Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yette schreef:
21-10-2018 10:07
Ik heb geen idee waar ze het over heeft. Wat een warrig bericht.

Wordt er iemand hier gequoot vanaf Facebook of zo? Dat zou ik wel kwalijk vinden.

Ik heb het ook 5 keer moeten lezen.
Als ik het goed begrepen heb zegt ze dat er een soort napraat is over dat topic waarbij er personen zijn die zeggen dat er stoute woorden gezegd zijn en dat de mods die stoute woorden niet corrigeerden. Die stoute woorden zouden volgens Fleur dan niet in dat topic gebruikt zijn maar waarschijnlijk wel op andere sociale media. Fleur wil dus eigenlijk de mods opruien door te suggereren dat de mods door die personen onterecht beledigd worden en geeft ze en passant meteen een stok om een hond te slaan.

Oftewel er wordt de suggestie gewekt dat er iets gesuggereerd is wat wellicht niet is toegestaan maar wat schijnbaar dan onbestraft is gebleven waaruit je wellicht zou kunnen afleiden dat gesuggereerd wordt dat mods hun werk niet hebben gedaan.

Oftewel Fleurt zeurt
Ik zei eerder dat Fleur MM niet kan zijn. Maar daar ben ik niet meer zo van overtuigd. De stijl van dit bericht komt wel wel bekend voor.
.
RikM schreef:
21-10-2018 10:36
Het is niet zo moeilijk hoor. Je onthoudt gewoon wanneer iemand voor het laatst een topic heeft bezocht en bij een volgende bezoek ga je vanaf die datum plus tijdstip verder. Alle forums die ik ken hebben dat.
15 jaar geleden al op forums uit de prehistorie kon dat al
impala schreef:
21-10-2018 10:41
Ik zei eerder dat Fleur MM niet kan zijn. Maar daar ben ik niet meer zo van overtuigd, gezien de stijl van dit bericht.

Ik had nog niet gelezen dat daarover gesproken is, maar mij viel de overeenkomst in schrijfstijl ook al een tijdje op.
impala schreef:
Ik zei eerder dat Fleur MM niet kan zijn. Maar daar ben ik niet meer zo van overtuigd. De stijl van dit bericht komt wel wel bekend voor.

Er zit meer emotie in de teksten, maar er zijn wel enorm veel stijlkenmerken die overeen komen. Tis op z'n minst familie zal ik maar zeggen :biggrin:
Goh, mijn man forumt inmiddels ook zie ik :roll:
Lady*Voldemort schreef:
21-10-2018 10:57

Ik zag 'm ook ja. Zeg er eens iets van.
shifty schreef:
21-10-2018 10:45
Er zit meer emotie in de teksten, maar er zijn wel enorm veel stijlkenmerken die overeen komen. Tis op z'n minst familie zal ik maar zeggen :biggrin:
Niet alleen stijlkenmerken.

En het gaat me verder ook niet aan hoor, maar ik ben in ieder geval blij voor MM dat ze hier nu een soulmate heeft.
Star² schreef:
21-10-2018 10:59
Ik zag 'm ook ja. Zeg er eens iets van.
Gaat niet, hij slaapt nog.
Trotter schreef:
21-10-2018 06:46
Nee hoor, ik kom nog steeds bij mijn eerste bericht uit. En ja, ik forum altijd via mijn telefoon en niet via een privétabblad.
Dit is wat er volgens de CM opgelost is aan bugs.
Lady*Voldemort schreef:
21-10-2018 11:02
Gaat niet, hij slaapt nog.
Forummen in je slaap - dan ben je een echte diehard!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
impala schreef:

Er is er maar 1 die zo obsessief YouTube links plaatst en eeuwenoude artikelen volledig plaatst om een ‘punt’ te maken (vaak compleet irrelevant voor de discussie). In combinatie met de ziekelijke obsessie voor sylvana kan het niet anders dan dat het 1 en dezelfde persoon is.
Nouschi schreef:
21-10-2018 09:25
Via de laptop forum ik met 2 schermen trouwens. 1 scherm met de geschiedenis, dan kom ik precies op de pagina die ik wil.
Ik kom via het wolkje op de eerste pagina terecht. Beetje onzinnig, want het nieuwste bericht staat bovenaan op voor mij pagina 1.
Lady*Voldemort schreef:
Ik dacht dat je op anoniem was gegaan en weer terug was. :rofl:
¡Apagando las luces!
Nemaìn’ schreef:
21-10-2018 11:14
Ik kom via het wolkje op de eerste pagina terecht. Beetje onzinnig, want het nieuwste bericht staat bovenaan op voor mij pagina 1.
Toen ik dat zo instelde had ik last van een extreem knipperend forum.
Is die bug opgelost???
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Huh is het topic van hbg opeens weg??
.
Gestasiet?

:facepalm: in het kwadraat. Ze slaan echt helemaal door nu.
.
feow schreef:
21-10-2018 11:49
Toen ik dat zo instelde had ik last van een extreem knipperend forum.
Is die bug opgelost???
Nooit gehad.
Mooi zo. Domme racistische reltopics over 2 jaar oud nieuws.
Lady*Voldemort schreef:
Weird.
Lucifer2018 schreef:
21-10-2018 11:58
Zo oud dat het niet eens op actueel hoort.
Nemaìn’ schreef:
21-10-2018 12:00
Zo oud dat het niet eens op actueel hoort.
het is foetsie. het lijkt alsof er ergens een kwartje is gevallen
S-Meds schreef:
21-10-2018 12:01
het is foetsie. het lijkt alsof er ergens een kwartje is gevallen
Ja daar ging het over.
Lucifer2018 schreef:
21-10-2018 11:58
Nou en? Iedereen zegt ff dat het grote onzin is, hbg staat voor lul en het topic zakt vanzelf weer weg.
Dat is de normale gang van zaken op een forum.
.
shifty schreef:
21-10-2018 10:37
Ik heb het ook 5 keer moeten lezen.
Als ik het goed begrepen heb zegt ze dat er een soort napraat is over dat topic waarbij er personen zijn die zeggen dat er stoute woorden gezegd zijn en dat de mods die stoute woorden niet corrigeerden. Die stoute woorden zouden volgens Fleur dan niet in dat topic gebruikt zijn maar waarschijnlijk wel op andere sociale media. Fleur wil dus eigenlijk de mods opruien door te suggereren dat de mods door die personen onterecht beledigd worden en geeft ze en passant meteen een stok om een hond te slaan.

Oftewel er wordt de suggestie gewekt dat er iets gesuggereerd is wat wellicht niet is toegestaan maar wat schijnbaar dan onbestraft is gebleven waaruit je wellicht zou kunnen afleiden dat gesuggereerd wordt dat mods hun werk niet hebben gedaan.

Oftewel Fleurt zeurt
Ik ken Fleur niet en als ik het zo lees heb ik ook geen enkele behoefte om haar te leren kennen of te gaan lezen, maar ik denk dat ze dit bedoelde?

bethweeter schreef:
20-10-2018 12:46
Dat is inderdaad het grootste probleem. Iemand die een BN’er een zwart subsidiesponsje noemde had ik meteen van mijn forum geflikkerd. Maar nee hoor, dat gebeurt zelfs niet bij dit soort uitingen waar niet eens over te discussiëren valt of het racistisch is of niet. Deze persoon doet nog steeds gezellig mee op Actueel.
Als Viva-moderators dit soort types aan zou pakken scheelt dat een heleboel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven