Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 17 oktober 2018 om 10:14
Gewoon op edit drukken lijkt mij

impala wijzigde dit bericht op 17-10-2018 10:16
23.16% gewijzigd
.
woensdag 17 oktober 2018 om 10:16
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-10-2018 10:39
Reden: provoceren
Reden: provoceren
20.74% gewijzigd
.
woensdag 17 oktober 2018 om 10:18
Oh, nu lees ik weer bij een andere negeerposter dat ik gewonnen zou hebben?
Wat een onzin, ik was nota bene 90% van dat topic niet eens aanwezig. En heb in dat topic al lang aangegeven dat ik me nergens druk om maak, in mijn regio was ie sowieso al uitgestorven dus case closed.
Ik vind het gewoon geinig dat al die pro-types steeds net doen alsof de tegenstanders er een big deal van maken terwijl het duidelijk andersom is. Nu ook weer, gaan schelden op mij omdat ze het niet kunnen hebben, het is toch om te gieren.
Wat een onzin, ik was nota bene 90% van dat topic niet eens aanwezig. En heb in dat topic al lang aangegeven dat ik me nergens druk om maak, in mijn regio was ie sowieso al uitgestorven dus case closed.
Ik vind het gewoon geinig dat al die pro-types steeds net doen alsof de tegenstanders er een big deal van maken terwijl het duidelijk andersom is. Nu ook weer, gaan schelden op mij omdat ze het niet kunnen hebben, het is toch om te gieren.
Am Yisrael Chai!
woensdag 17 oktober 2018 om 10:20
Fijn!
woensdag 17 oktober 2018 om 10:21
Nog zoeen, net had ik al gewonnen, nu zit ik te genieten..
Nee, beste Impala, ik lig in een deuk om hoe volwassen mensen zichzelf voor lul kunnen zetten. En bespaar je de moeite, je staat al eeuwen onder mijn negeer - wat gelijk een verkapt verzoek is om haar posts aan mij niet te quoten.
Am Yisrael Chai!
woensdag 17 oktober 2018 om 10:22
Je bericht als motto nemen, zou dat helpen?

woensdag 17 oktober 2018 om 10:22
fashionvictim schreef: ↑17-10-2018 10:18Oh, nu lees ik weer bij een andere negeerposter dat ik gewonnen zou hebben?
Het interesseert me geen flikker of piet zwart, wit, groen of afgeschaft wordt.
Wat me wel interesseert is dat Viva blijkbaar de discussie niet kan modereren.
Ik overweeg ernstig om te vertrekken want zo wil ik niet forummen eigenlijk.
woensdag 17 oktober 2018 om 10:24
Dat schreef je zelf: mooi dat zwarte Piet nu op dit forum al wel verbannen is. Dat klinkt voor mij als juichen om de overwinning. Wat jij er nu ook over zegt. En ik vind het sneu om dan nu ook nog een trap/sneer na te geven.fashionvictim schreef: ↑17-10-2018 10:18Oh, nu lees ik weer bij een andere negeerposter dat ik gewonnen zou hebben?
Ik vind jou net zo extreem als de pro pieters. Maar ja, alleen mensen uit het andere kamp mogen hier ongestraft voor racist uitgemaakt worden. En pjk natuurlijk.
impala wijzigde dit bericht op 17-10-2018 10:29
20.13% gewijzigd
.

woensdag 17 oktober 2018 om 10:27
Dat is toch al jaren duidelijk dat Viva dergelijke discussies niet kan modereren? Men snapt niet eens of posts wel of niet racistisch zijn. Bovendien lezen mods nooit mee waardoor ze ook het escaleren van een topic nooit voorkomen. Daar bovenop verdenk ik het moderatorteam ervan dat bepaalde types die hier de sfeer verzieken in het team zitten of er op zijn minst vriendjes mee zijn. Maar dat laatste is slechts speculatie van mijn kant, dus heeft verder geen waarde ofzo.the_Wicked_Witch schreef: ↑17-10-2018 10:22Het interesseert me geen flikker of piet zwart, wit, groen of afgeschaft wordt.
Am Yisrael Chai!
woensdag 17 oktober 2018 om 10:28
Voer je die discussie toch elders? Wat een overdreven gedoe weer allemaal zeg. Jij oa zit dagelijks op het modtopic te zeiken net als vele anderen, gebeurt er een keer wat is het weer niet goed.the_Wicked_Witch schreef: ↑17-10-2018 10:22Het interesseert me geen flikker of piet zwart, wit, groen of afgeschaft wordt.
Je weet toch van de forummers hier hoe ze erover denken? Ik wel, en lees echt bijna nooit op actueel. Dus een herhaling van zetten is het. En dat al een paar jaar achter elkaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 17 oktober 2018 om 10:30
Precies. Alsof dergelijke topics nog wat toevoegen. Zelfs niet voor het maatschappelijke debat, want ook dat is inmiddels ook wel beklonken. Na 7 jaar is de discussie toch wel klaar, kom op zeg.Nouschi schreef: ↑17-10-2018 10:28Voer je die discussie toch elders? Wat een overdreven gedoe weer allemaal zeg. Jij oa zit dagelijks op het modtopic te zeiken net als vele anderen, gebeurt er een keer wat is het weer niet goed.
Je weet toch van de forummers hier hoe ze erover denken? Ik wel, en lees echt bijna nooit op actueel. Dus een herhaling van zetten is het. En dat al een paar jaar achter elkaar.
Am Yisrael Chai!

woensdag 17 oktober 2018 om 10:31
Nouschi schreef: ↑17-10-2018 10:28Voer je die discussie toch elders? Wat een overdreven gedoe weer allemaal zeg. Jij oa zit dagelijks op het modtopic te zeiken net als vele anderen, gebeurt er een keer wat is het weer niet goed.
Ik stel voor dat je me onder de negeer zet als mijn "gezeik" je zo stoort.
Ik vind inderdaad wat van het slechte beleid hier ja, en dat blijf ik hoe dan ook melden.