Overdrijf ik ?
dinsdag 30 oktober 2018 om 07:32
dinsdag 30 oktober 2018 om 07:33
Dit is geen leuk gedrag; hij maakt o.a. gebruik van jouw onzekerheid en speelt met je gevoel voor hem. Stop met excuses voor hem zoeken. Drankgebruik is nooit een excuus.
Ik zou het trouwens direct uitmaken. Iemand die meent je zonder respect te moeten behandelen, heb ik liever uit mijn leven, want hij heeft nooit het beste met je voor.
Ik zou het trouwens direct uitmaken. Iemand die meent je zonder respect te moeten behandelen, heb ik liever uit mijn leven, want hij heeft nooit het beste met je voor.
dinsdag 30 oktober 2018 om 08:14
dinsdag 30 oktober 2018 om 08:23
Als partners of ik aangeschoten/dronken waren trokken we naar elkaar toe en lieten we juist naar elkaar zien hoe blij we met elkaar waren, je hebt zijn ware aard gezien en iemand zei het al, je had hem moeten laten staan op dat feest en hem succes gewenst met zijn trio en nooit maar dan ook nooit meer contact opnemen.
dinsdag 30 oktober 2018 om 08:42
Ik vind huilen niet gelijk staan aan emotionele chantage. Maar in dit geval zeker wel ja.
Dit heeft niks met echt verdriet te maken ofzo.
dinsdag 30 oktober 2018 om 08:54
Je bent introvert zeg je, en soms onzeker door je verleden, dan ga je een eerste keer naar een verjaardag met al zijn vrienden, denk je niet dat een leuke lieve man, jou op je gemak had proberen te stellen? Dit exemplaar stelt een trio voor met twee andere vrouwen, hoe normaal vind jij dat? Terecht niet normaal, geloof ik, en daar mag je gewoon naar handelen, en het uitmaken. Ik zou er zelf zo erg op afknappen dat het meteen niet meer zou hoeven voor mij.
dinsdag 30 oktober 2018 om 09:01
Veranderen ze door de drank of komt hun ware aard naar boven omdat de remmingen door de drank onderdrukt worden?
dinsdag 30 oktober 2018 om 09:03
Helemaal eens.Lucifer2018 schreef: ↑30-10-2018 08:42Ik vind huilen niet gelijk staan aan emotionele chantage. Maar in dit geval zeker wel ja.
Dit heeft niks met echt verdriet te maken ofzo.
Dit is echt een mega rode vlag. Zo mogelijk nog meer dan zijn gedrag op het feestje. En al helemáál de combinatie van die twee.
.
dinsdag 30 oktober 2018 om 09:11
dinsdag 30 oktober 2018 om 09:13
dat is het ook. ga!Laartje199r schreef: ↑29-10-2018 23:07Omdat hij dacht dat dit reden genoeg voor me zou zijn om te vertrekken.
dinsdag 30 oktober 2018 om 09:16
Dit. Iets met normen en waarden.Orangetree schreef: ↑30-10-2018 08:43Noem me oud, maar een ‘scharrel’ die stomdronken wordt en het over triotjes tegen andere vrouwen gaat hebben is exit bij mij
dinsdag 30 oktober 2018 om 09:18
Alcohol ontremt. Dingen die men niet durft uit praktische overwegingen durft men wel met drank op. Het moet er allemaal uit.Poker schreef: ↑30-10-2018 09:11Waar lezen jullie over een triootje?
apiejapie: Ik heb dat al meer gezien dat mensen met teveel drank op veranderen. Als ze zo 99,9% van de tijd zo niet zijn, dan kunnen ze hun ware aard wel goed verbergen. Dus denk ik niet dat dat hun ware aard is als ze dronken zijn;
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 30 oktober 2018 om 09:22
Maar iedereen durft wel wat meer met alcohol op. Maar daarom is dat toch niet de ware aard. Bijvoorbeeld iemand die verlegen is maar spraakzamer wordt met alcohol is toch nog altijd een verlegen persoon.
dinsdag 30 oktober 2018 om 09:28
Dan durft hij opeens te zeggen/te doen wat hij echt denkt/wil, maar waar hij normaal te verlegen (geremd) voor is.
.
dinsdag 30 oktober 2018 om 09:31
Nou, ik niet. Ik wil niet idioot gaan doen.
Inderdaad geloof ik dat mensen hun echte verlangens onderdrukken omdat toegeven daaraan implicaties zouden hebben. Maar ze zijn er wel; alleen onderdrukt omdat hun leven anders onmogelijk zou worden.
Iemand die op een feestje zijn baas de huid volscheldt en van alles over diens privéleven gaat rondlallen heeft deze gevoelens altijd al gehad. Tijdens de dronkenschap kon hij alleen niet goed meer vooruitdenken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 30 oktober 2018 om 09:34
Het is niet eens zijn gedrag met die meiden en zijn opmerkingen over een triootje wat mij zo zou doen afknappen, maar dit:
"Ik was op een gegeven moment eindelijk leuk aan het praten met een paar van zijn vrienden. Hierdoor vond ik het ook gezellig. Hij riep mij op een gegeven moment en reageerde erg boos toen ik niet meteen reageerde."
En dat manipulatieve en misplaatste gejank achteraf natuurlijk.
Nannen die zichzelf zielig vinden zijn sowieso onaantrekkelijk, maar dit spoort echt niet.
"Ik was op een gegeven moment eindelijk leuk aan het praten met een paar van zijn vrienden. Hierdoor vond ik het ook gezellig. Hij riep mij op een gegeven moment en reageerde erg boos toen ik niet meteen reageerde."
En dat manipulatieve en misplaatste gejank achteraf natuurlijk.
Nannen die zichzelf zielig vinden zijn sowieso onaantrekkelijk, maar dit spoort echt niet.
impala wijzigde dit bericht op 30-10-2018 09:40
18.59% gewijzigd
.
dinsdag 30 oktober 2018 om 09:37
VelvetVolvo schreef: ↑30-10-2018 09:29Welke man wil er nou geen trio?
Het is alleen raar dat hij het voorstelde aan die meiden met jou erbij.
Misschien probeerde hij te testen of jij er ook voor in bent?
Maar waar lezen jullie dat toch over die trio, ik lees daar nergens iets over???