Mijn man heeft problemen denk ik
dinsdag 30 oktober 2018 om 14:50
Je moet het juist niet voor jezelf houden maar met anderen over praten. Jij hoeft je niet te schamen voor het gedrag van je man.
Als het mijn man was zou ik hem voor de keus stellen, afkicken met hulp of vandaag nog weg.
Neem contact op met je huisarts, probeer je man mee te krijgen maar als dat niet lukt zelf gaan en alles op tafel gooien.
Hij kan dit niet zelf en jij ook niet. Als hij nog met 1 vinger naar je wijst de politie bellen en aangifte doen tegen je man. Dan moet hij ook het huis uit (voor een paar dagen). Als je hem wil helpen dan moet je hem voor het blok zetten.
Als het mijn man was zou ik hem voor de keus stellen, afkicken met hulp of vandaag nog weg.
Neem contact op met je huisarts, probeer je man mee te krijgen maar als dat niet lukt zelf gaan en alles op tafel gooien.
Hij kan dit niet zelf en jij ook niet. Als hij nog met 1 vinger naar je wijst de politie bellen en aangifte doen tegen je man. Dan moet hij ook het huis uit (voor een paar dagen). Als je hem wil helpen dan moet je hem voor het blok zetten.
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:02
Ik bescherm ze wel, daarom wil ik hulp voor hem, de kinderen hate hun papa niet ze staan elke dag op hem te wachten tot hij thuis is, ik wil juist voorkomen dat het nog een keer gebeurd en dat wij weer een normaal gezin kunnen zijn. Het is een keer gebeurd en ik probeer te voorkomen hiermee dat het nog een keer gebeurd, ze zijn juist heel gek op hun papa. En dat wil ik ze niet ontnemen.
anoniem_378193 wijzigde dit bericht op 30-10-2018 15:04
16.37% gewijzigd
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:03
Je dénkt dat je man problemen heeft? Echt?
Mens, pak je kinders, je spullen en je geld en vertrek. Vandaag nog.
Mens, pak je kinders, je spullen en je geld en vertrek. Vandaag nog.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:04
Je kunt geen normaal gezin vormen met zo'n man.Esmee11223 schreef: ↑30-10-2018 15:02Ik bescherm ze wel, daarom wil ik hulp voor hem, de kinderen hate hun papa niet ze staan elke dag op hem te wachten tot hij thuis is, ik wil juist voorkomen dat het nog een keer gebeurd en dat wij weer een normaal gezin kunnen zijn.
Echt, kies voor je kinderen en jezelf en ga weg bij deze klaploper.
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:07
Echt gewoon alles wat er in deze post staat, neem het alsjeblieft aan. Schaam je niet voor wat hij doet. Want over 10 jaar wil je je hoofd tegen de muur rammen dat je je zo schaamde en niks deed terwijl hij de boeman is. En dat betekend niet dat hij het expres doet, maar zijn gedrag heeft nog steeds consequenties.veensteker schreef: ↑30-10-2018 14:50Je moet het juist niet voor jezelf houden maar met anderen over praten. Jij hoeft je niet te schamen voor het gedrag van je man.
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:08
Hij heeft je twee keer gestompt en je kind had een handafdruk op zijn bil staan! Hoezo voorkomen dat hij het nog een keer doet. Drie keer is al drie keer te veel. Je bent een moeder en je hebt een plicht naar je kinderen toe. Je beschermt ze dus niet hiermee. Hij wil niet afkicken dus wegwezen.
En heeft een school geen meldingsplicht bij de kinderbescherming?
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:14
Wij hebben jeugdzorg en die begeleid mij nu, over hoe ik met de situatie thuis om kan gaan, ook voor de kinderen.broodtrommel schreef: ↑30-10-2018 15:08Hij heeft je twee keer gestompt en je kind had een handafdruk op zijn bil staan! Hoezo voorkomen dat hij het nog een keer doet. Drie keer is al drie keer te veel. Je bent een moeder en je hebt een plicht naar je kinderen toe. Je beschermt ze dus niet hiermee. Hij wil niet afkicken dus wegwezen.
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:20
Zowel jij als de kinderen vangen klappen op en je stelt ze dagelijks bloot aan een verslaafde....Esmee11223 schreef: ↑30-10-2018 15:02Ik bescherm ze wel, daarom wil ik hulp voor hem, de kinderen hate hun papa niet ze staan elke dag op hem te wachten tot hij thuis is, ik wil juist voorkomen dat het nog een keer gebeurd en dat wij weer een normaal gezin kunnen zijn. Het is een keer gebeurd en ik probeer te voorkomen hiermee dat het nog een keer gebeurd, ze zijn juist heel gek op hun papa. En dat wil ik ze niet ontnemen.
Dit is geen bescherming.
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:21
Als moeder zijnde moed jij de ballen hebben om ook aan de jeugzorg door te geven dat jouw man een drankprobleem heeft.
Snotverdikemme, een kind hebben die de vingers in zijn billen heeft staan, een kind met al een rugzakje, die kwetsbaar is en jouw ander kind?.
Waar ben je mee bezig, dat jij een stomp verzwijgt, oké, dat is aan jou, maar jouw kinderen ,die behoor jij te beschermen.
Snotverdikemme, een kind hebben die de vingers in zijn billen heeft staan, een kind met al een rugzakje, die kwetsbaar is en jouw ander kind?.
Waar ben je mee bezig, dat jij een stomp verzwijgt, oké, dat is aan jou, maar jouw kinderen ,die behoor jij te beschermen.
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:22
Je hoeft niet te denken dat je man een probleem heeft, je hele gezin heeft al een probleem. De enige die dit op kan lossen ben jij door een eind aan deze relatie te maken en met je kinderen ergens anders te gaan wonen. Je man heeft de kans gehad om te veranderen dat doet hij dus niet.
Kinderen hebben niets aan een vader die hen slaat of aan twee ontspoorde ouders. Je hele gezin gaat hier aan onderdoor door bij hem te blijven.
Kinderen hebben niets aan een vader die hen slaat of aan twee ontspoorde ouders. Je hele gezin gaat hier aan onderdoor door bij hem te blijven.