Ik ben van de leg...

27-10-2018 21:22 362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me nogal verbijsterd, dus moet ik even een topic openen.

Vanmiddag ben ik op overdonderende wijze versierd door een een jonge god van 31, ben zelf 45.
Als ik hem al niet aantrekkelijk vond zou ik hem nog nemen vanwege zijn geweldige skills op dat gebied.
Meestal laat ik me niet versieren, ik jaag liever zelf, ben ik ineens gestrikt....slimme gast.

Maar ik moet zeggen dat hij ook heel veel in de strijd gegooid heeft.
Hij werkt bij de welbekende pech hulp, en voor ik het wist stond mijn auto, die alleen een lekke band had, op de sleepwagen.

Mijn velgen bleken geschuurd en schoongemaakt te moeten worden, om allerlei redenen.
ik zat daar ongeveer in shock in het kantoor, in gezelschap van mijn dochter EN moeder.

Mijn moeder bleek het allemaal hartstikke leuk te vinden, ik heb maar niet gevraagd waarom.
Mijn moeder is een hele keurige dame, maar volgens mij vond ze onze redder in nood ook erg leuk.

Hij heeft me tijdens de rit naar de garage gevraagd of hij me mocht appen. Mijn moeder had uit zichzelf aangeboden om met mijn dochter bij de chauffeur in de sleepwagen te gaan zitten, ook zo verdacht.

Dus ging ik bij hem voor in zijn bus, achter de sleepwagen aan.

En die sleepwagen moest komen omdat hij nog een band van mij lek had gemaakt.
Volgens hem was dat ventiel niet goed, die heb ik nu dus ook nieuw.

Ik zit nu bij te komen op de bank.

Ter verduidelijking, ik wil geen relatie, hij ook niet.

Maar t is wel geniaal gedaan van hem. Ik moet hem toch maar eens gaan vragen of hij vaker zo vrouwen versiert.

Al vind ik het ook wel irritant dat iemand van 14 jaar jonger mij zo met mijn mond vol tanden heeft gezet.
Met mijn moeder en dochter in de buurt.

En dan gewoon mijn auto op laat halen door een sleepwagen.

Hij durft wel zeg.

ik denk wel dat ik met hem ga afspreken, als ik niet meer in de war ben.

Ik heb al gecheckt of hij me niet alleen als MILF ziet, ik heb nl geen zin om iemands object te worden.

Maar goed, ik kan dus iedereen die graag wil daten aanraden om pech langs de weg te krijgen.

Dit verwacht je toch niet?
wij slapen nooit.
Sophiever schreef:
28-10-2018 21:05
Waarom vind je appen noodzakelijk voor een neukertje?
tijdens appen/mailen/bellen kun je over de voorwaarden praten.
dat geeft duidelijkheid, wat erg belangrijk is met een fwb of een sv.
wij slapen nooit.
Wat leuk voor je! 👍🏻
Sophiever schreef:
Waarom duik je er zo in allemaal? Lijkt haast wel op jaloezie ofzo
Sophiever schreef:

Noodzakelijk maak jij ervan, heb ik niet gezegd. Wel dat het kan helpen. Dat jíj het niks vindt, prima toch. En voor anderen helpt/werkt het wel. Ook prima toch.
wij slapen nooit.
Sofietje1983 schreef:
28-10-2018 21:15
Waarom duik je er zo in allemaal? Lijkt haast wel op jaloezie ofzo
.
Nou inderdaad Sophiever; het klinkt zo net alsof jouw manier de enige manier is en jouw tempo ook het tempo van Valentinamaria moet zijn.
Ik persoonlijk zou van de opbouw naar echt contact lekker genieten. Voorpret, je-weet-wel. Zou ook helemaal niet bang zijn dat ie wordt weggekaapt ofzo. Hij vindt mij toch leuk? Zou ik denken.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Wat een leuk verhaal ValentinaMaria! Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat lopen! Ik zou er sowieso lekker van genieten als ik jou was. Het gebeurt niet elke dag dat je zo versierd wordt.
MisaMi schreef:
28-10-2018 21:51
Wat een leuk verhaal ValentinaMaria! Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat lopen! Ik zou er sowieso lekker van genieten als ik jou was. Het gebeurt niet elke dag dat je zo versierd wordt.
dat versieren alleen al was een happening op zich.
ik ben er nu pas van bijgekomen...:)

had ook nog een huis vol visite toen we terugkwamen.
moest ik ook nog de gekuiste versie van het gebeurde vertellen, en ondertussen hem terug appen.
wij slapen nooit.
|Courage| schreef:
28-10-2018 21:36
.
Nou inderdaad Sophiever; het klinkt zo net alsof jouw manier de enige manier is en jouw tempo ook het tempo van Valentinamaria moet zijn.
Ik persoonlijk zou van de opbouw naar echt contact lekker genieten. Voorpret, je-weet-wel. Zou ook helemaal niet bang zijn dat ie wordt weggekaapt ofzo. Hij vindt mij toch leuk? Zou ik denken.
Lijkt mij ook een gezonde gedachte.

Die voorpret is idd heel erg leuk, en ik zou niet weten waarom ik in zijn razende tempo moet meegaan.
Hij gaf ook toedat hij soms enorm enthousiast kan reageren.
Helemaal niet erg, wel leuk zelfs, ik had bijna gezegd;,, Dat heb je op jouw leeftijd.,,
wij slapen nooit.
Ik ken dat enthousiaste van jongere mannen wel hoor.. mijn fwb is ook een stuk jonger dan ik ben en die kwam gewoon naar me toe en gooide me recht in mn gezicht dat hij spanningen tussen ons voelde en me liefst ter plekke zou pakken .. en naja ik voelde die spanning ook maar heb het toen nog een tijdje proberen tegen te houden maar dat is inmiddels mission impossible.
Self-love is the greatest middle finger of all time
Roodkaarsje schreef:
28-10-2018 22:14
Ik ken dat enthousiaste van jongere mannen wel hoor.. mijn fwb is ook een stuk jonger dan ik ben en die kwam gewoon naar me toe en gooide me recht in mn gezicht dat hij spanningen tussen ons voelde en me liefst ter plekke zou pakken .. en naja ik voelde die spanning ook maar heb het toen nog een tijdje proberen tegen te houden maar dat is inmiddels mission impossible.
hahahahahahahaha, het toch ook wel heel erg leuk he?
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
28-10-2018 22:16
hahahahahahahaha, het toch ook wel heel erg leuk he?

Het is echt genieten, sirieus, iedere x samen is feestje!
Roodkaarsje schreef:
28-10-2018 22:30
Het is echt genieten, sirieus, iedere x samen is feestje!
Beter kan niet.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
28-10-2018 22:36
Beter kan niet.
Vind ik ook! En nouja we hebben sowieso ook naast de sex leuk met elkaar en dat vind ik ook fijn want hoewel het wel altijd gebeurd vind ik het ook niet nodig om altijd maar in bed / keukentafel / douche te belanden
Roodkaarsje schreef:
28-10-2018 22:40
Vind ik ook! En nouja we hebben sowieso ook naast de sex leuk met elkaar en dat vind ik ook fijn want hoewel het wel altijd gebeurd vind ik het ook niet nodig om altijd maar in bed / keukentafel / douche te belanden
Precies!
je moet ook een interessant gesprek kunnen voeren en kunnen lachen.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
28-10-2018 22:45
Precies!
je moet ook een interessant gesprek kunnen voeren en kunnen lachen.
Nouja hij is nog een eind 10-er ik ben overmorgen 30 en lachen, mn buik doet er soms pijn van.. en zijn guitige blik van hem alsie van plan me te pakken zoals hij dat zo leuk zegt is gewoon niet te weerstaan. Ogen als diamantjes en als iemand dat heeft ben ik week op mn benen :hello:
Roodkaarsje schreef:
28-10-2018 22:47
Nouja hij is nog een eind 10-er ik ben overmorgen 30 en lachen, mn buik doet er soms pijn van.. en zijn guitige blik van hem alsie van plan me te pakken zoals hij dat zo leuk zegt is gewoon niet te weerstaan. Ogen als diamantjes en als iemand dat heeft ben ik week op mn benen :hello:

Gek genoeg, nu ik dit zo van jou lees, eind tiener (18/19 denk ik?) zou ik er nu zelf als ouder niet bepaald blij mee zijn/van worden als zoon een (seks)relatie met iemand van 30 zou hebben. Mss eerder/vooral door de veel andere levensfase. Ja, dat is projectie, ik realiseer het me.

Als ik nu niet zou kijken naar leeftijd en een plus 10 jaar ouder dan ikzelf ben zou 'hanteren', zou diegene tegen de 60 aangaan. Dat vind ik, zoals ik er nu insta, toch best oud klinken. terwijl als ik nog met man was, we daarin wel samen waren gegroeid. Nu zou ik het niet meer willen.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
28-10-2018 23:17
Gek genoeg, nu ik dit zo van jou lees, eind tiener (18/19 denk ik?) zou ik er nu zelf als ouder niet bepaald blij mee zijn/van worden als zoon een (seks)relatie met iemand van 30 zou hebben. Mss eerder/vooral door de veel andere levensfase. Ja, dat is projectie, ik realiseer het me.

Als ik nu niet zou kijken naar leeftijd en een plus 10 jaar ouder dan ikzelf ben zou 'hanteren', zou diegene tegen de 60 aangaan. Dat vind ik, zoals ik er nu insta, toch best oud klinken. terwijl als ik nog met man was, we daarin wel samen waren gegroeid. Nu zou ik het niet meer willen.
19, begin volgend jaar 20.. en nouja als ik zijn moeder was zou ik er ook niet happy van worden hoor. En ik heb m op de man af gevraagd waarom zo’n oud wijf voor hem interessant is. Zijn antwoord: ik vind je gewoon super sexy, je ziet niet aan je dat je bijna 30 bent en ik hou van rijpere vrouwen, die weten wat ze lekker vinden en niet van die puppies die van niets weten en maar denken dat pompen het enige is..

En ik heb me best wel verzet omdat het iets is wat ik normaal nooit zou doen, juist omdat we in andere fases zitten. Maar hij wil mij, ik wil hem en nouja we genieten en voor nu is dat prima. Zodra een van ons verliefd word is het voorbij en zijn we gewoon vriendies
ik ga morgenochtend koffie drinken met hem, voordat hij geen nacht meer slaapt...:)

hopelijk lijkt hij niet ineens 24 en ik 53...:)
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
28-10-2018 18:51
Ik laat hem wel even bungelen. Hij wil straks graag ergens koffie met me gaan drinken, híj doet maar rustig aan. Ik heb hem ontfutseld dat hij dol is op dominante vrouwen. Dus ik neem het heft in handen... :-D
Zo ken ik je weer :rofl:

Enjoy :proud:
valentinamaria schreef:
29-10-2018 10:51
ik ga morgenochtend koffie drinken met hem, voordat hij geen nacht meer slaapt...:)

hopelijk lijkt hij niet ineens 24 en ik 53...:)
Oehhh leuk!! Geniet ervan
Dit topic is vermakelijk! Echt heel leuk en geniet van je koffiedate :flirting:
|Courage| schreef:
28-10-2018 21:36
.
Nou nee, als je goed leest zeg ik juist dat ze er werk van moet maken. Dat jullie dat jaloezie vinden zegt misschien iets over jullie eigen beredenering. Er wordt mij vragen, ook op verwijtende toon, gevraagd en daar reageer ik op.

Verder denk ik dat een aantal mensen van jullie niet aan een neukertje moeten beginnen, heel dat communicatie en hij moet mij heel lang leuk vinden is meer voor een relatie.
Star² schreef:
29-10-2018 11:05
Zo ken ik je weer :rofl:

Enjoy :proud:
Hahahaha, is het zo erg?
wij slapen nooit.
Roodkaarsje schreef:
29-10-2018 11:21
Oehhh leuk!! Geniet ervan
Ja, ga ik doen!
Ben ik nu een oude snoeperd?
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
29-10-2018 12:35
Ja, ga ik doen!
Ben ik nu een oude snoeperd?
Nee, daar ben je veel te jong voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven