Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Onze lieve Heer heeft rare kostgangers, zullen we maar zeggen. Dat neemt niet weg dat ik dit een extreem vervelende situatie vind, en al heel lang.
Am Yisrael Chai!
_Inkie_ schreef:
23-10-2018 09:24
Kut PB functie hier, ik zie net dat ik een oud bericht heb van de zoon van Jonari :cry:

Verdorie zeg die had ik op tijd willen hebben en niet meer dan een maand later.
:hug:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Positivevibes schreef:
23-10-2018 09:23
Wat heb ik niet begrepen volgens jou dan?

Een aantal mensen zijn hier echt de weg kwijt, dat is me volstrekt helder.

Ik hoop dat viva nu ook wat aan dat obsessieve stalkgedrag gaat doen. Bewijs lijkt me duidelijk.
Niet FV heeft pb's verstuurd maar Fleurtje.
_Inkie_ schreef:
23-10-2018 09:47
Dat weet ik. Je begrijpt mijn bericht verkeerd. Ik bedoel over FV, niet door FV. Sorry als dat er onhandig stond.
positivevibes wijzigde dit bericht op 23-10-2018 09:51
7.73% gewijzigd
samenvatting? drie zinnen?
_Inkie_ schreef:
23-10-2018 09:47
Dat las ik eerst ook. Maar PV bedoelde juist dat beschuldigen van racisme wordt gezien als een ernstige beschuldiging behalve als je FV beschuldigt.
Positivevibes schreef:
23-10-2018 09:50
Dat weet ik. Je begrijpt mijn bericht verkeerd. Ik bedoel over FV, niet door FV. Sorry als dat er onhandig stond.
"Behalve als je FV heet. Want dan kan je gewoon pbtjes sturen over blankenhaat en openlijk epistels schrijven in het modtopic enzo. "

Zie je nu hoe belangrijk het is om goed te formuleren/schrijven? Dit kun je echt niet anders interpreteren dan dat FV de pb's stuurt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
FV en pb's sturen, nee, das een goeie.

Echt, wat een engerds zitten hier tegenwoordig.

Zet anders die pb functie uit, heb ik ook, mooi rustig, ik moet geen gekkies in de pb box. Iemand die me echt wat te vertellen heeft, weet me op andere manieren wel te vinden.
S-Meds schreef:
23-10-2018 09:50
samenvatting? drie zinnen?
Vanzai heeft tot 2 keer toe een heel epistel in het modtopic gezet. 'Het groepje' heeft hierboven ergens een samenvatting gezet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
23-10-2018 09:53
"Behalve als je FV heet. Want dan kan je gewoon pbtjes sturen over blankenhaat en openlijk epistels schrijven in het modtopic enzo. "

Zie je nu hoe belangrijk het is om goed te formuleren/schrijven? Dit kun je echt niet anders interpreteren dan dat FV de pb's stuurt.
Ok, mea culpa. Had er niet eens bij stil gestaan omdat iedereen weet wie de pbtjes en epistels hebben geschreven maar ik zal het aanpassen. Sorry.
Nouschi schreef:
23-10-2018 09:57
Vanzai heeft tot 2 keer toe een heel epistel in het modtopic gezet. 'Het groepje' heeft hierboven ergens een samenvatting gezet.
druk je eens wat beter uit noes. Die samenvatting staat die hier of boven de epistels van v?
yasmijn schreef:
23-10-2018 09:56
FV en pb's sturen, nee, das een goeie.

Echt, wat een engerds zitten hier tegenwoordig.

Zet anders die pb functie uit, heb ik ook, mooi rustig, ik moet geen gekkies in de pb box. Iemand die me echt wat te vertellen heeft, weet me op andere manieren wel te vinden.
geef me samenvatting dan. snap er niks van
@ Positivevibes
Ik neem even de vrijheid om je bericht aan te passen, dan kunnen we erover ophouden:
Positivevibes schreef:
23-10-2018 08:29
Even resumerend van de afgelopen dagen is het dus heul erg om racist genoemd te worden. Echt een vreselijke beschuldiging en daar moeten die deugdrammers eens mee stoppen.

Behalve als je FV heet. Want d̶a̶n̶ over haar kan je gewoon pbtjes sturen over blankenhaat en openlijk epistels schrijven in het modtopic enzo.

Duidelijk.
*
nouschi wijzigde dit bericht op 23-10-2018 10:10
0.00% gewijzigd
Het-groepje schreef:
23-10-2018 08:06
Tweede post heb ik niet gelezen.
Eerste post was dat het hem al jaren opviel dat fashionvictim volgens hem racistische posts schreef en daar nooit enige consequentie aan zat.
Hij ergerde zich hier al jaren en jaren aan, aan dat enorme racisme.
Dat vond hij tegen de huisregels en een onveilige sfeer geven.
Dit nav een post van fv waarin zij uitlegt waarom sommige neonazi's melk drinken een teken vinden van superioriteit.
Dit laatste hebben wij verkeerd begrepen overigens, fv vindt dat zelf volgens hem en hij is de enige die dat goed heeft gelezen. Oja later kwam dutchwiseguy ook nog wat mee smiley en.
Een soort mental breakdown live voor onze ogen.
oh fraai dan. en wat is de rol van fleurtje alias ??? via pb?
Nouschi schreef:
23-10-2018 10:01
"Tweede post heb ik niet gelezen.
Eerste post was dat het hem al jaren opviel dat fashionvictim volgens hem racistische posts schreef en daar nooit enige consequentie aan zat.
Hij ergerde zich hier al jaren en jaren aan, aan dat enorme racisme.
Dat vond hij tegen de huisregels en een onveilige sfeer geven.
Dit nav een post van fv waarin zij uitlegt waarom sommige neonazi's melk drinken een teken vinden van superioriteit.
Dit laatste hebben wij verkeerd begrepen overigens, fv vindt dat zelf volgens hem en hij is de enige die dat goed heeft gelezen. Oja later kwam dutchwiseguy ook nog wat mee smiley en.
Een soort mental breakdown live voor onze ogen. "

Is de tekst van 'het groepje".
NOES zo citeer je toch niet?
en heeft V nu een mental B? Zorgt er iemand voor hem?
S-Meds schreef:
23-10-2018 10:01
oh fraai dan. en wat is de rol van fleurtje alias ??? via pb?
Wat die PB inhield kan Lilli-Putter beter zelf toelichten. Die vroeg of anderen hier ook een epistel over blankenhaat van Fleur ontvangen hebben.
yette schreef:
23-10-2018 09:21
OK, fout begrepen. Het stond er een beetje raar.

Zo'n PB-tje vind ik niet 'een beetje gek'. Dat stinkt. Geen idee wat het doel of de inhoud was. Stoom afblazen, samenspannen? Zelfs als ik Fleur alle voordeel van de twijfel geef, vind ik het creepy.

Als ik zoiets zou ontvangen, zou ik de mods mailen met het hele verhaal en om te vragen of ik een perma riskeerde als ik de inhoud op het forum zou pleuren.
Zo serieus vind ik het nou niet om bij de mods te melden, tenzij ze steeds vage pbtjes blijft sturen.
Ze meent dat ik haar vragen zou hebben gesteld in het mod topic. Ik denk dat ze zich vergist want ik kan me echt niet herinneren dat ik haar iets gevraagd heb in welk topic dan ook. Ik heb haar nu wel gevraagd mij niet meer te pb'en omdat ik oprecht geen idee heb waar ze het allemaal over heeft. Ik heb niet alles gelezen in het zp-topic of hier op napraat dus kon ik haar niet helemaal volgen waar ze over klaagde.
anoniem_376788 wijzigde dit bericht op 23-10-2018 10:10
0.15% gewijzigd
yette schreef:
23-10-2018 10:04
Wat die PB inhield kan Lilli-Putter beter zelf toelichten. Die vroeg of anderen hier ook een epistel over blankenhaat van Fleur ontvangen hebben.
Lilli?
S-Meds schreef:
23-10-2018 10:08
Lilli?
Wat ben jij ontzettend wakker... :O
De samenvatting is dat Vanzai me voor de zoveelste keer ten onrechte voor racisme gestaft had en daarna een bericht van drie kantjes ongeveer schreef dat ik een racist ben die door Viva beschermd wordt, en dat Fleurtje-5 kennelijk allerlei mensen via PB berichten stuurt over mijn blankenhaat en het feit dat ik haar een ban zou hebben aangesmeerd.

Dat mag kennelijk allemaal gewoon maar gezegd worden.
Am Yisrael Chai!
S-Meds schreef:
23-10-2018 10:02
NOES zo citeer je toch niet?
Lees zelf dan terug! Neem een kop koffie!
Lilli-Putter schreef:
21-10-2018 21:12
@sinnombre
Boeit me totaal niet hoe dat mens haar kinderen wil noemen. Maar als je zo’n benaming gebruikt uitegrekend in dat topic dan ben je niet serieus te nemen.
Verbaasd me dus niks dat ze vierkant is uitgelachen.
Je was niet met @sinnombre in gesprek maar met mij.
;-)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Kunnen mods PB's lezen? Weet iemand dat?
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven