Ik ben van de leg...
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:22
Ik voel me nogal verbijsterd, dus moet ik even een topic openen.
Vanmiddag ben ik op overdonderende wijze versierd door een een jonge god van 31, ben zelf 45.
Als ik hem al niet aantrekkelijk vond zou ik hem nog nemen vanwege zijn geweldige skills op dat gebied.
Meestal laat ik me niet versieren, ik jaag liever zelf, ben ik ineens gestrikt....slimme gast.
Maar ik moet zeggen dat hij ook heel veel in de strijd gegooid heeft.
Hij werkt bij de welbekende pech hulp, en voor ik het wist stond mijn auto, die alleen een lekke band had, op de sleepwagen.
Mijn velgen bleken geschuurd en schoongemaakt te moeten worden, om allerlei redenen.
ik zat daar ongeveer in shock in het kantoor, in gezelschap van mijn dochter EN moeder.
Mijn moeder bleek het allemaal hartstikke leuk te vinden, ik heb maar niet gevraagd waarom.
Mijn moeder is een hele keurige dame, maar volgens mij vond ze onze redder in nood ook erg leuk.
Hij heeft me tijdens de rit naar de garage gevraagd of hij me mocht appen. Mijn moeder had uit zichzelf aangeboden om met mijn dochter bij de chauffeur in de sleepwagen te gaan zitten, ook zo verdacht.
Dus ging ik bij hem voor in zijn bus, achter de sleepwagen aan.
En die sleepwagen moest komen omdat hij nog een band van mij lek had gemaakt.
Volgens hem was dat ventiel niet goed, die heb ik nu dus ook nieuw.
Ik zit nu bij te komen op de bank.
Ter verduidelijking, ik wil geen relatie, hij ook niet.
Maar t is wel geniaal gedaan van hem. Ik moet hem toch maar eens gaan vragen of hij vaker zo vrouwen versiert.
Al vind ik het ook wel irritant dat iemand van 14 jaar jonger mij zo met mijn mond vol tanden heeft gezet.
Met mijn moeder en dochter in de buurt.
En dan gewoon mijn auto op laat halen door een sleepwagen.
Hij durft wel zeg.
ik denk wel dat ik met hem ga afspreken, als ik niet meer in de war ben.
Ik heb al gecheckt of hij me niet alleen als MILF ziet, ik heb nl geen zin om iemands object te worden.
Maar goed, ik kan dus iedereen die graag wil daten aanraden om pech langs de weg te krijgen.
Dit verwacht je toch niet?
Vanmiddag ben ik op overdonderende wijze versierd door een een jonge god van 31, ben zelf 45.
Als ik hem al niet aantrekkelijk vond zou ik hem nog nemen vanwege zijn geweldige skills op dat gebied.
Meestal laat ik me niet versieren, ik jaag liever zelf, ben ik ineens gestrikt....slimme gast.
Maar ik moet zeggen dat hij ook heel veel in de strijd gegooid heeft.
Hij werkt bij de welbekende pech hulp, en voor ik het wist stond mijn auto, die alleen een lekke band had, op de sleepwagen.
Mijn velgen bleken geschuurd en schoongemaakt te moeten worden, om allerlei redenen.
ik zat daar ongeveer in shock in het kantoor, in gezelschap van mijn dochter EN moeder.
Mijn moeder bleek het allemaal hartstikke leuk te vinden, ik heb maar niet gevraagd waarom.
Mijn moeder is een hele keurige dame, maar volgens mij vond ze onze redder in nood ook erg leuk.
Hij heeft me tijdens de rit naar de garage gevraagd of hij me mocht appen. Mijn moeder had uit zichzelf aangeboden om met mijn dochter bij de chauffeur in de sleepwagen te gaan zitten, ook zo verdacht.
Dus ging ik bij hem voor in zijn bus, achter de sleepwagen aan.
En die sleepwagen moest komen omdat hij nog een band van mij lek had gemaakt.
Volgens hem was dat ventiel niet goed, die heb ik nu dus ook nieuw.
Ik zit nu bij te komen op de bank.
Ter verduidelijking, ik wil geen relatie, hij ook niet.
Maar t is wel geniaal gedaan van hem. Ik moet hem toch maar eens gaan vragen of hij vaker zo vrouwen versiert.
Al vind ik het ook wel irritant dat iemand van 14 jaar jonger mij zo met mijn mond vol tanden heeft gezet.
Met mijn moeder en dochter in de buurt.
En dan gewoon mijn auto op laat halen door een sleepwagen.
Hij durft wel zeg.
ik denk wel dat ik met hem ga afspreken, als ik niet meer in de war ben.
Ik heb al gecheckt of hij me niet alleen als MILF ziet, ik heb nl geen zin om iemands object te worden.
Maar goed, ik kan dus iedereen die graag wil daten aanraden om pech langs de weg te krijgen.
Dit verwacht je toch niet?
wij slapen nooit.
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:26
We waren op weg naar een meubelzaak.
Ik had op hun website een enorm leuke bank gezien.
Toen we klaar waren bij die garage kon ik van spanning die meubelzaak niet meer vinden.
wij slapen nooit.
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:29
ik hoefde niks te betalen.zeeuwsmeisje1981 schreef: ↑27-10-2018 21:28Klinkt meer als opgelicht voor een onnodige dure reparatie dan als versierd. Of is dat zuur?![]()
Vond ik al raar, want ze hebben met 2 man aan die auto staan werken.
Normaal moet je daar pinnen.
wij slapen nooit.
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:30
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:32
Ik val normaal nooit op veel jonger, ook op niet veel ouder.Roodkaarsje schreef: ↑27-10-2018 21:31Nou, ik zeg: ga lekker genieten en laat je versieren door zo’n jongere man!![]()
Dus pak wat je pakken kan, je gaat vast geen spijt krijgen
wij slapen nooit.
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:33
Spieren en een net iets te strak shirt doen een hoopvalentinamaria schreef: ↑27-10-2018 21:30Het zou zomaar kunnen!
Maar hoe krijgt hij het dan voor elkaar dat anderen meewerken?
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:35
Eigen ervaring: leeftijd voel je echt niet, ik ben dan wel niet op zo’n manier versierd maar heb wel n jonger exemplaar in mn bed zo’n 2 a 3 keer pwvalentinamaria schreef: ↑27-10-2018 21:32Ik val normaal nooit op veel jonger, ook op niet veel ouder.
Self-love is the greatest middle finger of all time
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:38
Hij zal idd de nodige ervaring hebben.Lilli-Putter schreef: ↑27-10-2018 21:35Hij doet dit vast vaker.
Wanneer een man je zonder sjene voor jan en alleman versiert dan is hij het een en ander gewend op dat gebied
Maar ik moet er ook vreselijk om lachen.
Hij was wel correct binnen gehoorafstand van mijn dochter en mijn moeder.
Dus ik had niet verwacht dat hij me ineens ging vertellen mij erg leuk te vinden.
wij slapen nooit.
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:40
Maar ben je nou van de leg vanwege zijn skills of omdat je nooit had gedacht dat een 31 jarige man je zou zien zitten?valentinamaria schreef: ↑27-10-2018 21:38Hij zal idd de nodige ervaring hebben.
Maar ik moet er ook vreselijk om lachen.
Hij was wel correct binnen gehoorafstand van mijn dochter en mijn moeder.
Dus ik had niet verwacht dat hij me ineens ging vertellen mij erg leuk te vinden.
Je gaf aan dat je niet als object gezien wil worden maar dat verwacht je dan wel? Meer dan seks zal het waarschijnlijk niet gaan worden.
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:41
Zonder wattuh?Lilli-Putter schreef: ↑27-10-2018 21:35Hij doet dit vast vaker.
Wanneer een man je zonder sjene voor jan en alleman versiert dan is hij het een en ander gewend op dat gebied
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:44
Ik ben nogal van de leg omdat ik niet had zien aankomen dat hij me wilde versieren.Lilli-Putter schreef: ↑27-10-2018 21:40Maar ben je nou van de leg vanwege zijn skills of omdat je nooit had gedacht dat een 31 jarige man je zou zien zitten?
Je gaf aan dat je niet als object gezien wil worden maar dat verwacht je dan wel? Meer dan seks zal het waarschijnlijk niet gaan worden.
Hij stond me bloedserieus de gevaren van mijn ventiel uit te leggen.
Meer dan seks zit ik ook niet op te wachten.
Maar ik wil altijd wel gelijkwaardigheid, anders is er geen lol aan.
wij slapen nooit.
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:44
sjene
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:47
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:50
Ik heb in elk geval mooi keurig geschuurde en gepoetste velgen...viva-amber schreef: ↑27-10-2018 21:47Mijn zusje heeft ook weleens pechhulp gehad die meer wilde maar zij heeft beleefd verzocht om de polonaise alleen op de auto toe te passen.
wij slapen nooit.
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:53
Je moet wat vaker met je velgen langs stoepranden schuren en niet afremmen voor drempels.
Ik heb zo,n 3 keer per jaar de pechhulp nodig.
wij slapen nooit.