Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Heb je van die rubber huidhoudhandschoenen in huis, daarmee kun je makkelijker het reservoir losdraaien. Ik had hetzelfde probleem ooit met mijn Nautilus mini.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 11-10-2018 16:56
3.21% gewijzigd
Afbeelding

of je justfog een tijdje in de vriezer leggen.
Alle reacties Link kopieren
Het is inmiddels gelukt, inderdaad even in de vriezer gedaan....pffff...was ff dingetje hoor...
die ik wilde bestaat al...
Ja, je wordt zo wel op de proef gesteld maaaaar,...niet naar de papieren sigaret grijpen, hoor :D

Is dit de enige vaper die je in huis hebt?
Ja, een reserve zou wel een goede zijn...
attribuutje schreef:
11-10-2018 18:26
Ja, een reserve zou wel een goede zijn...
Een must!
Slecht nieuws voor de roker maar ook voor ons Vapers :(

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnen ... spartanntp
Er zit niet eens tabak in een e-sigaret :furious:
Ik vind het eerlijk gezegd een prima besluit.
Wat mij betreft gaat roken idd verdwijnen , zodat de volgende generaties er niet aan ten prooi vallen.

Ik vape wel gewoon thuis :)
Ook geen goed voorbeeld natuurlijk voor de kids.
Ergens wil ik hier ook eens een keer mee gaan stoppen.
Het is wel een keertje klaar is nu steeds meer mijn gedachte, de stap om het daadwerkelijk te doen is nog een drempeltje.
Maar dat ik er aan denk is alvast de eerste stap.
Dat ze die kant op gaan is inderdaad een goede manier. Hopelijk blijft het vapen een beetje betaalbaar :A:
attribuutje schreef:
18-10-2018 17:03
Dat ze die kant op gaan is inderdaad een goede manier. Hopelijk blijft het vapen een beetje betaalbaar :A:
Nou, dat hoop ik dus ook. Zou jammer zijn als dat ook zo duur wordt maar het lijkt er wel op.
Gelukkig kan ik met mijn voorraad nog minstens 4 jaar vapen. :fortune:
Zeikmatras schreef:
18-10-2018 19:31
Gelukkig kan ik met mijn voorraad nog minstens 4 jaar vapen. :fortune:

Goed gedaan, jochie :thumbsup:

Is dat spul zo lang houdbaar, ik zie eigenljk nooit een houdbaarheidsdatum op de flesjes ( of ik kijk er niet goed naar ). Nouja, in geval van geen voorraad zul je ook nog wel uit China kunnen bestellen, ga ik maar vanuit.

He bah, ik heb slechte coils binnen gekregen, nu alweer 2 die maar 2 dagen meegaan *baalt*.
Bobby-Pin schreef:
19-10-2018 13:01
Goed gedaan, jochie :thumbsup:

Is dat spul zo lang houdbaar, ik zie eigenljk nooit een houdbaarheidsdatum op de flesjes ( of ik kijk er niet goed naar ). Nouja, in geval van geen voorraad zul je ook nog wel uit China kunnen bestellen, ga ik maar vanuit.

He bah, ik heb slechte coils binnen gekregen, nu alweer 2 die maar 2 dagen meegaan *baalt*.
Ik heb een aantal liter base & nicotine in de diepvries... maar t gaat niet gauw over de datum, eerder dat de nicotine “vervaagd”.

Ik ben sinds een klein poosje voor het gemak ook weer aan de fabrieks coils... had er eentje net vervangen... ging 2,5 week mee! Go Smok... (normaal gaan ze maar 1 á 2 dagen mee)
Is dat even lang geleden dat ik hier heb geschreven!

Ben tussendoor nog vrolijk dampende alleen....sinds enkele weken ook weer aan de sigaretten. Damn! Wel met voornemen binnenkort ( :whistle: ) weer te stoppen daarmee.
Laatst coils besteld via Wish, helemaal blij want kostte geen drol. Eenmaal in mn damper, smaakte het nergens naar. Blijkbaar zit er toch echt wel kwaliteitsverschil in. Bij die goedkope coils smaakte het heel scherp en verbrand, niet lekker iig.
Zeikmatras schreef:
20-10-2018 01:53
Ik heb een aantal liter base & nicotine in de diepvries... maar t gaat niet gauw over de datum, eerder dat de nicotine “vervaagd”.

Ik ben sinds een klein poosje voor het gemak ook weer aan de fabrieks coils... had er eentje net vervangen... ging 2,5 week mee! Go Smok... (normaal gaan ze maar 1 á 2 dagen mee)
Dus nicotine verliest een beetje haar kracht in de vriezer, dat is wel een mooie langzame manier om ongemerkt je nicotine level te minderen, voor wie dat wil :)

Een supercoil die lang meegaat heb ik ook wel eens gehad, ik merk met de coils die ik nu heb dat als ik DL damp met mijn ecootje de kwaliteit ook sneller afneemt. Klote coils zijn dit, eerste keer dat ik het zo mee maak.
Aneso schreef:
20-10-2018 08:33
Is dat even lang geleden dat ik hier heb geschreven!

Ben tussendoor nog vrolijk dampende alleen....sinds enkele weken ook weer aan de sigaretten. Damn! Wel met voornemen binnenkort ( :whistle: ) weer te stoppen daarmee.
Laatst coils besteld via Wish, helemaal blij want kostte geen drol. Eenmaal in mn damper, smaakte het nergens naar. Blijkbaar zit er toch echt wel kwaliteitsverschil in. Bij die goedkope coils smaakte het heel scherp en verbrand, niet lekker iig.

Hoi Aneso, zeker lang geleden :hello:

Zonde dat je weer aan de papieren sigaretten bent gegaan. Maar je weet het, je kunt makkelijk stoppen door weer te gaan vapen. Mits...je goeie coils hebt :D
Hmmmm, heb je goedkope coils is de kwaliteit minder, wat een teleurstelling. De slechte coils die ik nu heb had ik gewoon van een betrouwbare Nederlandse site. Jammer de bammer.
Gelukkig zijn de coils van mij niet heel erg duur, zo ongeveer een tientje voor 5 stuks, maar toch.... Ik zit nu maar weer op mijn Pico met de Nautilus maar sinds ik daar Milky Woo woo, of hoe dat ""zog ook heette, krijg ik de vieze smaak niet meer uit mijn tankje.

Ik zit een beetje in mijn Vape pech dagen :|
Ik betaal, geloof ik, 12,- voor 5 stuks maar die koop ik maar weer braaf i.p.v. die goedkope.

En tank omspoelen of kan dat niet om smaak weg te krijgen?

Ik ben echt zo iets minder slim geweest. Klaagde hier ooit over turkish blend, vies en smerig enzo. Laatste bestelling: turkish blend, hmm laat ik er daar eens 2 tegelijk van bestellen. :facepalm:
Tankje omspoelen heb ik al gedaan maar volgens mij zit het in het rubbertje en die durf ik niet te verwijderen van mijn Nautilus. Het enige wat ik misschien kan doen is het glaasje zachtjes uitkoken in een pannetje.

Nou, jij veel "plezier" van je Turkish blend, hahahaha.
Er zou een liquid ruil beurs moeten zijn, dan kun je de vieze liquids ruilen. Ik heb er ook nog eentje van Silverlabel, Tutti Frutti, heel erg vies. Zelfs met menthol erdoor. Menthol is voor mij een soort van Ketchup als een smaakje tegenvalt maar deze keer mocht het niet baten.
Ik zit nog steeds aan de 18mg nicotine, doe alweer een tijdje met een coil, stripje van 5 die meebesteld waren van de just fog.
attribuutje schreef:
20-10-2018 12:55
Ik zit nog steeds aan de 18mg nicotine, doe alweer een tijdje met een coil, stripje van 5 die meebesteld waren van de just fog.
Hoelang doe jij met de coil, Attribuutje?
attribuutje schreef:
20-10-2018 12:55
Die heb ik inderdaad ook, bestel ze altijd online nu. Ik doe met 1 coil ongeveer 1/1,5 week, en jij?
Bobby-Pin schreef:
20-10-2018 12:32
Tankje omspoelen heb ik al gedaan maar volgens mij zit het in het rubbertje en die durf ik niet te verwijderen van mijn Nautilus. Het enige wat ik misschien kan doen is het glaasje zachtjes uitkoken in een pannetje.

Nou, jij veel "plezier" van je Turkish blend, hahahaha.

En bedankt he :whip:

Er zou een liquid ruil beurs moeten zijn, dan kun je de vieze liquids ruilen. Ik heb er ook nog eentje van Silverlabel, Tutti Frutti, heel erg vies. Zelfs met menthol erdoor. Menthol is voor mij een soort van Ketchup als een smaakje tegenvalt maar deze keer mocht het niet baten.
Mocht er trouwens iemand helemaal wild zijn van de smaak turkish blend, ik stuur ze met alle liefde op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven