Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
De vlag hangt uit bij huize Broekzak! Dubbeltje is officieel zindelijk! :cheer2:

Na een jaar oefenen en 150 stickervellen is het eindelijk zover. :yes:
Ik begrijp niet waarom Ikigai net doet alsof er geen vuiltje in de lucht zit. Elke huis heeft zijn kruis. En zeker als je hier een vaste forummer bent dan moet je niet doen alsof alles je makkelijk af gaat en je een perfecte leven hebt. Ik verdenk haar juist dat ze allemaal problemen in haar leven heeft.

Je hoeft je ook niet te schamen als het leven niet gaat zoals je had gehoopt.

Ik heb een kutdag.
“RiRi” schreef:
28-09-2018 17:06
Ik begrijp niet waarom Ikigai net doet alsof er geen vuiltje in de lucht zit. Elke huis heeft zijn kruis. En zeker als je hier een vaste forummer bent dan moet je niet doen alsof alles je makkelijk af gaat en je een perfecte leven hebt. Ik verdenk haar juist dat ze allemaal problemen in haar leven heeft.

Ik heb een kutdag.
Waarom moet je dat niet? Ieder voor zich toch?
Zat mensen die een heerlijk stralend leven hebben, fijn voor hun.

Het enige irritante is het eeuwige betweterige toontje.
“RiRi” schreef:
28-09-2018 17:06

Ik heb een kutdag.
Ach joh, de helft is gewoon dikke nep van wat ze schrijft. Toen het in NL een hittegolf was, zat zij met 25 graden in de tuin citroentaart te maken ;)

Niet een kutdag vanwege haar toch?
Ik heb knallende ruzie met vriend gehad. Hij wil vanavond met vrienden uit en of ik meeging, ik heb gezegd dat ik niet mee wil en toen ontplofte hij en verweet hij mij van alles dat raakte mij gewoon. Ik heb gisteren nachtdienst gehad en de hele week gewerkt, dan zegt ie ‘ik heb ook gewerkt’. Helemaal geen begrip. Ik zit ff een potje te janken. Ik haat het als we ruzie hebben.
Hij is nu weg en eet ook niet thuis.
En toen zei hij ook nog van Riri ik voel mij alleen in deze relatie.
anoniem_374094 wijzigde dit bericht op 28-09-2018 17:20
4.41% gewijzigd
Meid, je zet je echte naam net neer.
Tijd dat jullie eens goed samen in gesprek gaan zo te lezen. Misschien wel met een professional erbij.
“RiRi” schreef:
28-09-2018 17:18
En toen zei hij ook nog van Riri ik voel mij alleen in deze relatie.
Haal weg!

En dat laatste, shit. Komt dat nou ineens vandaan? Weet je dat?
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 28-09-2018 17:23
1.57% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
Dubbel
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 28-09-2018 17:20
94.44% gewijzigd
Nemaìn’ schreef:
28-09-2018 17:19
Tijd dat jullie eens goed samen in gesprek gaan zo te lezen. Misschien wel met een professional erbij.
Dankje kutzooi ik had het niet door.
Grobbekuiken_ schreef:
Haal weg!

Als het aan hem ligt wil hij elke dag wel met zijn sociale leven bezig zijn en dan hij wil hij ook dat ik meega. Ik heb niet altijd zin. Ik ben een huismus, ik blijf liever alleen thuis.
Nemaìn’ schreef:
Dat vindt hij niet nodig.
“RiRi” schreef:
28-09-2018 17:24
Als het aan hem ligt wil hij elke dag wel met zijn sociale leven bezig zijn en dan hij wil hij ook dat ik meega. Ik heb niet altijd zin. Ik ben een huismus, ik blijf liever alleen thuis.
En een compromis? De dagen dat je een dagdienst hebt bijv. wat meer met hem mee, de dagen dat je avond-/of nachtdienst hebt lekker thuis?

Edit: eigenlijk slaat dat ook nergens op. Dan ben je weinig meer thuis 's avonds denk ik.
Grobbekuiken_ schreef:
Haal weg!

Waarom quoot je het dan? Dat snap ik nooit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat klinkt wel echt als een kutdag Riri.
Grobbekuiken_ schreef:
28-09-2018 17:28
En een compromis? De dagen dat je een dagdienst hebt bijv. wat meer met hem mee, de dagen dat je avond-/of nachtdienst hebt lekker thuis?

Edit: eigenlijk slaat dat ook nergens op. Dan ben je weinig meer thuis 's avonds denk ik.
Wij hebben ook niet dezelfde energie level, hij barst van de energie. Ik probeer elke zaterdag ochtend de doting girlfriend uit te hangen, door mee te gaan naar zijn voetbal trainingen.
anoniem_374094 wijzigde dit bericht op 28-09-2018 17:35
0.20% gewijzigd
Nouschi schreef:
28-09-2018 17:34
Waarom quoot je het dan? Dat snap ik nooit.
Ik had in de quote de naam zelf al aangepast, maar idd, was niet per sé nodig geweest.
“RiRi” schreef:
Wij hebben ook niet dezelfde energie level, hij barst van de energie. Ik probeer elke zaterdag ochtend de doting girlfriend uit te hangen, door mee te gaan naar zijn voetbal trainingen.
Je bent gek. Tijd om eens wat van je patronen te veranderen.
Ga lekker een film kijken RiRi, glas wijn erbij, lekkere hapjes!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
28-09-2018 17:39
Ga lekker een film kijken RiRi, glas wijn erbij, lekkere hapjes!
Eens, lekker bij hem laten wat van hem is. Shit happens en een goed gesprek zet zaken wel weer in perspectief maar eerst niets.
Effe niets.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“RiRi” schreef:
Trainingen zou je mij dan weer niet mee naar toe krijgen. Wedstrijden vind ik toch wat anders, maar ook dan zou ik geloof ik niet elke keer meegaan.
“RiRi” schreef:
Blijf je ook aan jezelf denken? :hug:
¡Apagando las luces!
Nu moet ik over mijn eigen grenzen en energie level gaan om hem tevreden te houden. Hij baalt ervan, want zijn vrienden nemen hun partners mee en hij voelt zich daar alleen in.
“RiRi” schreef:
Why? De enige keer dat ik op dat voetbalterrein kom is als hij weer naar de EHBO moet. Staat hij ook bij jouw sport/hobby toe te kijken? Draai je lekker nog een keer om op je vrije zaterdagochtend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven