Kind in je uppie - deel 8
zondag 26 november 2017 om 21:09
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!
Met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:
Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht; opnamestop sinds april 2017)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem, wachtlijst ca. 2 jaar)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega, start in 2018 mogelijk met eigen spermadonorbank)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle, wachtlijst 2 jaar)
- Reinier de Graaf (Voorburg)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
Naam | Leeftijd | Kliniek | Status |
Sensotouch | 28 | UMC Utrecht | wachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap |
Vivadiva85 | 32 | UMC Utrecht | Intake februari 2016 |
Macarinata | 35 | Isala | intake april 2018 |
Jolietje85 | 32 | Reinier de Graaf, Voorburg en MCK Leiderdorp | op wachtlijst voor intake sinds oktober 2017 |
Patroesj | 31 | Rijnstate, Arnhem en RdG Voorburg | Arnhem: wachtlijst sinds nov 2017, Voorburg: wachtlijst sinds apr 2018 |
Depster | 28 | Nij Geertgen | Intake 24 April. Oriënteren bekende donor |
Beau1993 | 25 | Reinier de Graaf, Voorburg | op wachtlijst voor intake sinds januari 2018 |
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Naam | Leeftijd | Kliniek | Gestart |
san92 | 24 | Geertgen | IUI september 2015[/i] |
anniebammer | 32 | UMC Utrecht | januari 2016[/i] |
Hope1980 | 36 | MCK | poging 6 in januari 2017[/i] |
Zara88 | 28 | ZI | december 2016 |
Manawa | 37 | Rijnstate | december 2016 |
Saffronskies | 38 | Isala | IVF (Cryos) augustus 2017 |
Uppies85 | 31 | Nij Geertgen | februari 2017 |
Globe83 | 35 | Nij Geertgen | mei 2016,februari 2017 (8x iui) september 2018 start ICSI |
Alisa86 | 30 | UMC Utrecht | IUI september 2017 |
Abrikozenpitjes | 36 | UMC Utrecht | augustus 2016 |
Innerpeace | 36 | Reinier de Graaf Voorburg | 2 missed abortions, volgende IUI sept 2017 |
CCB53 | 31 | Nij Geertgen | iui augustus 2017 |
Plien1985 | 33 | nijGeertgen | gestart aug 2017 9x IUI, nov 2018 gestart met ICSI |
Jootje29 | 30 | St Antonius | nov 2017 |
Truelove79 | 39 | MCK Leiderdorp | IUI mei 2018 |
Sciencerocks | Cryos via Antonius | ZI vanaf mei 2018,IUI vanaf juli 2018 | |
Wensmama81 | 37 | Rijnstate | IUI maart 2018 |
Betsy_01 | Reinier de Graaf Voorburg | feb 2019 |
Fase 3: Zwanger!
Naam | Leeftijd | Kliniek | Gestart | Uitgerekend | Bijzonderheden |
Maris86 | 32 | Reinier de Graaf | mei 2018 | mrt 2019 | |
NoraRecaptcha | 38 | okt 2017 IUI/KID | juni 2019 | 2e kindje, mk in jan, mei & juli 2018 | |
Linnie_1983 | 33 | UMC Utrecht | IUI november 2016 | juni 2019 | |
Eeffie1 | 39 | MCK Leiderdorp | IUI dec 2017 | oktober 2019 | |
Hailie | 39 | MCK Leiderdorp | IUI dec 2017, start IVF okt 2018 | september 2019 | |
Angelaloes | 28 | Reinier de graaf Voorburg | iui okt/nov 2017 | ? |

2019 -
2018 - Wannabe79 (2e kindje), Roosje-89, Pat36, Blij_ei, deb 87, Nausicaa
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83, Mitakuye Oyasin, Jessy010
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie. eligansje
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.
Voorgaande delen:
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 01-03-2019 16:04
23.98% gewijzigd
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:00
Eeffie, wat bale weer zeg
had het zo gehoopt voor je, lucky nr 7. Helaas.
Hier is ongesteldheid echt doorgezet, ik moet nog wel een test doen om evt zwangerschap echt uit te sluiten omdat het heeeeel soms kan gebeuren dat je ongesteld wordt terwijl je toch zwanger bent. Maar die kans is zo klein dus ik moet realistisch zijn. 1e poging ifv is niet gelukt. Volgende maand pas een afspraak bij MCK voor het vervolg.
Succes voor iedereen!!

Hier is ongesteldheid echt doorgezet, ik moet nog wel een test doen om evt zwangerschap echt uit te sluiten omdat het heeeeel soms kan gebeuren dat je ongesteld wordt terwijl je toch zwanger bent. Maar die kans is zo klein dus ik moet realistisch zijn. 1e poging ifv is niet gelukt. Volgende maand pas een afspraak bij MCK voor het vervolg.
Succes voor iedereen!!

dinsdag 23 oktober 2018 om 11:57
Hè bah Hailie wat een teleurstelling weer! Hoe gaat t met je? Kan je t nog opbrengen om er positief in te blijven staan?
Moet eerlijk zeggen dat ik daar af en toe wel wat moeite mee heb. Maar t volgende moment kan ik mezelf dan ook wel weer oppeppen en weer vol positiviteit verder. Maar vind t wel lastig hoor af en toe.
Zeker als de mensen die t weten er naar vragen. Gelukkig weten de meeste daarvan hoe ik in elkaar steek, en vallen de vragen mee

En hoe werkt dat dan eigenlijk bij ivf? Moet je nu dan een cyclus overslaan omdat je volgende maand pas weer een afspraak hebt?
Moet eerlijk zeggen dat ik daar af en toe wel wat moeite mee heb. Maar t volgende moment kan ik mezelf dan ook wel weer oppeppen en weer vol positiviteit verder. Maar vind t wel lastig hoor af en toe.
Zeker als de mensen die t weten er naar vragen. Gelukkig weten de meeste daarvan hoe ik in elkaar steek, en vallen de vragen mee
En hoe werkt dat dan eigenlijk bij ivf? Moet je nu dan een cyclus overslaan omdat je volgende maand pas weer een afspraak hebt?

dinsdag 23 oktober 2018 om 21:01
Koolmees, wat jammer!
Eeffie, ik wil de schuimecho de volgende cyclus inplannen als het nu niet lukt..
Gelukkig viel het mee bij jou, wat ik zo lees is het idd minder pijnlijk dan HSG. Wie weet heeft het een positieve werking en ik ben dan iig zeker dat de eileiders open zijn. Soms bang dat het niet goed zit ivm proctitus ulcerosa. ( darmprobleem)
Jij alvast succes voor je volgende poging.
En hier ook veel ergernis als iemand net iets vraagt op een verkeerd moment.
Pff toen Mn moeder zei ‘heb je al een testje gedaan’ als je net het idee hebt ongesteld te worden..
het is allemaal goed bedoeld maar ik denk ik zeg het wel als er iets te vertellen is of als ik het kwijt wil..
Hailee wat balen! Klein kansje nog.. hoop het zo voor je.
Ik straks weer spuiten en donderdag IUI
Eeffie, ik wil de schuimecho de volgende cyclus inplannen als het nu niet lukt..
Gelukkig viel het mee bij jou, wat ik zo lees is het idd minder pijnlijk dan HSG. Wie weet heeft het een positieve werking en ik ben dan iig zeker dat de eileiders open zijn. Soms bang dat het niet goed zit ivm proctitus ulcerosa. ( darmprobleem)
Jij alvast succes voor je volgende poging.
En hier ook veel ergernis als iemand net iets vraagt op een verkeerd moment.
Pff toen Mn moeder zei ‘heb je al een testje gedaan’ als je net het idee hebt ongesteld te worden..
het is allemaal goed bedoeld maar ik denk ik zeg het wel als er iets te vertellen is of als ik het kwijt wil..
Hailee wat balen! Klein kansje nog.. hoop het zo voor je.
Ik straks weer spuiten en donderdag IUI
woensdag 24 oktober 2018 om 09:10
Ondanks dat ik niet veel reageer lees ik nog steeds mee met jullie. Ik leef met jullie allemaal mee! Wat een ellende soms allemaal. 
Iķ hoop zo dat er allemaal snel positief nieuws gaat komen voor jullie!
Ik zit nog steeds te wachten voor een intake. Hoe hebben jullie dat gesprek ervaren? Hoe lang duurde dat? Hadden jullie iemand mee?
Ik zit nog steeds te wachten voor een intake. Hoe hebben jullie dat gesprek ervaren? Hoe lang duurde dat? Hadden jullie iemand mee?

woensdag 24 oktober 2018 om 10:45
Ik was alleen en vond het gesprek erg zakelijk. Eerst kort over hoe en waarom je tot deze keuze bent gekomen, maar vooral doorgelopen wat er moet gebeuren tot aan de volgende afspraak. Je krijgt vooraf per post een vragenlijst en die wordt doorgenomen. Stond volgens mij al vrij gauw weer buiten.. Is je intake al gepland? Daar zat bij mij ook nog 3 maanden tussen namelijk..Betsy_01 schreef: ↑24-10-2018 09:10Ondanks dat ik niet veel reageer lees ik nog steeds mee met jullie. Ik leef met jullie allemaal mee! Wat een ellende soms allemaal.
Ik lees ook nog steeds mee en ik duim voor jullie allemaal, het zit hier nog niet echt mee

woensdag 24 oktober 2018 om 15:39
Verschilt per kliniek/ziekenhuis. Ik had wel een vriendin mee... intake bestond uit een introductie(zakelijk), lichamelijk onderzoek/checklist en 2 x psycholoog. Bij de eerste 2 was er een vriendin bij, bij de laatste ga je natuurlijk alleenBetsy_01 schreef: ↑24-10-2018 09:10Ondanks dat ik niet veel reageer lees ik nog steeds mee met jullie. Ik leef met jullie allemaal mee! Wat een ellende soms allemaal.

Hier heel veel buikkrampen.... waardoor er veel twijfel komt maar goed... het zit nog.
Hoe is het met de rest?
Hailie, hoe gaat het nu?
Nora heeeeel veel succes morgen!!!!
hoe is het met de rest op de bank?

woensdag 24 oktober 2018 om 19:56
True, wie weet heb je indd baat bij die schuimecho, het proberen waard lijkt me.
Ik voel me vandaag een stuk beter, bedankt. Gisteren was echt een enorme klote dag, op werk kon ik me maar slecht concentreren en s'avonds ben ik de bank niet afgeweest, met heel veel choco. Dan ben ik dus ook even niet meer positief Eeffie, snap dus goed wat je bedoelt. Goed dat we onszelf dan weer redelijk snel herpakken.
Ik moet inderdaad een cyclus overslaan zodat alles weer normaal op gang kan komen, door alle hormonen is het flink ontregeld. Daar baal ik ernorm van. Zeker gezien mijn leeftijd, ik ben bijna 40. Dan begint de moed me wel in de schoenen te zakken...ik wil gewoon doorrrrr. Maargoed, dat kan dus niet.
Zaterdag kan ik pas testen dus tja..dat ga ik maar doen hoewel het zo overduidelijk is. Ik heb normaal nooit zoveel bloedverlies, de sluizen zijn echt open gezet
Globe, ik snap je twijfels maar die krampen hoeven echt helemaal niks te betekenen, of juist alles. Ik heb inmiddels echt 100den verhalen gelezen van vrouwen en dan merk je echt dat het echt bij iedereen anders is en dat iedereen het anders ervaart.
Logisch natuurlijk.
Ik voel me vandaag een stuk beter, bedankt. Gisteren was echt een enorme klote dag, op werk kon ik me maar slecht concentreren en s'avonds ben ik de bank niet afgeweest, met heel veel choco. Dan ben ik dus ook even niet meer positief Eeffie, snap dus goed wat je bedoelt. Goed dat we onszelf dan weer redelijk snel herpakken.
Ik moet inderdaad een cyclus overslaan zodat alles weer normaal op gang kan komen, door alle hormonen is het flink ontregeld. Daar baal ik ernorm van. Zeker gezien mijn leeftijd, ik ben bijna 40. Dan begint de moed me wel in de schoenen te zakken...ik wil gewoon doorrrrr. Maargoed, dat kan dus niet.
Zaterdag kan ik pas testen dus tja..dat ga ik maar doen hoewel het zo overduidelijk is. Ik heb normaal nooit zoveel bloedverlies, de sluizen zijn echt open gezet

Globe, ik snap je twijfels maar die krampen hoeven echt helemaal niks te betekenen, of juist alles. Ik heb inmiddels echt 100den verhalen gelezen van vrouwen en dan merk je echt dat het echt bij iedereen anders is en dat iedereen het anders ervaart.
Logisch natuurlijk.

woensdag 24 oktober 2018 om 22:51
@truelove, het is voor jezelf gewoon fijn om zekerheid te hebben met die schuimecho. Dan weet je in ieder geval dat dat goed zit (of niet, maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit). Het was bij mij even een naar gevoel en krampen op t moment dat ze de vloeistof (schuim) inspuiten, maar dat was snel voorbij. En je kan zelf ook meekijken op het scherm, en dan leggen ze ook precies uit wat je ziet en waar je op moet letten.
@Hailie, kan me je gevoel heeeeel goed voorstellen! Ik ben zelf ook bijna 40 en elke cyclus telt zeg maar! Toen ik hieraan begon dacht ik voor mijn 40ste moeder te zijn.....tja loopt toch ff anders. Maar wie weet.....voor m’n 40ste zwanger, dat zou nog kunnen.
Sterkte in ieder geval en hopelijk dan de volgende keer raak!!
@Globe, spannend weer! Ik duim voor je hoor!
@Hailie, kan me je gevoel heeeeel goed voorstellen! Ik ben zelf ook bijna 40 en elke cyclus telt zeg maar! Toen ik hieraan begon dacht ik voor mijn 40ste moeder te zijn.....tja loopt toch ff anders. Maar wie weet.....voor m’n 40ste zwanger, dat zou nog kunnen.
Sterkte in ieder geval en hopelijk dan de volgende keer raak!!
@Globe, spannend weer! Ik duim voor je hoor!
donderdag 25 oktober 2018 om 11:25
Ik duim door voor alle wachtbankers, en moge de nog-niet-zwangeren dat snel wel worden! Er blijft hoop gelukkig, hoe moeilijk er ook aan vast te houden is, soms.
Ik heb mijn echo achter de rug, was erg zenuwachtig, maar hartje klopte en termijn ook. Heel goed nieuws dus. Gek idee om nu nooit
Meer terug te komen hier in het ziekenhuis als het goed gaat.
Ik heb mijn echo achter de rug, was erg zenuwachtig, maar hartje klopte en termijn ook. Heel goed nieuws dus. Gek idee om nu nooit
Meer terug te komen hier in het ziekenhuis als het goed gaat.
donderdag 25 oktober 2018 om 12:32
Wat fijn Nora! En goed gedaan kleintje
. Ik heb een beetje het omgekeerde, ik werk dus in het ziekenhuis waar ik behandeld ben. Dus laatst kwam ik in het restaurant de verpleegkundige tegen van de gelukte poging. Zij herkende mij natuurlijk niet maanden later, maar ik vond het wel bijzonder.
Succes voor iedereen die nog weer door mogen voor een volgende poging!
Update vanaf hier: alles gaat nog goed op de grote wachtbank. Eerder deze week even gedoe met een extra hartfilmpje, maar alles was ok. Nu 33 weken, dus nog een week of 7-8....

Succes voor iedereen die nog weer door mogen voor een volgende poging!
Update vanaf hier: alles gaat nog goed op de grote wachtbank. Eerder deze week even gedoe met een extra hartfilmpje, maar alles was ok. Nu 33 weken, dus nog een week of 7-8....
donderdag 25 oktober 2018 om 13:46
Hallo allemaal,
Haillie, knuffel. Weer een teleurstelling, en daarbij ook al die hormonen in je lichaam die het niet makkelijker maken.
Nora_recaptcha wat fijn om die echo te zien, en het hartje te horen. Ik kan me voorstellen dat je misschien nu pas durft te genieten.
Wow Nausicaa, wat gaat dat hard. Nog paar weken en dan zwangerschapsverlof. Is alles klaar of moet je nog veel regelen?
Nora, je vroeg hoe mijn hoofd erbij stond. Nou geeeeeen idee. het is echt een warboel hoor, maar wel heel leuk. Ben echt hoteldebotel, en hij geloof ik ook. Maar ja, mijn wens is en blijft er, en bij hem gebeurt het gewoon niet meer, knoop er in, doorgeknipt, streep eronder, zeg maar. Ik wil ook eigenlijk graag lekker genieten van dit, zonder andere zorgen erbij, maar de tijd gaat ook door. En dan vraag ik me af, heeft hij wel zin in een zwangere vriendin, met alles er op en er aan, alle pijntjes, hormonen, emoties etc., terwijl het niet eens van hem is. Bovendien heeft hij 2 kinderen in co-ouderschap, en dat vergt ook wel wat planning. Dus we moeten gewoon blijven praten en zien waar we staan.
Ik ben nog aan het wachten wat er gebeurt met min claim, en bovendien komt er een dure maand aan wat betreft verzekeringen en auto, dus besloten deze cyclus te laten lopen. Alles kwam gewoon superrot uit. Ben dit weekend weg. Zou maandag echo kunnen doen maar ivm schoolvakantie erg lastig nu te regelen met verlof. Geeft een beetje rust in mijn hoofd. Even zekerheid krijgen over ons, en dan weer volgende stap.
Pfff, wat een jaar zeg. Echt ongelooflijk allemaal, roller coaster van gevoelens en gebeurtenissen.
Haillie, knuffel. Weer een teleurstelling, en daarbij ook al die hormonen in je lichaam die het niet makkelijker maken.
Nora_recaptcha wat fijn om die echo te zien, en het hartje te horen. Ik kan me voorstellen dat je misschien nu pas durft te genieten.
Wow Nausicaa, wat gaat dat hard. Nog paar weken en dan zwangerschapsverlof. Is alles klaar of moet je nog veel regelen?
Nora, je vroeg hoe mijn hoofd erbij stond. Nou geeeeeen idee. het is echt een warboel hoor, maar wel heel leuk. Ben echt hoteldebotel, en hij geloof ik ook. Maar ja, mijn wens is en blijft er, en bij hem gebeurt het gewoon niet meer, knoop er in, doorgeknipt, streep eronder, zeg maar. Ik wil ook eigenlijk graag lekker genieten van dit, zonder andere zorgen erbij, maar de tijd gaat ook door. En dan vraag ik me af, heeft hij wel zin in een zwangere vriendin, met alles er op en er aan, alle pijntjes, hormonen, emoties etc., terwijl het niet eens van hem is. Bovendien heeft hij 2 kinderen in co-ouderschap, en dat vergt ook wel wat planning. Dus we moeten gewoon blijven praten en zien waar we staan.
Ik ben nog aan het wachten wat er gebeurt met min claim, en bovendien komt er een dure maand aan wat betreft verzekeringen en auto, dus besloten deze cyclus te laten lopen. Alles kwam gewoon superrot uit. Ben dit weekend weg. Zou maandag echo kunnen doen maar ivm schoolvakantie erg lastig nu te regelen met verlof. Geeft een beetje rust in mijn hoofd. Even zekerheid krijgen over ons, en dan weer volgende stap.
Pfff, wat een jaar zeg. Echt ongelooflijk allemaal, roller coaster van gevoelens en gebeurtenissen.

donderdag 25 oktober 2018 om 14:14
@science, eeuwenoude advies: volg je eigen gevoel
.
@Hailie,
@nausicaa: ohhhh wat gaat t snel!
@nora, wat een fijn nieuws zeg!! Hoop dat je er nu echt helemaal van kan genieten
Hier nog steeds vol met krampen.... maar zoals altijd... zegt nog niks....
Kop thee en voetjes omhoog....
Wie zaten er nog meer?

@Hailie,

@nausicaa: ohhhh wat gaat t snel!
@nora, wat een fijn nieuws zeg!! Hoop dat je er nu echt helemaal van kan genieten

Hier nog steeds vol met krampen.... maar zoals altijd... zegt nog niks....
Kop thee en voetjes omhoog....
Wie zaten er nog meer?
donderdag 25 oktober 2018 om 20:56
Nora wat ontzettend fijn dat alles er goed uit ziet! Hoop dat je nu echt kunt gaan genieten.
Hailee sterkte meid! Ik ook 39 en ook hier soms al enige wanhoop..
Vandaag weer positief, zit weer op het bankje. Daar komen weer 2 spannende weken aan.
Eeffie, het gaat inderdaad om het uitsluiten van een blokkade oid. Is ook zonde om hier pas laat achter te komen.
Vandaag dus weer IUI gehad, deze arts liet mij wel even liggen, de anderen eigenlijk nooit.. en de inseminatie ging ook wel makkelijk dus wie weet wordt dit hem
Science geniet van je maand rust en je nieuwe vriend. Hopelijk krijg je alles duidelijk voor jezelf.
Globe sterkte met wachten!
Hailee sterkte meid! Ik ook 39 en ook hier soms al enige wanhoop..
Vandaag weer positief, zit weer op het bankje. Daar komen weer 2 spannende weken aan.
Eeffie, het gaat inderdaad om het uitsluiten van een blokkade oid. Is ook zonde om hier pas laat achter te komen.
Vandaag dus weer IUI gehad, deze arts liet mij wel even liggen, de anderen eigenlijk nooit.. en de inseminatie ging ook wel makkelijk dus wie weet wordt dit hem
Science geniet van je maand rust en je nieuwe vriend. Hopelijk krijg je alles duidelijk voor jezelf.
Globe sterkte met wachten!

donderdag 25 oktober 2018 om 21:30
Hailie wat verdrietig! Op zulke momenten kun je inderdaad maar het beste toegeven aan het verdriet om vervolgens de draad weer op te pakken.... Sterkte meid!
Nora, wat fijn dat alles in orde is, hopelijk kun je er steeds meer van gaan genieten
Science, wat leuk dat je een vriend hebt! Hoewel het me inderdaad ook verwarrend lijkt als je middenin zo’n traject zit. Maar fijn dat het ook weer eens mee zit na al die verdrietige berichten.
Truelove, heb je vandaag IUI gehad? (Sorry, ik zie dat je net een bericht hebt geplaatst) Ik ga voor je duimen dat er geen schuimecho nodig zal zijn!
Globe en iedereen op ‘t bankje: Sterkte allemaal!!
Heeft één van jullie ook weleens bloed laten testen op vitamine B12 tekort? Een vriendin van een vriendin van me had na een aantal vermoede mislukte innestelingen en een vroege miskraam uiteindelijk hierop laten testen en toen bleek ze inderdaad een tekort te hebben. Nadat ze toen extra vitamine B12 kreeg, was het na 2 maanden raak! Nu wil ik niet meteen na de huisarts rennen om me te laten testen (tenslotte heb ik pas de eerste poging gehad) maar als er iets is wat ik zelf kan doen om een innesteling / zwangerschap te bevorderen lijkt me dat wel het overwegen waard.
Nora, wat fijn dat alles in orde is, hopelijk kun je er steeds meer van gaan genieten

Science, wat leuk dat je een vriend hebt! Hoewel het me inderdaad ook verwarrend lijkt als je middenin zo’n traject zit. Maar fijn dat het ook weer eens mee zit na al die verdrietige berichten.
Truelove, heb je vandaag IUI gehad? (Sorry, ik zie dat je net een bericht hebt geplaatst) Ik ga voor je duimen dat er geen schuimecho nodig zal zijn!
Globe en iedereen op ‘t bankje: Sterkte allemaal!!
Heeft één van jullie ook weleens bloed laten testen op vitamine B12 tekort? Een vriendin van een vriendin van me had na een aantal vermoede mislukte innestelingen en een vroege miskraam uiteindelijk hierop laten testen en toen bleek ze inderdaad een tekort te hebben. Nadat ze toen extra vitamine B12 kreeg, was het na 2 maanden raak! Nu wil ik niet meteen na de huisarts rennen om me te laten testen (tenslotte heb ik pas de eerste poging gehad) maar als er iets is wat ik zelf kan doen om een innesteling / zwangerschap te bevorderen lijkt me dat wel het overwegen waard.
vrijdag 26 oktober 2018 om 09:24
Daar ben ik weer een keer!
Hailie, wat ongelofelijk klote! Op zulke momenten miste ik wel altijd iemand dicht bij me. Hou vol!!
Globe, hoe gaat het?
Nora, zo’n kloppend hartje is weer een mijlpaal he? Voel je je verder goed?
Nausicaa, geniet er nog even van!
Voor degene die de tabel bij werkt;
Hope1980 is bevallen ( 2-ling)
Manawa is bevallen
Abrikozenpitje staat op het punt van bevallen
Zelf mag ik weer in de oriëntatie tabel. Cryos via TSZ in Tilburg.
Ik denk aan jullie!
Hailie, wat ongelofelijk klote! Op zulke momenten miste ik wel altijd iemand dicht bij me. Hou vol!!
Globe, hoe gaat het?
Nora, zo’n kloppend hartje is weer een mijlpaal he? Voel je je verder goed?
Nausicaa, geniet er nog even van!
Voor degene die de tabel bij werkt;
Hope1980 is bevallen ( 2-ling)
Manawa is bevallen
Abrikozenpitje staat op het punt van bevallen
Zelf mag ik weer in de oriëntatie tabel. Cryos via TSZ in Tilburg.
Ik denk aan jullie!

zaterdag 27 oktober 2018 om 16:58
Nora wat ontzettend fijn. Lijkt me zooo bijzonder.
Science, wat heerlijk om verliefd te zijn maar wat verwarrend ook. Hopelijk doet de komende maand je goed.
True, spannende weken weer!! Succes!! Hoop op een plakker voor jou!
Koolmees, ik heb zelf nog nooit mijn bloed laten testen op vit B12. Ik lees op internet dat er indd wel een link is met B12 en innesteling. Maar als je echt een tekort hebt merk je dat volgens mij wel?
Eeffie, hoe gaat het met jou? Wanneer ga jij voor nr 8?
Pat, nou precies dat. Ik miste voor het eerst tijdens dit traject twee armen om me heen van iemand die dit net zo graag wil als ik. En jij gaat voor een 2e? Spannend hoor, gaat het allemaal goed?
Globe, dinsdag komt nu erg dichtbij eindelijk!! Zooo spannend, hoe voel je je?
Met mij gaat het goed. Ik ben weer helemaal positief
nog even geduld en dan begint het weer allemaal. Ik vind het wel lastig om nu dingen te plannen als weekendjes weg enzo de komende maanden, maargoed dat is niet anders.
Science, wat heerlijk om verliefd te zijn maar wat verwarrend ook. Hopelijk doet de komende maand je goed.
Koolmees, ik heb zelf nog nooit mijn bloed laten testen op vit B12. Ik lees op internet dat er indd wel een link is met B12 en innesteling. Maar als je echt een tekort hebt merk je dat volgens mij wel?
Pat, nou precies dat. Ik miste voor het eerst tijdens dit traject twee armen om me heen van iemand die dit net zo graag wil als ik. En jij gaat voor een 2e? Spannend hoor, gaat het allemaal goed?
Met mij gaat het goed. Ik ben weer helemaal positief

zondag 28 oktober 2018 om 09:14
Fijn om te horen Hailie! Moest nog even aan je denken gisteren! Ik loop idd ook tegen het plannen aan... wil eigenlijk nog een paar daagjes weg maar wil idd niet te ver vd kliniek zijn...Hailie schreef: ↑27-10-2018 16:58Nora wat ontzettend fijn. Lijkt me zooo bijzonder.
Met mij gaat het goed. Ik ben weer helemaal positiefnog even geduld en dan begint het weer allemaal. Ik vind het wel lastig om nu dingen te plannen als weekendjes weg enzo de komende maanden, maargoed dat is niet anders.
Bij mij zijn alle symptomen nog volop bezig. Enorm maagzuur en misselijk, buikpijn en vooral heel moe. Stiekem geeft dat zoveel hoop en ben ik doodsbang voor woensdag wanneer ik mag testen....
Hoe is het met de rest?
maandag 29 oktober 2018 om 20:08
Dank dames, ik durf nu meer vooruit te kijken inderdaad. Maar tot de termijnecho/ 12 weken koop ik nog niks denk ik hoor.
Duim door voor de wachtbankers, Angela hoe is het nu met jou?
Hailie wat fijn om te lezen dat je er nu al weer positief instaat dat maakt het proces een stukje makkelijker denk ik.
Duim door voor de wachtbankers, Angela hoe is het nu met jou?
Hailie wat fijn om te lezen dat je er nu al weer positief instaat dat maakt het proces een stukje makkelijker denk ik.