Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Oproepje: Internetdaten
Dank je Capibara! Ik heb het topic verplaatst naar t prikbord.
Zou je het topic 'helemaal van slag' voor mij willen verwijderen?

Dank je wel,

Sjors.
Angel, wat zijn nou tegenwoordig de regels mbt het sluiten van topics als TO dat wil?!
quote:Sjors1973 schreef op 13 maart 2009 @ 20:41:

Zou je het topic 'helemaal van slag' voor mij willen verwijderen?

Dank je wel,

Sjors.

Ach 'kindje' toch......

Fijn ook dat je vooral de moeite hebt genomen om iedereen nog even te bedanken voor het mededenken en de tijd die ze in JOU geïnvesteerd hebben
Zelfde vraag als Fleurtje! Als het niet om herkenbare privacy gaat, scherp de regels maar aan.

Mensen nemen door dit soort forum....... (*gaat even op handen zitten en typt niet wat ze wil typen*) misschien steeds minder de moeite om een nieuweling (daar zie je het het meeste bij) van advies te dienen.

Zonde.

Sjors: grow up!
Engel, Ik sluit me volledig aan bij Thee. Ik vind dergelijk gedrag (het ''zomaar'' verwijderen van eigen reacties en het ''zomaar'' laten verwijderen van topics) hoogst irritant en niet respectvol t.a.v. de mensen die de moeite nemen om mee te denken en advies te geven. Daarnaast zijn er ook genoeg mensen die meelezen, om er zelf wat van te leren of wat voor reden dan ook. Topicopeners zoals Sjors zie ik dan ook liever gaan dan komen. Zij helpen m.i. een forum zo compleet om zeep.
Sjors; nee, topics worden niet meer op verzoek verwijderd, alleen als er privacy in het geding is.

@Fleurtje/Thee/Alice; topics worden, zoals jullie zien, niet meer op verzoek verwijderd, tenzij de privacy in het geding is. Men kan en mag zelf editten, ongeacht de reden ervoor.
Maar welke privacy was er dan van Telief in het geding??? Of gaat dat gelden als je gaat lopen brullen en huilieën dat er misschien eventueel wellicht bekenden meelezen?
Of moet ik het zo zien: verwijderen is niet hetzelfde als sluiten? En wat zijn dan de regels mbt het sluiten van een topic?
Het is pas sinds kort weer veranderd Fleurtje. Verwijderen doen we niet zomaar. Sluiten wel.
quote:Viva Angel5 schreef op 14 maart 2009 @ 13:45:

Verwijderen doen we niet zomaar. Sluiten wel. Goede beslissing!
Toch het verzoek om mijn topic te verwijderen, dit ivm mijn eigen privacy. Ik heb een toevoeging vermeld op mijn topic 'helemaal van slag', alvast bedankt!
Ik zie echt geen reden tot verwijdering, zeker niet omdat er niks meer staan van jouw hand. Ik heb het topic dus alleen gesloten.
Zelfs willen beslissen dan zelf voor de kosten opdraaien ook

Dag engel!

Zou jij aub hier willen kijken? TO maakt het nu wel erg bont met haar bewering dat homosexuelen ziek zijn. Volgens God dan, zegt ze... *sucht*

tenk joe
Ja, dat vind ik echt.
Hoi Angel,

Eens met Mamasaar. Er is sprake van discriminatie en niet zo zuinig ook...

thnx
Ik ben geen echte melder normaliter, en heb me kostelijk vermaakt op het betreffende topic *kijkt heel klein beetje schuldbewust* maar alleen al vanwege de aangehaalde links door TO mag er heel snel een actie worden gedaan.
Ik sluit me aan. Als er gezegd wordt dat homoseksuele mensen ziek zijn, dan word ik laaiend.

Woedend, zo waarlijk helpe mij die god van dat mens.

Kwak die mafketel van het forum af. Is een heel eng mens.
Geen bijzonderheden
Eensch met bovenstaande.
Idem. Volgens mij heeft Helponline dringend zelf psychische bijstand nodig gezien zijn/haar geraaskal. Wellicht zijn de medicijnen niet ingenomen.
Waar is Five als je haar nodig hebt.
Geen bijzonderheden
Five, ze zegt dat je heaumeau's moet mijden omdat ze ziek zijn.

Haal weg dat mens!
Geen bijzonderheden
Dat mens(?) heeft echt meerdere klappen van de molen gehad...
Ja, dat vind ik echt.
Ik word helemaal kriegel van Helponline en haar/zijn constante verwijzing naar de wetten van de joden en de niet-joden! Ff voor de duidelijkheid, zij/hij wijst ons constant op die wetten al dan niet met een link en hoe homosexualiteit verboden of een ziekte is.
Die hormoonslavernij!!
HOL heeft inmiddels 3 topics lopen en in elk topic gaat het over aids/homo's/zondaren en G-D. Is 1 niet genoeg? Nou ja, gezien haar/zijn ongeloofelijke bekeringsdrang en discriminerende uitspraken zou geen nog meer welkom zijn.

G-dsammekrake zeg, kan deze g-dsdienstwaanzinnige raaskaller de mond niet gesnoerd worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven