Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
S-Meds schreef:
23-10-2018 10:40
sjemig, ook al last van hormonen zeker
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
23-10-2018 10:45
Afbeelding
:rofl:
Je bent voor mij de gifjes queen Noes.
Nouschi schreef:
23-10-2018 10:45
Afbeelding
gewoon pillen van de huisarts vragen tegen de overgang
Ana_Isabel** schreef:
23-10-2018 10:46
Je bent voor mij de gifjes queen Noes.
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben blij dat onze grote Vanzai vriend even wieberen is. Ik vind behalve de rant van gisteren wel meer dingen eng aan hem en ben er al eens voor op anoniem gegaan. Ik vind het een creep en wat mij betreft mieteren ze hem van het forum.
En hij staft. Veel.
the_Wicked_Witch schreef:
23-10-2018 10:57
Ik ben blij dat onze grote Vanzai vriend even wieberen is. Ik vind behalve de rant van gisteren wel meer dingen eng aan hem en ben er al eens voor op anoniem gegaan. Ik vind het een creep en wat mij betreft mieteren ze hem van het forum.
En hij staft. Veel.
nou spreek voor jezelf
wat is een rant?
S-Meds schreef:
23-10-2018 11:03
wat is een rant?
Tirade maar dan een beetje enger.
23-10-2018 11:05
Tirade maar dan een beetje enger.
brrrr
S-Meds schreef:
23-10-2018 11:05
brrrr

Teveel pubers in mijn directe omgeving is duidelijk niet goed voor mijn Nederlands .
Voor ik het weet schrijf ik ook nog gwn :proud:
Nouschi schreef:
23-10-2018 10:53
Afbeelding
:worship:
Am Yisrael Chai!
23-10-2018 11:08
Teveel pubers in mijn directe omgeving is duidelijk niet goed voor mijn Nederlands .
Voor ik het weet schrijf ik ook nog gwn :proud:
beter niet. noes is hormonaal vandaag
23-10-2018 10:57
En hij staft. Veel.
Hoe weet je dat nu weer zo zeker dan?

De cm kan met toestemming van de eigenaar bij specifieke berichten (de gestafde geloof ik) in de pb box.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
S-Meds schreef:
23-10-2018 11:09
Beter niet doen. Nous is hormonaal vandaag.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
23-10-2018 11:15
jij ook in de overgang?
S-Meds schreef:
23-10-2018 11:16
jij ook in de overgang?
Ik ben onderweg naar de dokter. Jij schreef dat zij pillen heeft tegen de overgang.
Dus dan kom ik niet in de overgang.
Ik blijf straks altijd jong.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
23-10-2018 11:22
Ik ben onderweg naar de dokter. Jij schreef dat zij pillen heeft tegen de overgang.
Dus dan kom ik niet in de overgang.
Ik blijf straks altijd jong.
ja gewoon om vragen
redbulletje schreef:
23-10-2018 10:36
Ik weet niets van stalken maar ik vind jou persoonlijk irritant forummen omdat je van werkelijk alles een zwart/wit onderwerp weet te maken en alles op jezelf betrekt.

Mag ik even heel hard lachen? Hoe reageer jij op alles? Héél zwart/wit hé. En je betrekt ook alles op jezelf. Kinderen vind jij stom dus ze zijn stom en de hele wereld moet dan ook weten x 300.000.
Pipistrello schreef:
23-10-2018 11:24
Mag ik even heel hard lachen? Hoe reageer jij op alles? Héél zwart/wit hé. En je betrekt ook alles op jezelf. Kinderen vind jij stom dus ze zijn stom en de hele wereld moet dan ook weten x 300.000.
De ironie en projectie is zeer sterk bij sommige forummers.
¡Apagando las luces!
Pipistrello schreef:
23-10-2018 11:24
Ik had het over de letterlijke betekenis, niet de figuurlijke.
redbulletje schreef:
23-10-2018 11:28
Ik had het over de letterlijke betekenis, niet de figuurlijke.

Oh nou dat maakt het anders hé. Not.
Iets met stokpaardjes.
Pipistrello schreef:
23-10-2018 11:40
Iets met stokpaardjes.
Dat is iets voor kinderen, brrr. :P
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Weet je het zeker? Hier zit RB FV achterna.

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven