Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 24 oktober 2018 om 16:15
Die agressie was ook nergens voor nodig het was een hele normale keurige vraag.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 24 oktober 2018 om 16:17
Ja, zo voelde het voor mij gisteren ook.
woensdag 24 oktober 2018 om 16:18
the_Wicked_Witch schreef: ↑24-10-2018 16:14Hou het dan ook lekker achter de schermen. Als jij die mensen graag wil steunen, prima. Dat hangt niet af van het verhaal op een openbaar forum plaatsen toch?
Gisteren is het door de nieuwe permaban en het weghalen van het topic van Annelien een kwestie geworden.
Dat heeft niets met mijn steun aan hen te maken.
Ik was één van de mensen die aan de bel trok.
nounou
woensdag 24 oktober 2018 om 16:19
Dus zou je beter moeten weten dat dit niet oké is toch?
woensdag 24 oktober 2018 om 16:19
Daar.gaat.het.allemaal.niet.om.Zazamaenade schreef: ↑24-10-2018 16:13Mensen, ik schreef al eerder : ik ga geen info delen die mij in vertrouwen achter de schermen is gedeeld.
Hoe het allemaal precies zit weet ik ook niet, net zomin als anderen op dit forum.
Het enige wat wel duidelijk is is dat de eerste permaban, waar de rest uit voortkwam, onduidelijk is. Die is uitgedeeld voor iets wat zeer onkarakteristiek was voor die forummer, en is niet vermeld op het bantopic.
Veel meer zinnigs heb ik hier niet meer over te zeggen.
Vind je het normaal hoe jij en Lise tekeergingen? Omdat je je zo betrokken voelt? Dan is het oké om in de rondte te gillen?
woensdag 24 oktober 2018 om 16:20
Mods hebben nog nooit meer dan algemeenheden over een permaban gedeeld voor zover ik weet. Ook het we doen geen uitspraken over andere forummers is heel standaard en normaal. Ze zijn jou/ons/wie dan ook, dan ook helemaal geen uitleg verschuldigd.Zazamaenade schreef: ↑24-10-2018 16:08Nee, je leest niet goed. De mods doen geen uitspraken over een eerste permaban die ook niet in het bantopic staat.
Raadselachtig.
Zazamaenade schreef: ↑24-10-2018 16:18Gisteren is het door de nieuwe permaban en het weghalen van het topic van Annelien een kwestie geworden.
Ja. Waarvan akte. Regel het met de mods zou ik zeggen en hou er verder over op.
Coconuts12 schreef: ↑24-10-2018 15:59Beklaag je dan verder bij hen en vraag hen (nogmaals) de reden. Ik las alleen in het bantopic: permaban ivm terugkeer onder permaban.
Heb ik al gedaan. Geen antwoord op de vraag naar de eerste permaban.
nounou
Wat heeft Coconuts dan nu precies aan 'niet oke's' gedaan dan?
Ah maar jij bent nu om te helpen toch?
woensdag 24 oktober 2018 om 16:21
Je bent aan het doordraven en dat al een hele tijd. Heb je dat echt zelf niet door?Zazamaenade schreef: ↑24-10-2018 16:18Gisteren is het door de nieuwe permaban en het weghalen van het topic van Annelien een kwestie geworden.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ja> gewoon even sorry zeggen was wel zo netjes geweest lijkt me. Zeker tegen een forummer die werkelijk nóóit onaardig reageert.
Echt helemaal niets, behalve aangeven dat ze de bejegening niet prettig vond.Lucifer2018 schreef: ↑24-10-2018 16:20Wat heeft Coconuts dan nu precies aan 'niet oke's' gedaan dan?
Ik reageer op een post van haar, meer niet. Zit niet zo te stoken.Lucifer2018 schreef: ↑24-10-2018 16:20Wat heeft Coconuts dan nu precies aan 'niet oke's' gedaan dan?
woensdag 24 oktober 2018 om 16:22
Nou klaar toch. Over tot de orde van de dag.Zazamaenade schreef: ↑24-10-2018 16:20Heb ik al gedaan. Geen antwoord op de vraag naar de eerste permaban.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waarschijnlijk verschillen wij van mening, maar ik acht Zazameande zeer wel in staat om haar eigen woordje te doen.
Daarnaast verwacht ik dat ik, als ik ooit uit de bocht mocht vliegen, door verschillende forummers aangesproken wordt op mijn gepost. Omdat ik niet verwacht dat als A 'feowfoei' zegt BCDenE dat dús ook vinden.
En als A, B, C, D én LV mij aanspreken dan ga ik even afstand nemen en navelstaren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Rosabella1 schreef: ↑24-10-2018 16:21Je bent aan het doordraven en dat al een hele tijd. Heb je dat echt zelf niet door?
En dit.
Excuus naar Coco zou je gesierd hebben trouwens.
Wat zit jij nou weer te stoken?
woensdag 24 oktober 2018 om 16:23
En ik reageer op die inhoud van die post toch?nessemeisje schreef: ↑24-10-2018 16:21Ik reageer op een post van haar, meer niet. Zit niet zo te stoken.
Dus vertel. Wat heeft Coconuts gedaan wat niet oke is?
Heeft niks met stoken te maken. Ben oprecht benieuwd waarom je zoiets tikt naar haar.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 24-10-2018 16:23
14.83% gewijzigd
woensdag 24 oktober 2018 om 16:23
the_Wicked_Witch schreef: ↑24-10-2018 16:20Ja. Waarvan akte. Regel het met de mods zou ik zeggen en hou er verder over op.
Je hoeft het niet te lezen
Ik reageer alleen op opmerkingen hierover.
Laten we er dan maar allemaal over ophouden, want heel zinvol is het niet meer.
Ik hou er in ieder geval over op.
nounou