Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Bij de Plus, Vleer!

Had alleen ook een beker biogarde gekocht om de aardbeien in te doen..is ie geknapt in mijn fietstas
Met mijn deurbeleid bedoel ik dat zolang we aan het daten zijn, 2de of 6de keer doe ik die man niet bij mij thuis uitnodigen. Maar ik ga wel bij ze thuis als ze het vragen en soms vragen ze wanneer ze bij mij kunnen en dan zeg ik of eerlijk over hoe ik het voel (zolang het daten heet niet bij mij komen chillen) of ik 'zeg maar wat' (lees=smoes).

Het klinkt apart weet ik, maar mijn eigen omgeving thuis is voor mij zooo speciaal. Een huis van iemand zegt zoveel...en heb geen zin om elke date in die cocoon van mij toe te laten....

Vatten jullie hem?!

(Heb nog niet meegemaakt dat een kerel afhaakte om die reden dus....)
quote:appeltje72 schreef op 16 maart 2009 @ 19:09:

[...]

....iedereen denkt ook dat ik 3 maanden aan de andere kant van de wereld heb gezeten...weten zij veel

Misschien zat ik wel gewoon 3 hoog achter quote]Wuzzie schreef op 16 maart 2009 @ 19:12:

Ja leuk Appel. Zitten we hier met zijn allen ons leven interssanter te forummen dan het eigenlijk is....hihihi

Nou, de hoofdpersoon in het boek Tirza verliest zijn baan maar thuis weet niemand het. Meneer gaat dag in en uit in pak en aktentas tijd doden met mensen kijken op Schiphol. En thuis denken ze dat hij volle werkdagen maakt.

Zal vast geïnspireerd zijn door praktijkvoorbeelden....

Best kut dan he?!
Halllooo!!

Ik zit heerlijk met een maaltijdsalade van de AH, garnalen sweet chili met verse pasta, jumbogarnalen, geroosterd sesamzaad en een heerlijke sweet chili dressing, op de bank lekker verstand op nul Goede Tijden te kijken.

Hoe simpel kan het leven zijn? haha....

Indi, gaat ie weer een beetje? Snap je dip van gister goed hoor.

Je 30e verjaardag is toch een hele happening, en dan voor het eerst zonder "hem" vieren, is moeilijk, maar komt wel goed met jou! Jij ontmoet zeker weten nog wel een leuke vent, zag je foto in de group, en je bent een hartstikke leuk meid! Ook van binnen, want wat ik van je lees, ben je vooral een lieve meid met het hart op de goede plek....
Hee TP,

Ik moet zeggen dat ik je veel rustiger vind klinken/schrijven nu. Gaat het goed met je? Heb je een knop omgezet?

Hoe is t met onlinejongen en trouwens is V nu wel echt Exit?!
Oooooh..Tptje..niet dit soort lieve berichtjes plaatsen als ik in een emobui ben..Dan schiet ik echt vol.. Bedankt! Heel lief!!

Geniet lekker van je salade..ik zit aan de koffie met een oreokoekje (eigenlijk 2 )

@Wuzz: Nu snap ik je deurbeleid! Groot gelijk!
Hoi!

Wuz, grappig, een vriend van me zat hier gisteren op de bank te vertellen dat hij heel blij is dat zijn ex bijna nooit bij hem kwam, maar hij altijd bij haa. Nu heeft ie op zn eigen plekje geen echte herinneringen aan haar. Ik vind het wel een goed beleid van je.

Indi, niet sip zijn! Je start je eigen nieuwe deccenium vol met je eigen dingen en zonder je ex. En dat wordt vast helemaal top!!!!

Appel, niet al te emo-buien hoor!

Hier vandaag nog steeds geen zon en best koud. Ben wel even lopend de stad in gegaan, goed voor de beweging en het humeur. En een hele leuke eigenaar van een broodjeszaak gezien. Ik weet ineens waar ik al mn lekkere broodjes voortaan ga halen! (Voordeel: het broodje was ook echt lekker)

Vleer, donderdag heb je je date toch?

Ik sta ook weer op RP, gisteren even met n kerel gemsnt, en die wilde gelijk vandaag al afspreken. Ho ho ho! Ik heb daar dus echt geen zin in!

Hopelijk krijgen van de week echt zon, ik ben er zooooooo aan toe! Ben zo vreselijk moe door dat tekort aan zonlicht.

Ik ga lekker op de bank liggen!

Fijen avond!
Ha Pop,

Lekker dagje gehad dus?? Ik weet volgens mij wel waar jij vaak broodjes gaat halen de komende tijd

Hier alles wel weer wat beter, krijg meer energie door het mooie weer en heb mijn functioneringsgesprek al voorbereid!

Nu lekker mijn vaste tv-programma's kijken met een wijntje erbij..

Ik snap helemaal wat je bedoelt met die vent op RP..als ze te hard van stapel lopen moet ik er ook niets van hebben..

Ik stuur je morgen een pakketje zonnestralen toe!
Hai allemaal!

Dikke knuf voor Indi en Appel, hopelijk zijn de dipjes/emobuien weer snel voorbij!

Vleer, aftellen nu he, spannend!

Wuzz: welcome back! Ben ook ietwat jaloers op je baan :-) Snap je deurbeleid niet helemaal, want je wilt hem wel leren kennen door zn huis te zien, maar die kans geef je hem niet dus? of zie ik t verkeerd?

Erykah: jeetje wat heb je weer lang gewerkt zeg! maar lekker eten bij vrienden nu!

Q: hoe was je saunadagje?

Voor rest:

Ik had heerlijk weekend, zaterdagavond geweldig, theater dus en daarna met hele groep naar (homo)tent, waar we vreselijk fout gedanst hebben op songfestivalmedly en abba :-)

Gisteren was ik zo gigalui, dat ik zelfs te lui was om hier te posten. maar wel heerlijk egodagje gehad.

Voor rest weinig nieuws!

Ik wil ook zon! hele weekend hier somber en regen, in tegenstelling tot anderen hier geloof ik.
Hey Wuzz,

Je hebt gelijk, voel me ook rustig. V. is nu echt exit, en met die online jongen is het tot nu toe wel leuk, paar leuke mails gehad, en gister even op Msn, zie dat hij nu ook online is, maar wil niet te happig overkomen, dus avondje offline blijven goed idee? Best leuk hoor, dat prille chatten en foto's uitwisselen, maar wil wel wat geleerd hebben na V. Dus het anders aanpakken ofzo, weet alleen nog niet precies hoe anders, maar iig het verstand erbij houden, ipv dat m'n gevoel met me aan de haal gaat, wat dus bij V. wel zo was. Wil deze keer dicht bij mezelf blijven, en stevig in m'n schoenen staan.

Ook weet ik niet of ik nou eerst een paar weken/maanden wil Msnen en mailen, of al vrij snel een date plannen? Zucht.....

Vrijgezel zijn is toch wel makkelijker, heb je al die issues en getob iig niet, die sekte is dus nog helemaal zo gek nog niet.. .
ik zou niet maanden wachten TP, volg daarin je gevoel wel zou ik zeggen. Als ik iemand leuk vind, is het kwestie van min. een week en max. 3 weken.

Maar het klinkt wel leuk met hem en je doet t hartstikkke goed!
Lezen jullie eigenlijk nog wel eens op de group??
Ja, Xen je hebt gelijk met mijn deurbeleid. Ben wat dat betreft een zeur, toch voelt het tot nu toe prettiger voor mij om het zo te doen.

Trouwens zelf zou ik de man niet vragen om hem beter te kennen door zijn huis te zien.... Mannen vragen dat sowieso eerder dus ik zie het dan wel ja.

Een ander punt is dat ik dan denk als je tijdens daten al thuis gaat zitten, is het zoo gezellig/makkelijk/ongedwongen dat de valkuil is dat je er dan zonder erg in te hebben bij de andere dates geen puf hebt om er samen erop uit te trekken.

Ik wil geen contact/relatie van gezellig thuis.....Echt nie...dat doen we wel als we 115 zijn...;-)
Hoi Xen!

Ook zo'n lekker lui weekend gehad? Heeeeerlijk!! Af en toe gewoon nodig!
Tja het deurbeleid snap ik nu ... Maar wanneer je meerdere dates hebt met iemand en diegene laat wel een stukje van hemzelf zien door oa jou bij hem thuis te laten komen.. waarom dan hem niet uitnodigen bij jou thuis ?

Daarmee laat jij toch ook een stukje van jezelf zien , je kwetsbaar en open opstellen to de ander ??

de 1e 2 a 3 dates hoeft dat ook niet van mij , met GRP tja het liep gewoonweg zo. En donderdag na het etentje , geen idee of ik hem dan nog uitnodig bij mij thuis voor een bak koffie o.d.

Net even lekker half uurtje onder de zonnebank gelegen bij de onderbuurman.. Dat was de 2e keer in 5 dagen tijd.. Heb al een leuk klein kleurtje op mijn bekkie Yeah !

ik patience weer vrolijk verder

Gespeeld 302

Gewonnen 25

Winpercentage 8%

Trouwens moeten jullie ook wanneer je een bericht typt , eerst naar bekijk bericht voor je een smiley kan toevoegen ?

Ik vind dat rete irritant
Ben gisteren niet naar de sauna geweest. Ik kwam om één of andere vage reden maar niet uit mijn bed. Later bleek die reden toch niet zo vaag te zijn als ik dacht, want ik bleek gewoon erg moe te zijn. Toen ik uit het raam keek, werd ik ook niet al te vrolijk (understatement) dus eigenlijk heb ik ook een soort van egodagje gehad. Best lekker.

@TP: Als je 'em écht leuk vindt, moet je juist snel gaan daten. Dan weet je meteen of het ook in het echt zo leuk klikt als je denkt dat het klikt. Doet het dat niet, dan ga je weer naar huis. En is het wel leuk, mja...wie weet waar het dan eindigt. Heel simpel dus. Maak het dus vooral niet te moeilijk en denk in kansen, niet in nederlagen of blokkades. Door een date uit te stellen, ga je allemaal dingen zien die er wellicht helemaal niet zijn. Zonde eigenlijk als je zo denkt. Je doet jezelf er vreselijk mee tekort en gaat krampachtig leven.
Twijfel of ik online ff met 'm ga babbelen haha...

Dus niet te lang wachten met een date Xen? Kijk het eerst zo nog wel even aan, kan ik er nog even over nadenken.

Hoe ist met jou en R. Xen? Is R. nu een soort van SV?

Jij bent niet zo positief over RP hé? Heb je er ook geen leuke aantrekkelijke mannen op gespot dan? Maar als ik je zo hoor, word het voor jou voorlopig dus nog ff niet daten via RP?

Jammer, had ik eerst even bij jou af kunnen kijken, hoe jij dat nou aanpakt....
net gelezen Indi en wat geschreven, thanks for your reminder!
Bedankt!! Ik wil over dat onderwerp liever niet hier schrijven...
Ben tussen de 60 berichtjes/hartjes, geen enkele wow-man tegengekomen op RP. Heb wel contact via Paiq, toegevoegd op MSN, maar ik weet t niet met hem en ben nu ook bewust even niet op msn omdat ik gisteren al gek van hem werd (ligt niet aan hem hoor, maar aan mij en mn egodagje gisteren). Ben er dus gewoon niet aan toe en doe weer een fikse stap terug in de sekte :-)

R is meer FV (friemelvriendje) dan SV :-) ik heb hem t weekend niet gezien, maar hij heeft wel lief gesmst. Vind t prima zo hoor, wil niet ieder weekend F-verplichtingen :-)

Hey Q, heerlijk zon ego-dagje he?

Ben t eens met Q hoor qua afspreken!
Hey Xen,

Leuk dat theater leuk was en daarna swingen! Weet je trouwens al welke koor t wordt?

Vleer, je hebt gelijk over kwetsbaar opstellen, we werken er naar toe (lees, bij volgende potentieeltje zal deurbeleid onder loep worden genomen).

TP, zo snel als mogelijk irl doen. Hoeft niet gelijk na 1 mail maar ga niet weken mailen. Eigenlijk snap ik echt niet waarom er sommigen (niet jullie) denken dat lang mailen iets toevoegt.

Lees maar verder op t forum, tig verhalen over lang mailen, alles leuk en dan date of er is geen klik of het is een engerd die dan uit de mouw komt.

Als je iemand in de kroeg tegenkomt (paar minuten gezien) en je krijgt elkaars mail of nummer dan ga je meestal wel vrij snel elkaar zien ipv mailen of zo...Wat is het verschil ten opzichte van internetdaten???
Oh shit. Nu snap ik ook waarom er nooit iets gebeurde op dat paiq-ding. Ik had in mijn snelheid ingevuld dat ik op zoek was naar vrouwen. Tot dan ging het dus goed. Maar daarna ging het al snel helemaal mis, want ja..ik had ingevuld dat ik een vrouw was. Het duurde dus even, maar ik weet nu waarom het zo rustig was.
Hahaha...Q!
quote:Q-Q schreef op 16 maart 2009 @ 21:30:

Oh shit. Nu snap ik ook waarom er nooit iets gebeurde op dat paiq-ding. Ik had in mijn snelheid ingevuld dat ik op zoek was naar vrouwen. Tot dan ging het dus goed. Maar daarna ging het al snel helemaal mis, want ja..ik had ingevuld dat ik een vrouw was. Het duurde dus even, maar ik weet nu waarom het zo rustig was.Is dit een bekentenis?
Nee...slechts een foutje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven