Lastige ex van partner issue
vrijdag 12 oktober 2018 om 12:36
Lang verhaal kort met de belangrijkste punten :
Partner had voor mij een relatie/affaire met een getrouwde vrouw met kinderen. Hij kreeg gevoelens voor mij en heeft voor mij gekozen omdat zij niet wegging bij haar man voordat de kinderen oud genoeg waren en er op korte termijn geen toekomst was.
Eerste weken in onze relatie bleef hij "vriendschappelijk" contact houden .
Lees intensief app contact en bellen .
Dagelijks .... over koetjes en kalfjes en vooral over hoe kut zij het thuis had.
Toen aangegeven dat ik me hier niet prettig bij voelde en als hij een toekomst wilde met mij. Ook echt voor mij moet kiezen. Zo gezegd zo gedaan. Ex begreep het wel, reageerde begripvol.
Contact was weg , gelukkig samen.
Nu dik 2 jaar later . Zoekt ze weer contact via een vriendin met hem.
Hij onschuldig als ie is. Stemt er mee in . App contact begint weer.
Ik moet er per ongeluk achter komen.
Gaat over koetjes en kalfjes.
Wat mij stoort.
1. Waarom vertel je niets tegen mij?
2. Waarom weer contact na een jaar? Terwijl ik dat niet wilde.
3. Zet je haar in je telefoon onder een troetelnaam/afkorting .
Bleef ie vaag over. Wilde vriendschappelijk contact . Moest er niets achter zoeken.
Prima kan ik in komen.
Maar andere kant, ze hadden intensief contact waar ik op de 2e plek kwam in het verleden. Ik ben nu hoogzwanger. Dus alle aandacht naar ons nieuw gezinnetje. Toch aangegeven dat het me niet lekker zit. Verleden is verleden. Feit dat ze opeens contact zocht zat me niet lekker. Met oog op hun stiekeme affaire verleden. Woordenwisseling gehad met vriendlief. Vond het niet redelijk van mij maar heeft haar een bericht gestuurd.
Dat dit zijn laatsts bericht aan haar was . Dat Hij moest kiezen en dat ie een woordenwisseling had gehad met mij(Valt me af?) .
Haar reactie? Haar vertouwen in hem was beschaamd want hij koos voor mij . En was hun vriendschap dan niets waard ? Zei al genoeg . Dan zou die vriendschap wel niets voor hem betekend hebben anders maakte ie die keuze niet. Het ging em maar goed , ze wist genoeg.
Toch een lang verhaal.
Zat ik goed in mn reactie ? Deed ik hem er goed aan tussen 2 te laten kiezen ?
Als ik haar reactie zag , zag zij er meer in anders reageer je niet zo fel. Al helemaal niet als je na een dik jaar pas 1 dag contact had.
Hij in zn onschuld denkt dat er niets aan de hand was.
Of had ik het moeten laten gaan ?
Mijn gevoel en hart zegt met luide sirenes dat het foute boel was dat je met zoon omslachtige manier contact zoekt.
Wat zouden jullie doen ?
Ben zelf bang dat ze hem berichten blijft sturen en dat hij onschuldig als ie is , uiteindeljjk weer zou antwoorden.
Maar ik wil hem 100% kunnen vertrouwen dat het nu echt einde verhaal is en dat ze geen kontact meer gaan zoeken . Wie heeft de gouden tip?
Toen ze trouwens geen contact hadden was er niets aan de hand. Hebben het heel leuk samen. Vertrouwde hem 100% tot ik erachter kwam dat ie weer contact had en niets heeft gezegd.
Partner had voor mij een relatie/affaire met een getrouwde vrouw met kinderen. Hij kreeg gevoelens voor mij en heeft voor mij gekozen omdat zij niet wegging bij haar man voordat de kinderen oud genoeg waren en er op korte termijn geen toekomst was.
Eerste weken in onze relatie bleef hij "vriendschappelijk" contact houden .
Lees intensief app contact en bellen .
Dagelijks .... over koetjes en kalfjes en vooral over hoe kut zij het thuis had.
Toen aangegeven dat ik me hier niet prettig bij voelde en als hij een toekomst wilde met mij. Ook echt voor mij moet kiezen. Zo gezegd zo gedaan. Ex begreep het wel, reageerde begripvol.
Contact was weg , gelukkig samen.
Nu dik 2 jaar later . Zoekt ze weer contact via een vriendin met hem.
Hij onschuldig als ie is. Stemt er mee in . App contact begint weer.
Ik moet er per ongeluk achter komen.
Gaat over koetjes en kalfjes.
Wat mij stoort.
1. Waarom vertel je niets tegen mij?
2. Waarom weer contact na een jaar? Terwijl ik dat niet wilde.
3. Zet je haar in je telefoon onder een troetelnaam/afkorting .
Bleef ie vaag over. Wilde vriendschappelijk contact . Moest er niets achter zoeken.
Prima kan ik in komen.
Maar andere kant, ze hadden intensief contact waar ik op de 2e plek kwam in het verleden. Ik ben nu hoogzwanger. Dus alle aandacht naar ons nieuw gezinnetje. Toch aangegeven dat het me niet lekker zit. Verleden is verleden. Feit dat ze opeens contact zocht zat me niet lekker. Met oog op hun stiekeme affaire verleden. Woordenwisseling gehad met vriendlief. Vond het niet redelijk van mij maar heeft haar een bericht gestuurd.
Dat dit zijn laatsts bericht aan haar was . Dat Hij moest kiezen en dat ie een woordenwisseling had gehad met mij(Valt me af?) .
Haar reactie? Haar vertouwen in hem was beschaamd want hij koos voor mij . En was hun vriendschap dan niets waard ? Zei al genoeg . Dan zou die vriendschap wel niets voor hem betekend hebben anders maakte ie die keuze niet. Het ging em maar goed , ze wist genoeg.
Toch een lang verhaal.
Zat ik goed in mn reactie ? Deed ik hem er goed aan tussen 2 te laten kiezen ?
Als ik haar reactie zag , zag zij er meer in anders reageer je niet zo fel. Al helemaal niet als je na een dik jaar pas 1 dag contact had.
Hij in zn onschuld denkt dat er niets aan de hand was.
Of had ik het moeten laten gaan ?
Mijn gevoel en hart zegt met luide sirenes dat het foute boel was dat je met zoon omslachtige manier contact zoekt.
Wat zouden jullie doen ?
Ben zelf bang dat ze hem berichten blijft sturen en dat hij onschuldig als ie is , uiteindeljjk weer zou antwoorden.
Maar ik wil hem 100% kunnen vertrouwen dat het nu echt einde verhaal is en dat ze geen kontact meer gaan zoeken . Wie heeft de gouden tip?
Toen ze trouwens geen contact hadden was er niets aan de hand. Hebben het heel leuk samen. Vertrouwde hem 100% tot ik erachter kwam dat ie weer contact had en niets heeft gezegd.
anoniem_377406 wijzigde dit bericht op 12-10-2018 14:37
Reden: Typfout
Reden: Typfout
0.03% gewijzigd
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:11
tsja, dat iemand het blijkbaar aan zichzelf kan verkopen dat het best ok is om een relatie met een getrouwde vrouw met kinderen aan te gaan, zegt natuurlijk veel over zijn karakter. Blijkbaar had hij er geen moeite mee om stiekem mee te werken aan het slopen van het gezin van een ander. Waarom zou hij dan betrouwbaar zijn in zijn eigen relatie of gezin?
Persoonlijk zou ik nooit kinderen willen met zo iemand, blijkbaar zonder moreel kompas.
Persoonlijk zou ik nooit kinderen willen met zo iemand, blijkbaar zonder moreel kompas.
jo12345 wijzigde dit bericht op 12-10-2018 13:13
2.97% gewijzigd
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:21
jij legt wel heel veel verantwoordelijkheid bij haar:
zij begint steeds met appen
hij doet alles vanuit zijn onschuld etc
OF hij is een suffig lulletje en je hebt gelijk (waarop wil je verkering met een lulletje?)
OF hij is een achterbakse lul, en waarom wil je verkering met een lul??
Kortom, er is vast een leukere vent te vinden
zij begint steeds met appen
hij doet alles vanuit zijn onschuld etc
OF hij is een suffig lulletje en je hebt gelijk (waarop wil je verkering met een lulletje?)
OF hij is een achterbakse lul, en waarom wil je verkering met een lul??
Kortom, er is vast een leukere vent te vinden
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:26
Het is natuurlijk ook bijzonder dat dit nu net toevallig uitkomt nu TO hoogzwanger is. Ik geloof er dan ook niks van dat het initiatief van die vrouw af gekomen zou zijn.
Het lijkt mij een stuk logischer dat de man van TO het allemaal een beetje lastig begon te vinden en daarom nog maar weer eens contact gezocht heeft met zijn oude verkering. Het is tenslotte altijd goed om nog iemand in reserve te houden.
Het lijkt mij een stuk logischer dat de man van TO het allemaal een beetje lastig begon te vinden en daarom nog maar weer eens contact gezocht heeft met zijn oude verkering. Het is tenslotte altijd goed om nog iemand in reserve te houden.
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:27
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:33
Had zij serieus verwacht dat hij een app-vriendschap met een ex zou verkiezen boven zijn zwangere!! partner? Of had ze ingezet op iets meer dan een appcontact? Ik denk het laatste.
Dat ze zo heftig reageert, bewijst wat mij betreft al wel dat ze plannen had die heel wat verder gingen dan alleen wat berichtjes over en weer sturen.
En zo onschuldig komt hij ook niet over, als dit 'in zijn onschuld' is gebeurd dan is hij behoorlijk onnozel. Ik denk meer dat hij vooral heel onschuldig kan dóen naar jou toe. Jou heel goed het gevoel kan geven dat je spoken ziet en overdrijft.
Dat ze zo heftig reageert, bewijst wat mij betreft al wel dat ze plannen had die heel wat verder gingen dan alleen wat berichtjes over en weer sturen.
En zo onschuldig komt hij ook niet over, als dit 'in zijn onschuld' is gebeurd dan is hij behoorlijk onnozel. Ik denk meer dat hij vooral heel onschuldig kan dóen naar jou toe. Jou heel goed het gevoel kan geven dat je spoken ziet en overdrijft.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:45
Ik heb in het verleden ook wel een scharrels gehad die getrouwd bleken. ( stonden wel op een datingsite als single, dat dan weer wel. Desondanks ben ik zelf in relaties wel trouw, dus dat hij een relatie had met n vreemdganger maakt hem niet perse een vreemdganger. Ik vind wel dat je die vrouw een veel te grote rol in je relatie geeft. Jij had geen goed gevoel bij haar, jij hebt je vrien gevraagd te kiezen en hij koos voor jou. Nu is de vraag of jij denkt dat je vriend bij zijn keuze voor jou blijft, al zoekt ze 100x contact. Voor je vriend zou idd de relatie met zijn geliefde en moeder van zijn kind zwaarder moeten wegen dan oppervlakkig ge app met ex. Als ie dat niet naar haar uitdraagt, dam heb je n probleem. Met hem, niet met haar. Zolang hij bij haar aangeeft dat jij belangrijker bent dan zij , zou ik haar gewoon negeren.
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:47
Dat slaat nergens op. Ik heb vroeger ook wel eens gerommeld met een getrouwde man, betekent niet dat ik in mijn eigen relatie ook onbetrouwbaar ben.jo12345 schreef: ↑12-10-2018 13:11tsja, dat iemand het blijkbaar aan zichzelf kan verkopen dat het best ok is om een relatie met een getrouwde vrouw met kinderen aan te gaan, zegt natuurlijk veel over zijn karakter. Blijkbaar had hij er geen moeite mee om stiekem mee te werken aan het slopen van het gezin van een ander. Waarom zou hij dan betrouwbaar zijn in zijn eigen relatie of gezin?
...
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:58
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:12
Vanwaar die focus op haar en die intenties? Ik zie echt niet waarom zij zo belangrijk is. Al staat ze voor hun deur in dr blote kont met een strik eromheen; het gaat erom hoe hij reageert.Susan schreef: ↑12-10-2018 13:33Had zij serieus verwacht dat hij een app-vriendschap met een ex zou verkiezen boven zijn zwangere!! partner? Of had ze ingezet op iets meer dan een appcontact? Ik denk het laatste.