Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wtf! Ik zat met mijn oma te eten. Wtf is er gebeurd.
charlottew88 schreef:
18-10-2018 18:59
Ja de meeste forummers zijn ook aardig en heel normaal. Maar toch zou ik een meet niet aandurven en helemaal niet na dat gestoorde gestalk en de bedreigingen naar andere forummers toe. Ik blijf liever anoniem.

Ik hoop voor jou zoon dat het pesten snel ophoudt het liefst vandaag nog :hug:
Slechte poging. Ik had je zo herkend, Dan :proud:
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
charlottew88 schreef:
18-10-2018 19:28
Oh dan zit ik fout ik las dat Juun een bericht had gewist ivm naw gegevens.
Ja dat schreef juun in de wis-comment. Zo komen de sterke verhalen in de wereld. Kan juun mss beter even aanpassen.
Maar het was alleen een voornaam. En een andere lullige opmerking maar niet iets waaruit je haar identiteit kan afleiden. Maakte wel duidelijk dat het een collega of andere goede bekende was.
.
“RiRi” schreef:
18-10-2018 19:29
Kan juun haar dat even per pb exact uitleggen?
.
Calamitycat schreef:
18-10-2018 19:33
Slechte poging. Ik had je zo herkend, Dan :proud:
Oh :HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind het echt meer dan schandalig dat anderhalf uur na het posten die nickname er nog steeds staat. Juun, kunnen jullie elkaar niet bellen of appen of zo? Is er niemand online die meer kan dan een juun, of die in elk geval bereikbaar is voor dit soort situaties?

Ik vind het echt niet kunnen!!!
Leef met je mee riri.
En anderen die dit mee moeten maken. Wat zijn sommige lui toch sneu.
“RiRi” schreef:
18-10-2018 19:29
Ik lees net wat hier allemaal aan de hand is, walgelijk zeg! Ik zou toch serieus overwegen om je account te anonimiseren. Als nu iemand loept, heeft degene een heleboel informatie over je. Je post vaak best persoonlijke dingen. Ook al is je schrijfstijl herkenbaar, als je regelmatig een nieuwe nick neemt, is in ieder geval nooit alle informatie over jou in 1 keer bekend.
Ik ga stoppen met forummen. Ik wil gewoon mezelf kunnen blijven en dat is nu niet meer mogelijk. Bedankt voor alle goede adviezen en zorgen. Jullie zijn een soort cyber familie van mij geworden. Ik heb zoveel geleerd hier. Mijn forum periode begon niet zo goed, maar inmiddels hebben we samen gelachen, gedronken en gehuid. Wat zijn jullie toffe mensen, ik ga jullie missen. Tot ooit.
RiRi, heb je zelf ooit (per abuis?) wat op t forum gezet over jezelf dat nu door een 'leukerd' gepost wordt?
BTW je hebt post.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik kwam hier omdat er in een ander topic naar werd verwezen. Wat een idiote toestanden, waar halen mensen de energie vandaan om dit soort dingen uit te vreten. Eng idee ook.

Maar je bent inderdaad heel herkenbaar (nick + avatar) en dan schrijf ik zelfs bijna altijd in andere topics. Let je wel op dat je je meteen laat anonimiseren?
Wauw. Ik kom pas net weer binnenvallen en de een of andere mongool post een echte naam?

Wtf is dan de taak van die junior die hier meeleest en post????

Het wordt hier met de dag gekker en enger.
Geen bijzonderheden
streepjesdekbed schreef:
18-10-2018 16:10
Klopt en toen ....forum gemikt.

Zo. Is dat er maar eens uit na al die jaren. Ik zwaai vast! :bye:

Aah :hello: door je verhaal weet ik nu ook wie jij bent.

(wij hebben ook gehyved :) )
yasmijn schreef:
18-10-2018 20:13
Wauw. Ik kom pas net weer binnenvallen en de een of andere mongool post een echte naam?

Die naam heeft ze zelf al een aantal keer hier neergezet dus is ook geen verrassing.

Het is niet leuk, maar zo hysterisch is het nou ook weer niet.
Nemaìn’ schreef:
18-10-2018 20:15
Die naam heeft ze zelf al een aantal keer hier neergezet dus is ook geen verrassing.

Ht is niet leuk, maar zi hysterisch is het nou ook weer niet.
Dat wist ik niet.
Geen bijzonderheden
simbalabimba schreef:
18-10-2018 20:03
RiRi, heb je zelf ooit (per abuis?) wat op t forum gezet over jezelf dat nu door een 'leukerd' gepost wordt?
BTW je hebt post.
Ze laat zich anonimiseren. Staat op het CM-topic.
Pipistrello schreef:
18-10-2018 20:14
Aah :hello: door je verhaal weet ik nu ook wie jij bent.

(wij hebben ook gehyved :) )
Hmz hmz hmz, wie ben jij dan...? Hmz. :O
yasmijn schreef:
18-10-2018 20:18
Dat wist ik niet.

Alleen een voornaam, en een veel voorkomende.
the_Wicked_Witch schreef:
18-10-2018 20:20
Alleen een voornaam, en een veel voorkomende.
Drama om niks dus?
Geen bijzonderheden
Nemaìn’ schreef:
18-10-2018 20:15

Het is niet leuk, maar zo hysterisch is het nou ook weer niet.
Misschien is het wel een (slechte) grappenmaker. Als ze haar naam zelf al eens verklapt heeft. Alleen Riri weet of naam hotel en die andere info ook klopt en of ze dat ooit ook zelf heeft gepost. Die andere info kan ook nog een gok zijn geweest.
Misschien is het haar vriend ook wel, boos vanwege je weet wel.
.
Riri, mocht je nog meelezen, nu je op anoniem staat:
wat een schending van je privacy, dat één of andere pipo jouw voornaam hier publiceert. En dat ze je werk hebben gebeld: afschuwelijk.

Het motto van het VF is: niets te verbergen.
Snap ik niet. Forummers willen (uitzonderingen daargelaten) hun identiteit verbergen.

Ik ben al aan mijn tigste nick bezig. Als ik in een topic heb gepost dat ik op de langhaarcavia's van mijn nicht heb gepast of dat ik heb gekaasfondued, ben ik al weer bang dat ik herkend word.
yasmijn schreef:
18-10-2018 20:24
Drama om niks dus?
Zoiets
impala schreef:
18-10-2018 20:25
Misschien is het wel een (slechte) grappenmaker. Als ze haar naam zelf al eens verklapt heeft. Alleen Riri weet of naam hotel en die andere info ook klopt en of ze dat ooit ook zelf heeft gepost. Die andere info kan ook nog een gok zijn geweest.
Misschien is het haar vriend ook wel, boos vanwege je weet wel.
Kan.
Ik heb geen idee.
Het enige wat ik zeg is dat ze haar naam zelf al meerdere keren gepost heeft, dus dat dat niet verrassend is.
yasmijn schreef:
18-10-2018 20:13

En die juun was er binnen 1 seconde bij... Ik was nog aan het staffen, was kennelijk de eerste, en toen was het al weg.
.
Caitriona* schreef:
18-10-2018 20:25
Riri, mocht je nog meelezen, nu je op anoniem staat:
wat een schending van je privacy, dat één of andere pipo jouw voornaam hier publiceert. En dat ze je werk hebben gebeld: afschuwelijk.

Het motto van het VF is: niets te verbergen.
Snap ik niet. Forummers willen (uitzonderingen daargelaten) hun identiteit verbergen.

Ik ben al aan mijn tigste nick bezig. Als ik in een topic heb gepost dat ik op de langhaarcavia's van mijn nicht heb gepast of dat ik heb gekaasfondued, ben ik al weer bang dat ik herkend word.
Nadeel voor haar is dat haar schrijfstijl heel erg herkenbaar is geworden in de afgelopen jaren .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven