Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 19 oktober 2018 om 22:39
Het was toch lastiger dan ik dacht.Hetvrijewoord schreef: ↑19-10-2018 22:26Kun je ze even hier neerzetten? Dan voeg ik ze toe aan de OP.
Weer een vraag voor het moderator topic...
Dit is er eentje:
actueel/sylvana-simons-bij-denk-deel-ii ... ges/329139
Het message nummer er niet afhalen, dan doet ie het niet meer

De rest kan ik niet vinden. Maar daar kan Zaza je vast wel aan helpen. Het is haar kennelijk wel gelukt.
Ik hoop dat ze ook die ene voor je heeft nav van die column van Sylvana, waarin ze zei dat zwarte mannen niet te vertrouwen zijn. Je weet wel, waar toen die enorme rel om ontstond. Toen mocht je ook als gut- of zwart-mens nog afgeven op Sylvana.
Maar dat was lang voor de zwarte piet discussie losbarstte. Toen werd alles opeens anders.
.

vrijdag 19 oktober 2018 om 22:47
Zazamaenade schreef: ↑19-10-2018 22:37Nee hoor, verschillende OP's, verschillende topics. Wel met één en dezelfde 'fascinatie'.
Nee hoor. Topics mogen een x aantal posts lang zijn dan wordt er verder gegaan in een volgend deel.
Klachten daarover in het mod topic lijkt mij.

vrijdag 19 oktober 2018 om 22:52
Ik zal later naar de links kijken, kwam onder de combi Sylvana en Viva nog wel iets anders tegen:
https://joop.bnnvara.nl/opinies/sylvana ... -plank-mis
Nu snap ik waarom die topics weg moeten: ons kent ons!

vrijdag 19 oktober 2018 om 22:56
Hier nog eentje opgegraven:
lezen/columns-sylvana/list_messages/280181#p19361739
Dat was toen ze columniste werd bij Viva. Toen werd ze niet gediscrimineerd maar juist aangenomen vanwege haar huidskleur. Was iedereen ook rázend enthousiast over.
lezen/columns-sylvana/list_messages/280181#p19361739
Dat was toen ze columniste werd bij Viva. Toen werd ze niet gediscrimineerd maar juist aangenomen vanwege haar huidskleur. Was iedereen ook rázend enthousiast over.
impala wijzigde dit bericht op 19-10-2018 22:57
0.00% gewijzigd
.

vrijdag 19 oktober 2018 om 22:58
Ja we waren wat topics vergeten zei Zaza net. En ze had gelijk. Dat probeer ik ff recht te zetten.
Maar ik kan ze niet allemaal vinden. De rest moet zaza maar plaatsen.
impala wijzigde dit bericht op 19-10-2018 22:59
14.00% gewijzigd
.

vrijdag 19 oktober 2018 om 23:00
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:00
Neeeh je moet nog even helpen en die topics noemen. Anders kan ik ze niet meetellen.
.

vrijdag 19 oktober 2018 om 23:04
Hetvrijewoord schreef: ↑19-10-2018 22:52Ik zal later naar de links kijken, kwam onder de combi Sylvana en Viva nog wel iets anders tegen:
Doe het inhoudelijke gezemel aub in het daarvoor bestemde zemeltopic
Dank u.

vrijdag 19 oktober 2018 om 23:06
Nah. Net of dat ouwe ding van Nemain nog eetbaar is

vrijdag 19 oktober 2018 om 23:07
Ze is wel weer wat aangekomen. Afgelopen voorjaar werd ze echt mager.
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:08
Neenee, jij probeerde iemand af te bluffen met onjuiste informatie (lees ik ook eens mee op de nieuwe Napraat

Sorry mensen, someone was wrong on the internet.
Fijne avond verder

nounou

vrijdag 19 oktober 2018 om 23:10
Gewoon wat langer frituren. Daarna in dunne plakjes snijden, dan lijkt het misschien met wat verbeelding op chips.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.