Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 11 oktober 2018 om 20:38
Hmmmm, het zou wel een slimme strategie zijn. Ik bedoel, iedereen weet dat het forum ruk presteert, maar op die manier heeft Sanoma er dan nog wat voordeel van. (als mensen dan toch maar alle cookies aanvinken, zodat ze ava's zien)
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 11-10-2018 20:39
8.54% gewijzigd

donderdag 11 oktober 2018 om 20:45
Dan suggereer je dus dat de TD heel goed weet waar ze mee bezig is en dat waag ik eerlijk gezegd een beetje te betwijfelen.

donderdag 11 oktober 2018 om 20:46

donderdag 11 oktober 2018 om 21:26
Maanden geleden al geconcludeerd. En ze er ook op gewezen dat het verboden is om een niet-werkende site op te leveren ivm cookies, maar dat verdween uiteraard in de echo-echo-echoput.
Such fun!1

donderdag 11 oktober 2018 om 21:29

donderdag 11 oktober 2018 om 21:50
hahaha ik lig dubbel
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu

donderdag 11 oktober 2018 om 22:20

donderdag 11 oktober 2018 om 22:21
O, die sla ik allemaal op en worden automatisch ingevuld.*Labalade* schreef: ↑11-10-2018 22:20Hee nu je het zegt! Ik dacht wel, huh ik ben toch altijd ingelogd? Maar vandaag weer, hoppa uitgelogd. Ik moet nu noodgedwongen mijn wachtwoord onthouden. Ben al drie nieuwe wachtwoorden verder..![]()

donderdag 11 oktober 2018 om 22:28
Ik weet niet hoe dat moet... en mijn man vindt dat niet veilig zegt ‘ie, voor het geval zo’n online vault wordt gekraakt. Dus alles schrijf/doorstreepik in een boekje op mijn buro. In de hoop dat er geen offline-inbrekers komen die het boekje meegraaien

donderdag 11 oktober 2018 om 22:30
En dan ben je ergens anders en kan je niet inloggen....*Labalade* schreef: ↑11-10-2018 22:28Ik weet niet hoe dat moet... en mijn man vindt dat niet veilig zegt ‘ie, voor het geval zo’n online vault wordt gekraakt. Dus alles schrijf/doorstreepik in een boekje op mijn buro. In de hoop dat er geen offline-inbrekers komen die het boekje meegraaien![]()
Je kan het instellen ergens in je browser

Er zijn ook apps waarin je het op kan slaan, maar dat vergeet ik altijd te doen en de meeste we staan al opgeslagen in min browser dus die weet ik helemaal niet.