is het niet zo erg dat we wat langer hebben moeten wachten, al heeft dat nu wel lang genoeg geduurd. Vandaag beginnen onze vruchtbare dagen weer en morgen de vruchtbaarste zouden we eigenlijk eters krijgen, maar die belden gister af, alsof ze het aanvoelen...

Zo ik ga maar weer even aan het werk
up
Mirjam...joehoe waar ben je? We zitten allemaal met smart op je te wachten!

Flodder wat goed! Toch een fijn idee dat de baby goed ligt!

En je gaat zeker lekker weer tegemoet met je verlof.

Hoera, ik denk dat ook wel hoor, dat het ergens goed voor is geweest die miskraam, weet nog niet echt waarvoor precies, maar het is goed dat jij het zo kan relativeren.

Sloeg jij nou ook maart over of niet????

Ik herken die basischool perikelen ook heel erg, alleen ben ik daar nu iets meer aan gewend omdat Djordi al bijna 2 jaar op school zit. Ik wist wat ik kon verwachten toen ik Senna bracht.

Center Parcs is altijd leuk he ADL, weer of geen weer er is altijd wat te doen. Is jouw cyclus eigelijk al op gang???

Car ik denk dat die twijfels er ook een beetje bijhoren, dat zal samenhangen met de verantwoordelijkheid en de zorgen die een baby ook met zich mee brengt. Herken ik ook wel, alleen door die miskraam is het gevoel nog sterker geworden. (misschien is dat mijn ergens-goed-voor-rede Hoera??)

Hoe is het verder met iedereen?

Ik heb de gyn vandaag gesproken en de hystroscopie gaat toch door. Een cyclus hoeft niet te betekenen dat alles schoon is, dus wil ze het zekere voor het onzekere nemen. Ze zei dat de keuze uiteindelijk wel aan mij is, maar dat zij het vervelend zou vinden als ik of niet zwanger wordt of hierna weer een miskraam zou krijgen als de baarmoeder niet in orde is. Ik moest wel even slikken, want ik dacht echt dat dit betekende dat alles nu goed is. Het is al 3 maanden geleden dat ik gecurreteerd ben...en we willen zo graag aan de slag. Je bent tensotte ook niet direct weer zwanger...dus wel effe balen ja.

Maar goed, ik probeer op mijn lijf te vertrouwen en dat voelt goed, ben fit, cyclus liep netjes en heb nergens pijntjes, bloedinkjes of wat dan ook. Dat zegt toch wel iets????

Ja jullie weten ook geen antwoorden dat weet ik wel, maar moest het effe kwijt...ben soms bang dat ons wondertje er niet komt...

Nou zal niet te negatief afsluiten, want het is prachtig weer en ik heb 2 mooie wonders en misshcien maak ik me druk om niks en is alles ok dinsdag.

Gaan jullie wat leuks doen dit weekend??? Het schijnt heerlijk weer te worden morgen!

Nou, Mirjam, ik kom nog effe spieken hoor straks.

Fijn weekend allemaal!!!!
Mebi ik zou het ook doen die hystroscopie, je wilt het idd niet nog een keer meemaken dat miskraam gedoe. En jou reden komt vast en zeker en wie weet als je over een aantal maanden je derde wondertje in je armen hebt, want hij of zij was er door de miskraam nooit gekomen, het komt echt wel goed allemaal, sterkte alvast voor dinsdag. Enne wij slaan maart echt niet over!!!

Mirjam???????!!!!!!!!!!!! Het zou wel super zijn!

fijne avond!
nee, nog steeds niks ! ;) dus hoop hoop. Ik voel nog geen zwangerschaps klachten maar ook geen ongesteldheids voortekenen. Morgen is mijn nod bij een cycles van 28 dagen, moet overal rekening mee houden met die wisselende cyclessen.

Heb het heel druk gehad, 10 min. gesprekken ben 2 avonden pas om 20.45 thuis gekomen en 1 avond om 22.15. Ben nu bek af. Heb vandaag schade gereden aan mijn auto. Was zo blij dat ik heel over gekomen was (woon-werk verkeer) dat ik de auto parkeerde en toen een hoop gekraak. Nu heb ik de voorbumper ernstig gekrast. Een meegespoten bumper. Gelukkig vond manlief het wel meevallen en vond hij de schade wel te repareren. pfffffff.

Maar goed, nu naar bed en morgen ben ik er wel weer.
Hier ook een drukke dag. Heen en weer, heen en weer....ze zeggen dat het went. Geloof er nog weinig van. Vanmorgen na het wegbrengen met hond wezen fietsen. Heerlijk weer !!! Even langs nieuwe huis van zus, thuis wat gerommeld, Timo weer gehaald, gegeten, Floortje op bed, Timo weer weg, even benen omhoog, wasje gevouwen, Floortje wakker met 39 graden (!!!), zetpil er in, Timo weer halen, Timo naar gym, Floortje naar verjaardag nichtje, Timo weer halen van gym en samen naar verjaardag nichtje, kids daar in bad gedaan en 19.45 thuis op bed. Nou maar hopen dat het morgen over is. En ik ben kapot !!!!

Miriam; ik heb dat soort lompe acties met de auto tot nog toe alleen gehad toen ik zwanger was !!!! Wie weet :-) !!!!

(Achteruit tegen een auto bij Timo, spiegel bij Floortje)
ik ga een test halen, ik hou het niet meer !! Nog steeds geen rode duivels...cheer cheer !!! Morgenvroeg testen of toch al vandaag ????

floddertje, wat een drukke dag !! Soms voel je je zo geleefd. En wanneer het om mijn gezin gaat heb ik daar geen hekel aan. Dan denk ik wel eens....en ik dan !!! Waar blijf ik !! Maar wanneer het om mijn werk gaat en mijn gezin daardoor ineens op de 2de plek komt te staan, heb ik daar heel veel moeite mee en dat vreet energie !!
Oh jeetje Miriam je houd echt de spanning erin zeg...Als je maar 1 test hebt zou morgen vroeg testen, want je hebt misschien nog niet zoveel HCG in je lijf, en dan heb je de meeste kans bij ochtendurine.

Maaaar....als je er 2 hebt zou ik nu a la minute je naar de wc willen sturen en plassen maar hahaha!

Ik hoop het echt zo voor je meid, leef helemaal met je mee haha (manlef vraagt waarom ik zo zit te grijnzen achter de laptop).

Nou ik kom strakkies nog even spieken .....
Spannend!!! Weer druk weekendje voor de boeg, ik kijk af en toe mee en dan reageer ik van de week weer wat uitgebreider!

Fijn weekend, liefs, Car.
spannend Miriam!

Wat een gedoe blijft het toch Mebi! Hoop wel dat het nu echt schoon is en je er zsm weer tegenaan kan! Dan kan je deze periode misschien een beetje afsluiten. Ik zeg bewust een beetje want helemaal zal wel niet lukken denk ik. Zoiets zal er toch in hakken. Niet de moed verliezen hoor. Jullie derde wondertje laat misschien nog even op zich wachten maar het wachten wordt vast en zeker beloond!

Nieuwe baan is erg leuk maar het is vermoeiend om je weer in te werken met totaal ieuwe materie. Ze verwachten ook nog eens een keer veel van me daar omdat ik in mijn andere baan veel gepleit heb bij de rechtbank. Nu krijg ik direct de wat moeilijkere zaken. Op zich strelend maar ik wil ook graag even de tijd om me in te werken in de materie... Verder gisteren lekker uit eten geweest met man en kids erg leuk!

goede tip van hetboek over kleutertjes, zal eens kijken. Ja, het is een heftige periode zo op school en bso. Maar ook wel goed voor de ontwikkeling denk ik.

goed weekend allemaal en flink aan de klus voor de klussers!
even echt ego !!

housten we have a lift off !!!!

yes yes yes, ik hield het niet meer. Heb de goedkoopste test opgehaald (stel je voor dat ik er nog een moest ophalen, duur spul) Zitten er 2 in zo'n doosje (2,50 per stuk dus)

Maar goed, ik dacht dan kan ik nu ook wel gelijk testen !!

En ja hoor, heel duidelijk twee streepjes. Het vage streepje van woensdag was dus ook al een positieve test !!!

Op 17 november 2009 mogen wij hopelijk onze derde spruit verwachten !!!!!!!

volgens de chineese voorspelling wordt het een jongetje. Bij mijn andere twee klopte het, dus ik denk dat mijn voorgevoel (want ik heb steeds leuke jongens namen in mijn hoofd) klopt !!

Maar het maakt mij niet uit wat het is, wat het wordt.

IK BEN ZWANGER !!! zo dat moest ik even eruit schreeuwen, sorry.
WAUW! Gefeliciteerd!! Wat leuk voor je!

Welke testen heb je gehaald dan?? Dat is gewoon goedkoop!

Nou, geniet er van en niet meer aan de alcohol, brie en filet american

Fijn weekend!
bedankt !

de testen waren van de kruidvat 2 in 1 doos voor 4,99
Miriam, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Mebi, je vroeg laatst of ik m'n cyclus al terug heb of het idee krijg dat het aan het komen is maar nee hoor. Ik ga wel weer van 11 maanden uit (zo lang duurde het bij Maaike voor ik voor het eerst weer ongesteld werd). Florian drinkt nu ook erg veel weer (ook 's nachts) dus dat zal vast meespelen.

Hij heeft trouwens een ontsteking (onderhuids) naast z'n anus zitten. Au! We zijn er vanochtend voor naar de hap geweest (ontdekten vanochtend een verdikking in z'n bil). Vandaar misschien ook zijn onrust van de laatste tijd. Hij is 's avonds en 's nachts enorm aan het spoken namelijk.
Miriam en fam: gefeliciteerd !!!!

GEWELDIG!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!

Echt helemaal leuk voor jullie, je krijgt in 2009 nog je derde wondertje wow!!!

Gniet ervan meid!!

Ga nu eten maar kwam effe gauw spieken, echt goed nieuws zeg!
adl..wat is dat vervelend zeg voor je manneke, lijkt mij ook wel pijn doen als je wat moet..arm manneke, dikke knufff van deze kant.
JOEHOEE Miriam wat gaaf!!!! Proficiat meid ook aan je mannetje!!!!! Zijn jullie van het snelle vertellen of wachten jullie nog even en 17 november das nog ruim voor sinterklaas, gaaf, het heeft gewoon zo moeten zijn voor jullie gezien de twijfels!

Eindelijk weer een zwangere, als er 1 schaap over de dam is.... wie weet!

Adl wat sneu voor je mannetje, klinkt pijnlijk sterkte ermee,

Princess het lijkt me erg zwaar hoor die nieuwe baan en dan ook nog zwanger, denk je wel een beetje aan jezelf?

Hier vandaag een typische rommelzaterdag gehad. Vanochtend naar de kampeerwinkel geweest, beetje georienteerd, maar we gaan nog een keertje met z'n tweetjes terug, is wat rustiger. Want er zijn teveel tentenprikkels voor onze twee hummels. Oja we hebben een camping geboekt!!!! In zeeland bij brug haamstede een hele rustige familiecamping, niet groot maar wel met zwembadje, speelvijver, terrasje en speeltuintje dus dat komt helemaal goed en het mooir weer dat dwingen we gewoon af haha. Verder lekker rustig dus ideaal voor de klusdagen zal ik maar zeggen,

gezellige avond!
Heb vandaag een heule mooie fietskar gekocht via marktplaats, als nieuw !! Echt heel mooi. Heel blij mee. Hopen op mooi weer morgen dan kan ik hem even uitproberen.

Hoera; heerlijk zo'n winkel. Kan je je helemaal verheugen op de zomer. Met het weer afdwingen doe ik mee want wij gaan naar drenthe :-). Leuk camping al geboekt. Heb zelf daar eens op een camping gewerkt als recreatie medewerker maar dat was juist een mega camping. Wel leuk daar !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven