Entertainment alle pijlers

Ons leven met 19 kinderen

08-12-2012 18:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie!!! Mijn favoriete trashprogramma is weer terug op net5! De fam Duggar met hun 19 kinderen... Wie trasht er met me mee?
meer brood is minder hap
Dat ze een verloskundige zou hebben en in het ziekenhuis wilde bevallen snap ik. Volgens mij is Jeremy heel modern en niet zo strikt. Maar dat ze een ruggeprik had en dit van hem mocht, vind ik wel een doorbraak en bijzonder.
Waarom omhelzen ze bij het bezoek de verloskundige?
Bolletje88 schreef:
09-08-2018 18:41
Dat ze een verloskundige zou hebben en in het ziekenhuis wilde bevallen snap ik. Volgens mij is Jeremy heel modern en niet zo strikt. Maar dat ze een ruggeprik had en dit van hem mocht, vind ik wel een doorbraak en bijzonder.
Waarom omhelzen ze bij het bezoek de verloskundige?
Ze mag toch ook een broek aan van Jeremy. Jeremy is modern en niet zo als de rest van de familie. Hij wilt het beste voor Jinger en dus ook een ruggenprik als zij dat zou willen.
Hun cultuur is ook niet per se tegen hulp bij de bevalling he, er zijn er genoeg in hun omgeving die altijd in het ziekenhuis bevallen. Of een ruggenprik, of medicijnen om de zwangerschap door te komen.
Michelle is zelf 15 keer in het ziekenhuis bevallen.
Alleen de zussen van Jinger hebben toevallig gekozen om het anders te doen.
Ik lees geruchten (en ik hoop dat ze waar zijn) dat JD en Abby daten zonder chaperonne!
Dat zou natuurlijk heel logisch zijn, gezien het feit dat JD tegen de 30 loopt en dan wil je je tienerbroertje of zusje er echt niet bij hebben. Ik hoop dat ze lekker daten samen.
Emceetje schreef:
10-08-2018 12:15
Ik lees geruchten (en ik hoop dat ze waar zijn) dat JD en Abby daten zonder chaperonne!
Dat zou natuurlijk heel logisch zijn, gezien het feit dat JD tegen de 30 loopt en dan wil je je tienerbroertje of zusje er echt niet bij hebben. Ik hoop dat ze lekker daten samen.
Het zou voor haar toch ook niet leuk zijn als er altijd een tiener broertje of zusje mee moet.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Ik weet niet of het in haar familie de gewoonte is. Bij JD wel.
Maar nee, dat is voor haar ook niet leuk. Lijkt me een vanzelfsprekendheid.
Volgens mij is het vooral de familie van het meisje die (mee)bepaalt in de courtship-regels. Dus het kan best zijn dat ze daar war vrijer in zijn.
Ik ben aflevering 5 aan het kijken van het nieuwe seizoen. Joy en Austin zetten een wieg in elkaar. Hij komt uit het karton. Dus zij zijn minder van het 'buy used and save the difference' dan pa en ma Duggar.... :proud:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
:-D
Dit weekend is de bruiloft van John-David en Abbie in Oklahoma, ik ben benieuwd!
LAgirl82 schreef:
30-10-2018 15:47
Dit weekend is de bruiloft van John-David en Abbie in Oklahoma, ik ben benieuwd!

Oh leuk! Ik ben benieuwd, hopelijk komt er snel een special.
7 november begint nieuwe seizoen in Nederland
Ik ben het alweer een tijdje via internet aan het kijken. Laatste aflevering die ik zag was de gender reveal van Jinger en Jeremy. Ze hadden het heel leuk gedaan, met een zelfgemaakt parcour in hun tuin die de familie af moest leggen, de kinderen vonden het natuurlijk super. En Abbie werd aan het eind ook net aangekondigd in de serie. Ben benieuwd naar John en Abbie's trouwaflevering!
Ze zijn getrouwd. Ik vind dat Abby een mooie jurk aan had! Met blote schouders.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met dit stel. Blijft Abby werken, komen er snel kinderen, hoe conservatief zijn jd en Abby met hun gezin?
Emceetje schreef:
04-11-2018 08:54
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met dit stel. Blijft Abby werken, komen er snel kinderen, hoe conservatief zijn jd en Abby met hun gezin?

Ohh heb je linkje met foto ofzo?

Ik hoop dat ze het ook nu weer snel uitzenden, ik kijk ook online. Echt geen geduld om te wachten tot NL TLC het eens uitzend...
Ff gezocht, op Duggar blog stond een foto, maar die 'is unavailable for you'. Sjonge zeg wat een onzin. Lang leven de VPN, toen mocht ik hem wel zien. Lastig om goed te bekijken hoe de jurk er echt uit ziet (ik dacht ff dat hij strapless was met 'blote schouders' haha, maar dat was niet) omdat ze John omhelst. Hij lijkt me mooi. Brede schouder straps, tule wijde onderkant.

http://www.duggarfamilyblog.com/
Als je een beetje googled kom je ook een andere foto tegen, van people magazine dacht ik. Van de voorkant. Nog steeds wel weinig in beeld, maar versierd van boven en tulle onderkant dacht ik. Zonder mouwtjes!
Life is always rocky when you're a gem.
Ze zien er wel heel gelukkig uit! Ben inderdaad heel benieuwd naar hun verhaal in de show.
Life is always rocky when you're a gem.
Op Instagram vind je de foto wel op heel van Duggar fan accounts.
Ze zag er mooi uit van wat ik zo kan zien en JD heeft een big smile! :-D
Emceetje schreef:
04-11-2018 08:54

Ik vind dat nu niet echt blote schouders, haar jurk is best wel "modest" hoor.
LAgirl82 schreef:
04-11-2018 19:42
Ik vind dat nu niet echt blote schouders, haar jurk is best wel "modest" hoor.

Hmm misschien een beetje, maar het kan je stijl ook gewoon zijn hè. Ik liep ook niet met mijn tieten in de aanbieding in mijn trouwjurk. Het is niet zo dat ze van nek tot enkel ingesnoerd was.
Nee, maar bij blote schouders stel ik me wel iets anders voor. Jessa's schouders waren niet veel meer bedekt in haar jurk, en bij Jill denk ik ook niet.

Ik had zelf ook wel wat mouwtjes aan mijn trouwjurk, te bloot vind ik ook niet mooi, maar de jurk van Abby is toch gewoon volgens "Duggar-Standaards" lijkt me. Niks mis mee verder.
Jurk is gewoon modest maar ze zien er wel heel happy uit :-)
Ik denk ook dat ze gewoon stopt met werken zodra de eerste spruit in aantocht is.
Maar het feit dat ze wat meer opleiding heeft gehad vind ik positief voor de opleidingskansen van de kinderen.

Het nieuwe seizoen begint trouwens op 27-11 in Amerika.
Als ze naar Arkansas verhuist zal ze denk ik wel meteen stoppen met werken?
Ik denk ook niet dat ze lang zullen wachten met kinderen, want ze zijn toch al vrij "oud" voor hun doen.

Ik ben benieuwd naar het nieuwe seizoen, al begin ik het wel een beetje saai te vinden eerlijk gezegd.
Ze hebben een maand lang geen verplichtingen en tijd voor de huwelijksreis ect.
Klinkt ernaar de Abby haar job al heeft opgezegd, zeker ook omdat ze naar een andere staat verhuist lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven