Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik kan multi tasken, ( wel goed tikken dan he) de hond aaien, typen en tv kijken te gelijk. :whistle:
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 23-09-2018 20:56
15.56% gewijzigd
Solomio schreef:
23-09-2018 18:58
Hier vers brood.
Ook lekker... :proud:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Aardappeltjes uit de oven, salade met tomaat, sperziebonen, mozzarella en basilicum en gegrilde lams T-bones.
TanteBedelia schreef:
23-09-2018 20:42
Ik kan multi taksen, de hond aaien, typen en tv kijken te gelijk. :whistle:

Je bedoelt waarschijnlijk dat je de TV aan hebt staan en precies de leuke momenten van 'Boer zoekt Vrouw' mist omdat je iets probeert te typen en de hond z'n neus onder je laptop komt duwen voor wat aandacht.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 23-09-2018 20:49
2.84% gewijzigd
shifty schreef:
23-09-2018 20:48
Je bedoelt waarschijnlijk dat je de TV aan hebt staan en precies de leuke momenten van Boer zoekt vrouw mist omdat je iets probeert te typen en de hond z'n neus onder je laptop komt duwen voor aan dacht.
En ik kijk geen eens boer zoekt vrouw!
TanteBedelia schreef:
23-09-2018 20:49
En ik kijk geen eens boer zoekt vrouw!

Precies dat bedoel ik nou.
Ik ben gek op multitasten. Ik tik met één vinger, lig op de bank en adem.
ovenschotel met 'gehakt', ui en erwtjes, rode kool met appeletjes en aardappelpuree
lekker bijpassend bij het weer
yette schreef:
23-09-2018 20:54
Ik ben gek op multitasten. Ik tik met één vinger, lig op de bank en adem.
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
LV, kom je even naar het dierenartstopic? Volgens mij kun jij nog iets bijdragen.

Dacht ik. Als mijn geheugen me niet in de steek laat.
deepspace schreef:
22-09-2018 13:31
Ik voeg je even toe op mijn matennaaierslijstje.

Nooit gedacht dat jij maten zou hebben Én verrassend dat je lijstjes kan maken ook nog. Je blijft me verbazen (ook al voeg je iets toe op je lijstje).

Je bent wel deep space. B-)
shifty schreef:
23-09-2018 23:30
Nooit gedacht dat jij maten zou hebben Én verrassend dat je lijstjes kan maken ook nog. Je blijft me verbazen (ook al voeg je iets toe op je lijstje).

Je bent wel deep space. B-)
Dieper dan dat wordt het niet :P
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Pipistrello schreef:
23-09-2018 21:51
LV, kom je even naar het dierenartstopic? Volgens mij kun jij nog iets bijdragen.

Dacht ik. Als mijn geheugen me niet in de steek laat.
Ja, klopt :D

En wat een wantrouwen weer naar die arme dierenartsen. Katten vreten nou eenmaal af en toe hun hechtingen op, daar zijn het katten voor.
Lady*Voldemort schreef:
24-09-2018 07:06
Ja, klopt :D

En wat een wantrouwen weer naar die arme dierenartsen. Katten vreten nou eenmaal af en toe hun hechtingen op, daar zijn het katten voor.
Maar dan zou een kraagje of jasje toch een oplossing zijn? Want dat snap ik eigenlijk niet, waarom dat advies dan niet gegeven is. (Mijn kat kreeg een soort jurkje aan).
*Labalade* schreef:
24-09-2018 09:44
Maar dan zou een kraagje of jasje toch een oplossing zijn? Want dat snap ik eigenlijk niet, waarom dat advies dan niet gegeven is. (Mijn kat kreeg een soort jurkje aan).
Ja nou je het zegt: wij hebben er toen ook om moeten vragen. Misschien nieuw 'beleid' of zo? Ik kan me in ieder geval heel slecht voorstellen dat ze het doelbewust doen om nog een keer een operatie te kunnen berekenen.
Volgens mij omdat er tegenwoordig onderhuids gehecht wordt en het in 99 van de 100 (die aantallen verzin ik ff zelf) gewoon goed gaat zonder kap of rompertje.

Kat en kap/rompertje levert over het algemeen veel stress op.
Onze kittens kregen laatst ook geen kap of rompertje. Met een rompertje kunnen ze er 9 van de 10 keer nog steeds bij, trouwens.
Uiteindelijk kreeg eentje wel een kap, omdat ie maar bleef likken.
¡Apagando las luces!
Ik begrijp het niet, ze kan toch zelf logisch nadenken? Als ze ziet dat het diertje aan het likken is doe je een kapje/rompertje om. Klaar.
Lady*Voldemort schreef:
24-09-2018 10:04
Ja nou je het zegt: wij hebben er toen ook om moeten vragen. Misschien nieuw 'beleid' of zo? Ik kan me in ieder geval heel slecht voorstellen dat ze het doelbewust doen om nog een keer een operatie te kunnen berekenen.
Nee, dat laatste geloof ik ook niet. Als ik zie hoe lief en bezorgd de dierenarts altijd is als er wat met poes is, dan kan ik me dat ook echt niet voorstellen.
Pipistrello schreef:
24-09-2018 11:08
Volgens mij omdat er tegenwoordig onderhuids gehecht wordt en het in 99 van de 100 (die aantallen verzin ik ff zelf) gewoon goed gaat zonder kap of rompertje.
Dat klinkt heel plausibel.

En dat van die stress kan ik ook alleen maar onderschrijven. Dat arme beest van ons heeft zes dagen onder zoons bed gezeten, met haar rompertje. Heel zielig, maar toch te verkiezen boven elke keer maar weer ermee naar de DA om haar dicht te laten naaien.
Afbeelding
Damned if I don’t
Lady*Voldemort schreef:
24-09-2018 12:45
Dat klinkt heel plausibel.

En dat van die stress kan ik ook alleen maar onderschrijven. Dat arme beest van ons heeft zes dagen onder zoons bed gezeten, met haar rompertje. Heel zielig, maar toch te verkiezen boven elke keer maar weer ermee naar de DA om haar dicht te laten naaien.
De mijne ging na haar sterilisatie met romper aan alleen nog achteruit lopen in een poging 'uit de romper' te raken :P
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
ViezeHond schreef:
24-09-2018 12:57
Afbeelding

:rofl:
[quote=ViezeHond post_id=29054094 time=1537786673 user_id=368784]

:HA:
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Vriendinnetjes maken :cry:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven