Films/series spel topic

18-10-2018 22:02 473 berichten
1 Geef antwoord op de film/serie vraag

2 Stel zelf een nieuwe vraag over een film/serie

Noem een acteur uit Logan Lucky.

*geen spoilers*
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-10-2018 10:04
Reden: Dubbel woordje
8.61% gewijzigd
dolfje schreef:
26-10-2018 18:13
A?
Nee
dolfje schreef:
26-10-2018 18:12
George Clooney
Ben Affleck
Christian Bale

:thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
25-10-2018 18:47
Dat zeg jij nou, maar volgens mij was het als auto niet veel soeps. Het ding was veel te zwaar vanwege al het roestvrij staal, hij zoop benzine en de deuren bleven niet goed openstaan vanwege het gewicht (daar werden ze bij het maken van de film helemaal gek van).

Maar mooi is 'ie zeker. Het schijnt dat er ook drie gouden versies zijn gemaakt. :rolling:
Maakt niet uit. Het oog wil ook wat 😊
snug schreef:
26-10-2018 18:15
Nee
C?
dolfje schreef:
26-10-2018 19:05
C?
Nee, ook niet ;-)
snug schreef:
26-10-2018 20:20
Nee, ook niet ;-)
Dan D :P maar het zal dan wel B zijn.
Gelukkig heb je geen 26 dingen verzonnen.
En ik heb mezelf er nog van kunnen weerhouden om te zoeken.
Micheal Keaton2x
George Clooney
Val Kilmer
Christian Bale
Ben Afleck ook 2x
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ja, het is B! Laatste keus. :biggrin: Ik ga denk ik maar vaker van dat soort vragen stellen.
snug schreef:
22-10-2018 20:41
Welke Nederlandse actrice kwam (in haar rol uiteraard) onder de douche onder de bloedspetters te zitten en in welke film was dat?
Was geen bloed maar sirih, soort rode peper... Maar als kind dacht ik ook dat het bloed was. Schokkend destijds, bloot en bloed...
snug schreef:
26-10-2018 21:49
Ja, het is B! Laatste keus. :biggrin: Ik ga denk ik maar vaker van dat soort vragen stellen.
Hij is dus zo’n eikel die niet gewoon durft te zeggen “ Hè Olivia, we kappen ermee”.
Magister schreef:
26-10-2018 22:05
Was geen bloed maar sirih, soort rode peper... Maar als kind dacht ik ook dat het bloed was. Schokkend destijds, bloot en bloed...
Grappig dat het geen bloed was. Heb net gelezen dat het een teken was dat ze was vreemdgegaan.
dolfje schreef:
26-10-2018 22:08
Hij is dus zo’n eikel die niet gewoon durft te zeggen “ Hè Olivia, we kappen ermee”.
Schijnt nog alimentatie betaald te moeten hebben aan een ex :-?
snug schreef:
26-10-2018 22:31
Schijnt nog alimentatie betaald te moeten hebben aan een ex :-?
Idioot verhaal. En nog lang ook.
snug schreef:
26-10-2018 17:46
In 2017 kwam er meer aan het licht over de mysterieuze verdwijning van de vriend van Olivia Newton John in 2005. De man is waarschijnlijk:

A Verdronken op zee
B Gaan wonen in Mexico
C Doodgegaan aan een overdosis tijdens een trip naar Miami
D Vermoord door de zogenaamde real estate killer
Die vent had zijn eigen dood gefaked toch maar was uiteindelijk ergens gaan rentenieren. Of is dit weer een ander
broodtrommel schreef:
25-10-2018 18:21
De dolorean rules.
De DeLorean rulet, maar het is de door plutonium aangedreven flux capacitordie het tijdreizen mogelijk maakt.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
broodtrommel schreef:
27-10-2018 02:38
Die vent had zijn eigen dood gefaked toch maar was uiteindelijk ergens gaan rentenieren. Of is dit weer een ander
Nee dat is die.

Hebben jullie trouwens die dochter van Oliva newton John nog wel eens gezien? Die is een beetje doorgeslagen..
JollyRider schreef:
27-10-2018 02:58
De DeLorean rulet, maar het is de door plutonium aangedreven flux capacitordie het tijdreizen mogelijk maakt.
Oh ja dat was het!
Dan mag ik een nieuwe vraag stellen?

Alle 6 Star War-films over Anakin openen met dezelfde camera-beweging (na het bekende inleidende gele verhaaltje), op één na. Welke is dat, en wat is het verschil?
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
27-10-2018 08:17
Dan mag ik een nieuwe vraag stellen?

Alle 6 Star War-films over Anakin openen met dezelfde camera-beweging (na het bekende inleidende gele verhaaltje), op één na. Welke is dat, en wat is het verschil?

De camera beweegt altijd naar beneden, naar een planeet of iets dergelijks, maar in één film beweegt de camera naar boven, naar een schip geloof ik. Vraag me niet welke film, ik denk een van de prequels.
RikM schreef:
27-10-2018 09:28
De camera beweegt altijd naar beneden, naar een planeet of iets dergelijks, maar in één film beweegt de camera naar boven, naar een schip geloof ik. Vraag me niet welke film, ik denk een van de prequels.
Klopt helemaal :)
(Dead Kennedys)
Wat gebruikten de heren van Monty Python, bij een gebrek aan paarden, om toch nog een beetje goed voor de dag te komen in Monty Python and the Holy Grail?
RikM schreef:
27-10-2018 12:49
Wat gebruikten de heren van Monty Python, bij een gebrek aan paarden, om toch nog een beetje goed voor de dag te komen in Monty Python and the Holy Grail?
Kokosnoten
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
27-10-2018 13:15
Kokosnoten

Correct!

Afbeelding
Wat lijkt iedere keer net te gaan lukken in de Alien-films maar blijkt allang gelukt in de AVP-film?
(Dead Kennedys)
RikM schreef:
25-10-2018 17:02
Afbeelding

Goed zeg, wist je dat uit je hoofd? Weet je ook nog hoe het ding heet wat tijdreizen mogelijk maakt?
The flux capacitor?
Gevuld met plutonium. Mr fusion.
anoniem_304633 wijzigde dit bericht op 27-10-2018 15:05
0.86% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven