Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het-groepje schreef:
04-11-2018 10:15
Mij ook. Ik vind haar stem ook zo jong klinken.
Ja, dat vooral, daarom verbaasde het me zo want haar stem klinkt jong. Maar gister heb ik gelijk van alles zitten opzoeken en toen ontdekte ik dat ze voor een kinderserie van Netflix ook een cover van Blackbird heeft gezongen, en daarin heeft ze juist weer wel een oudere stem. Het lijkt dus ook een vorm van techniek ofzo, die jonge sound.
Am Yisrael Chai!
yasmijn schreef:
04-11-2018 10:17
Als je Sia googlet op afbeeldingen vind je genoeg foto’s.
Ja, zo kwam ik er ook achter, ik googelde haar gister voor het eerst en zag ineens al die foto's en 1975 bij haar wiki staan. Ik dacht eerst dat ik de verkeerde had, hahaha.
Am Yisrael Chai!
Zijn er al topics over "Kerst met de kat" en "Kerst met de schoonouders van de buren"?
Is dat een regel, dat je vanaf 1 november precies je jezelf druk mag/moet maken over Kerst?
Marana-- schreef:
04-11-2018 11:31
Is dat een regel, dat je vanaf 1 november precies je jezelf druk mag/moet maken over Kerst?
Het lijkt eerder een regel dat er dan zoveel mogelijk kerst-topics geopend worden
Marana-- schreef:

Denk het wel. Bij ons staat er ook al een oliebollenkraam op het plein. Dat je het maar niet vergeet!
Marana-- schreef:
:proud:
RikM schreef:
04-11-2018 11:34
Denk het wel. Bij ons staat er ook al een oliebollenkraam op het plein. Dat je het maar niet vergeet!
O, ik zag hem net ook staan! :cheer2:
Alhoewel ik normaal echt wel een "niet zeiken, gewoon even doen"-type ben, kan ik me levendig voorstellen dat je in bepaalde situaties gewoon geen zin hebt in je familie. Familie is belangrijk, dat begrijp ik. Maar soms heb je gewoon heel nare familieleden. Echt vervelender dan een zeurderige oma of een iets te gezellige oom. En ik snap heel best dat mensen daar geen zin in hebben, maar zolang daar weinig begrip voor is, zolang worden dat soort topics geopend.
Rare gewoonte heeft die kleine om altijd met veel ophef op anoniem te gaan.
TanteBedelia schreef:
04-11-2018 11:40
Rare gewoonte heeft die kleine om altijd met veel ophef op anoniem te gaan.

Quaintrelle weet waarom :rofl:
vrouwjagersma schreef:
Alhoewel ik normaal echt wel een "niet zeiken, gewoon even doen"-type ben, kan ik me levendig voorstellen dat je in bepaalde situaties gewoon geen zin hebt in je familie. Familie is belangrijk, dat begrijp ik. Maar soms heb je gewoon heel nare familieleden. Echt vervelender dan een zeurderige oma of een iets te gezellige oom. En ik snap heel best dat mensen daar geen zin in hebben, maar zolang daar weinig begrip voor is, zolang worden dat soort topics geopend.
Wel frappant dat die nare lui altijd van man’s kant zijn. Moeders van dochters zijn schijnbaar altijd hele relaxte “ kijk maar wat je doet met de feestdagen “- types en als ze zoons hebbn zijn ze zeikerig. Hoe zit dat met moeders die zowel zoons als dochters hebben ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
04-11-2018 11:44
Wel frappant dat die nare lui altijd van man’s kant zijn. Moeders van dochters zijn schijnbaar altijd hele relaxte “ kijk maar wat je doet met de feestdagen “- types en als ze zoons hebbn zijn ze zeikerig. Hoe zit dat met moeders die zowel zoons als dochters hebben ?
Dat is inderdaad opvallend. Er zijn overigens best veel forummers die geen goede relatie met hun eigen ouders hebben, maar ook op die gevoelens rust een taboe. Ik hou me graag op de vlakte, maar ik denk niet dat al die forummers met gemene (schoon)ouders aanstellers zijn. Sommige wel, absoluut, maar er zijn ook gewoon gemene mensen.
vrouwjagersma schreef:

Ja precies. En er hangt ook z'n zweempje over van verplicht opzitten en pootjes geven. Het moet op die dag, je moet aardig zijn, je moet bij je familie langs, als je tante Betsie uitnodigt moet nicht Henk ook uitgenodigd worden, enz.
shifty schreef:
04-11-2018 11:50
Ja precies. En er hangt ook z'n zweempje over van verplicht opzitten en pootjes geven. Het moet op die dag, je moet aardig zijn, je moet bij je familie langs, als je tante Betsie uitnodigt moet nicht Henk ook uitgenodigd worden, enz.
Nicht Henk lijkt me dan wel weer gezellig
Lili is wel gewist maar nog niet geanonimiseerd :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
04-11-2018 11:57
:proud:
charlottew88 schreef:
04-11-2018 11:57

Vinden we ook goed.
Halve topic is weer gewist terwijl ik nog aan het lezen was. Maar ik zal er niet bijzonder veel aan gemist hebben, neem ik aan.
Ze heeft een ban van een week :rofl:
Thank you furry much.
coolpack2 schreef:
04-11-2018 12:02
Halve topic is weer gewist terwijl ik nog aan het lezen was. Maar ik zal er niet bijzonder veel aan gemist hebben, neem ik aan.

Neuh, niks bijzonders. Die kleine ongenuanceerde stampvoeter wil van het forum en daar is iedereen het eigenlijk wel mee eens, drie keer.
Calamitycat schreef:
04-11-2018 12:04

Mod met humor :rofl:
Calamitycat schreef:
04-11-2018 12:04
:rofl:
shifty schreef:
04-11-2018 11:50
Ja, je moet leuk en gezellig doen met mensen waar je normaal gesproken de rest van het jaar niet leuk en gezellig mee wilt doen. Ik ben voor feestdagen zoals jij ze wilt vieren. Alleen op de bank met een chocolademelk of als je dat echt leuk vindt met de hele familie in een huisje.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
shifty schreef:
04-11-2018 12:05
Neuh, niks bijzonders. Die kleine ongenuanceerde stampvoeter wil van het forum en daar is iedereen het eigenlijk wel mee eens, drie keer.
😉

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven