Wtf

30-09-2018 19:55 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben gisteren achter hele gekke dingen gekomen en ik weet niet wat ik moet doen, graag zou ik jullie mening is willen horen.

Er zijn in mijn relatie al vaker dingen gebeurt maar ik en mijn vriend kwamen altijd bij elkaar terug. Nu zag ik gisteren dus 140 vieze naakt filmpjes van een meisje in de computer staan. Dus ik ging verhaal halen maar mijn vriend zei dat dat van een jaar geleden was. Maar toen waren we ook al bij elkaar? Nu blijkt dus dat hij een instagram en een snap account had/heeft gemaakt van een meisje. Via deze accounts voegt hij jongens toe en probeert geil met hun te gaan snappen, vandaar die filmpjes, die stuurt hij dan naar hun en doet alsof hij dat meisje is. Als die jongens vervolgens foto's terug sturen, dan slaat hij de foto's op, zoekt hun vrienden en familie op en dreigt als hun niet betalen de foto's naar familie en vrienden te sturen. Ik heb mijn spullen gelijkt gepakt en ben naar huis gegaan maar ik weet niet wat ik moet doen, ik had dit totaal niet van hem verwacht en herken hem hier ook niet in. En volgens mij is dit nog erg strafbaar ook?

Help!
Monchu69 schreef:
01-10-2018 06:15
Welnee. Jij hebt geen verstand van dit soort zaken, want jij bent geen jurist en hebt dus ook nul kennis van dit vakgebied. Verdiep je eerst eens in de materie voordat je gaat schreeuwen dat iets niet klopt.
Zeg, komt er nog onderbouwing, of blijft het bij een grote bek?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Monchu69, je had nogal een grote waffel. Waar blijft je onderbouwing?
(Dead Kennedys)
Oh Monchu69, loze praatjes of komt die onderbouwing nog?
(Dead Kennedys)
Kennelijk alleen een grote bek, geen inhoud
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
03-10-2018 04:37
Kennelijk alleen een grote bek, geen inhoud
Had je anders verwacht?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
03-10-2018 04:39
Had je anders verwacht?
Nee, maar ik ben een optimist
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
03-10-2018 06:24
Mooie eigenschap ;) . Jammer dat je dan ook weleens teleurgesteld wordt, zoals nu. :P
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Heee Jolly, je staat alleen in de ring! Je tegenstander is met de staart tussen de poten (alleen een paard heeft benen) vertrokken
Ik zou eerlijk gezegd het uitmaken en zorgen dat jij zelf een veilige plek hebt die je ex niet weet. Eerst voor jezelf zorgen en zoek steun van familie en vrienden.

De wereld redden is leuk maar red eerst maar eens jezelf en voorkom dat deze meneer via aangifte/melding weer aan je adres komt. Misdaad kun je ook anoniem melden en de slachtoffers hebben ook een eigen verantwoordelijkheid.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
In artikel 160 Wetboek van Strafvordering (WvSv of Sv) staat welke misdrijven aangifteplichten zijn. Jolly had een aardige opsomming gemaakt, gaat om levensdelicten, verkrachting, vrijheidsberoving. Daarnaast nog misdrijven tegen de Staat. Afpersing zo te zien niet.
JollyRider schreef:
03-10-2018 06:24
De duif is gevlogen :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
batjang schreef:
03-10-2018 08:04
In artikel 160 Wetboek van Strafvordering (WvSv of Sv) staat welke misdrijven aangifteplichten zijn. Jolly had een aardige opsomming gemaakt, gaat om levensdelicten, verkrachting, vrijheidsberoving. Daarnaast nog misdrijven tegen de Staat. Afpersing zo te zien niet.
I know. Alleen Monsjoe wist het beter :)
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
01-10-2018 05:34
Moord, verkrachting, vrijheidsberoving grofweg
Dank je.
Voor Jolly:
Afbeelding
Hoe is het met TO ondertussen?
lemoos2 schreef:
05-10-2018 01:38
Voor Jolly:
Afbeelding
ik zie niks :)
(Dead Kennedys)
geheimm schreef:
01-10-2018 19:21
Nee ik heb de wachtwoorden verandert zodat hij het niet kon verwijderen
Je maakt er steeds een mooier verhaal van.

Eerst kom je erachter dat je vriend dit doet. Dan maak je een account aan op viva om erover te praten. Vervolgens verander je zijn wachtwoord(en).

Hij zal je dus in geuren en kleuren hebben uitgelegd wat hij doet, want aangezien het een strafbaar feit is klap je daar echt niet zomaar mee uit de school. Hij heeft je dan ook die filmpjes laten zien en verteld dat het er precies 140 zijn. Je bent naar huis gegaan en op een later tijdstip teruggekomen om zn wachtwoord(en) te veranderen.

Je bent vergeten de reacties van je vriend te verwerken in dit mooie verzinsel van een verhaal. Want wie laat zijn wachtwoord veranderen zonder daar ook maar enige reactie op te geven? Wie gaat er in geuren en kleuren aan zn vriendin vertellen over een strafbaar feit?

Bovendien een beetje wijsneus weet inmiddels wel dat je elk wachtwoord van een windows-account kunt verwijderen.
JollyRider schreef:
05-10-2018 08:42
ik zie niks :)
Misschien is het symbolisch voor de reactie van monchu :hihi:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
05-10-2018 09:27
Misschien is het symbolisch voor de reactie van monchu :hhi:
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven