Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
10-10-2018 19:56
Weer eens iets anders dan een dick pic

zwanger/potty-shot-13-0-jongen-meisje-t ... #p29113480
:hihi: Echt hoe verzint ze het.
vrouwjagersma schreef:
10-10-2018 19:50
In het Boer zoekt Vrouw-topic schrijft ze bijvoorbeeld vaker dan eens dat het leuker is om het programma te kijken als je niet op het forum reageert/kijkt. Dat is ook best vreemd, want waarom is zij er dan? Zelfkastijding?

En juist daar schrijft iemand (laatste post blz 60) dat PI zo lief is en dat ze haar graag leest. Heel bijzondere reactie vind ik dat. Pumps is meermalen bot geweest tegen mensen die op haar reageren, zit blijkbaar totaal niet te wachten op interactie, alleen als ze antwoord wil op een vraag en daar dan direct bij roept dat ze zelf geen tijd heeft om online te zijn. En ik heb haar al eens op behoorlijk rechts gedachtengoed betrapt. Oh en voor degene die vroeg naar de sneren van PI: kijk eens goed naar wat ze schrijft als commentaar bij de posts die ze gewijzigd heeft...
Ik heb haar onder de negeer en dat gaat meestal goed.

Please niet hier die dickpic posten, ik zit in de bus joh...
Dank voor de toelichtingen! Ik ga morgen 's herlezen. :)
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Hallo moderator. Ik bemerkte dat ik ongepast had gereageerd in het topic "Welke naam past bij....
Maar nu komt het, mijn reactie was van 1 september en jullie bericht en aanpassing van 8 oktober.

Tot hoe ver in de tijd worden dit soort acties gedaan en is staffen dan nog serieus te nemen? Kan je nog een ban krijgen voor iets wat je een jaar geleden hebt geschreven of misschien wel 5 jaar geleden?

Graag jullie visie hierop.
Wat gek om dat in het napraat topic aan een moderater te vragen.
Oh, waar moet het dan? Lezen ze niet mee hier? Ik kan mijn eigen bericht natuurlijk even staffen. Daar wordt doorgaans meteen op gereageerd.
willem1959 schreef:
11-10-2018 10:59
Oh, waar moet het dan? Lezen ze niet mee hier? Ik kan mijn eigen bericht natuurlijk even staffen. Daar wordt doorgaans meteen op gereageerd.
Het modtopic, misschien? ;-D Of ze even mailen.
¡Apagando las luces!
willem1959 schreef:
11-10-2018 10:37
Hallo moderator. Ik bemerkte dat ik ongepast had gereageerd in het topic "Welke naam past bij....
Maar nu komt het, mijn reactie was van 1 september en jullie bericht en aanpassing van 8 oktober.

Tot hoe ver in de tijd worden dit soort acties gedaan en is staffen dan nog serieus te nemen? Kan je nog een ban krijgen voor iets wat je een jaar geleden hebt geschreven of misschien wel 5 jaar geleden?

:popcorn: :jump:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Gezellig, Willem. Ik hoop dat je antwoord krijgt voor je op je brommertje rond moet toeren. :popcorn:
Het zwartepietentopic neemt nu wel een heel speciale wending :lol:
Het is toch wel een grap, hoop ik?
willem1959 schreef:
11-10-2018 10:37

Ik had laatst een ban voor iets wat ik in april oid geschreven had. Dat is teruggedraaid naar een waarschuwing, want tsja, heel hard straffen kon dan niet na zo’n tijd maar waarschuwen wel.
Grrrr, ik zie opeens geen ava's meer. Weet iemand waarom?
Head* schreef:
11-10-2018 19:57
Ze zeggen iets met koekjes, maar iedereen meldt dat dit niet het geval is.

Volgens mij is er weinig nog wat wel normaal werkt.
Head* schreef:
Cookies.
¡Apagando las luces!
Nemaìn’ schreef:
11-10-2018 20:04
Ze zeggen iets met koekjes, maar iedereen meldt dat dit niet het geval is.

Volgens mij is er weinig nog wat wel normaal werkt.

Ja, echt helemaal top werkt het niet. :-D

Ik heb vandaag wel mijn laptop opgeschoond. blijkbaar zo goed dat de ava's ook zijn verdwenen.
Pipistrello, ik las dat Muse volgend jaar weer naar Nijmegen komt.
Ik word standaard elke woensdag uitgelogd. Ook zo grappig.
Head* schreef:

Dat gebeurt als je niet alle cookies accepteert. Is uiteraard een bug, maar niet eentje waar we heel snel van verlost worden, vrees ik.
Nemaìn’ schreef:
11-10-2018 20:27

Dat is al beter dan elke dag, toch? ;-)

Dit komt doordat ze de cookies een levensduur van een week meegeven, in plaats van bijvoorbeeld een jaar. Dat is heel eenvoudig in te stellen, maar ja...
RikM schreef:
11-10-2018 20:28
Dat gebeurt als je niet alle cookies accepteert. Is uiteraard een bug, maar niet eentje waar we heel snel van verlost worden, vrees ik.
Ah! Dat is strategie van Sanoma, zodat mensen wel alle cookies accepteren. Nou ja, jammer ik doe dat niet.
Nemaìn’ schreef:
Ik moet ook vaak opnieuw inloggen, maar ik weet niet of het elke week is.
Nemaìn’ schreef:
Ik moet ook vaak opnieuw inloggen, maar ik weet niet of het elke week is.
Head* schreef:
11-10-2018 20:31
Ah! Dat is strategie van Sanoma, zodat mensen wel alle cookies accepteren. Nou ja, jammer ik doe dat niet.

Geen strategie, gewoon slecht programmeerwerk. Het heeft met cross-domain cookies te maken. Lang verhaal, zal ik jullie niet mee vervelen. :clown:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven