Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 5 november 2018 om 01:59
Waarom niet gewoon allebei?vrouwjagersma schreef: ↑04-11-2018 19:46Die verontruste NL'er is die hier ook onder een andere nick? Of lijken al die mensen op elkaar?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 5 november 2018 om 09:16
Belangrijker nog: van wie kwam die mail?vrouwjagersma schreef: ↑04-11-2018 20:42Ik snap niets van deze post. Een waarschuwingsbericht met namen klinkt spannend. Wie stonden daar in?
Lil'Putr had hier laatst ook al een vraag over een samenzweerderig pb'tje dat ze ontving.
Blijkbaar zijn er een of meer mensen die achter de schermen stoken en recruteren voor de eigen zaak. Ik zou daar niet van gediend zijn, ook niet als ik haar/zijn/hun mening zou delen. Dat soort nare toenaderingspogingen zou ik hier ook wel even op napraat in de groep gooien. Da's toch niet leuk forummen meer?
maandag 5 november 2018 om 09:42
yette schreef: ↑05-11-2018 09:16Belangrijker nog: van wie kwam die mail?
Lil'Putr had hier laatst ook al een vraag over een samenzweerderig pb'tje dat ze ontving.
Blijkbaar zijn er een of meer mensen die achter de schermen stoken en recruteren voor de eigen zaak. Ik zou daar niet van gediend zijn, ook niet als ik haar/zijn/hun mening zou delen. Dat soort nare toenaderingspogingen zou ik hier ook wel even op napraat in de groep gooien. Da's toch niet leuk forummen meer?
Ik ga er van uit dat dit samenhangt met vanuit het niets komen melden dat napraat een wespennest en/of slangenkuil is. Er zijn gewoon een paar personen die denken dat de algemene consensus over stomme dingen hier niet voortkomt uit gezond verstand, maar uit georganiseerde misdaad. En dat wordt dan gecounterd door de Viva-LIberation-MOvement (de Viva-LIMO). Een soort clubje van don-quischot-achtige vrijheidsstrijders die hun stenciltje met opruiende teksten ongevraagd in je brievenbus proppen.
maandag 5 november 2018 om 09:48
Volgens mij is dat niks nieuws toch?yette schreef: ↑05-11-2018 09:16Belangrijker nog: van wie kwam die mail?
Gewoon om lachen joh. Geen topic waar zoveel op elkaar gehakt wordt als napraat, maar volgens velen is dit toch 1 of andere kliek... Ik heb het nog nooit begrepen.
maandag 5 november 2018 om 10:29
Natuurlijk is het niks nieuws, maar voor wie ineens zo'n ongewenst bericht ontvangt, is het wèl nieuw. Vandaar dat ik mijn mening nog even geef.
Verder eens met wat Shifty schrijft. Er wordt tegen een zelfverzonnen linkse groep gestreden. En zoals de waard is ... maar ook dat is oud nieuws.
maandag 5 november 2018 om 13:00
vrouwjagersma schreef: ↑04-11-2018 20:46Nou, dat valt dan tegen met die eerlijke antwoorden. Jammer wel.
Zal omdat het nu een klucht lijkt te worden op jou reageren. Mail of pb of hoe jullie dat noemen kwam van voor mij onbekend iemand. Korte boodschap, waarschuwen voor iets dat staffen heet en rijtje namen van forummers die schijnbaar vaak staffen. Voegt het wat toe? Nee niets! Kwam wel zo achter het bestaan van dit specifieke topic. Hier mag schijnbaar wat meer dan elders. Trouwens wat valt tegen qua eerlijke antwoorden? Verder was jouw berichtje op napraattopic het eerste in beeld na op een link geklikt te hebben. Wespennest omdat wij ons hele leven dat zo noemen als er over ipv met mensen gesproken/geschreven werd. IRL loop ik dan gewoon weg en bedankt voor de eer. Jullie kunnen het niet zien en ik neem aan de moderators wel, ik gebruik gewoon mijn prive e-mailadres hoor.
Verder beetje doorlezen van de napraat en de inleiding klopt mijn beeld best een beetje. Je past of je past niet.
Fijne dag allemaal.
Jij ook 100% legaal in Nederland? Wat denk jij nu als je dit leest? De toon maakt de muziek. Op heldere toon geef ik mijn aversie tegen illegaliteit aan. Dat is MIJN mening.
maandag 5 november 2018 om 13:11
Nou, ik ben heel benieuwd naar dat lijstje.vrouwjagersma schreef: ↑04-11-2018 21:05Ik vind jullie wel wat achterdochtig, wellicht lezen al die nieuwe forummers al maanden mee en hebben ze eindelijk de stoute schoenen aangetrokken.
Kwetsend: dat er gewaarschuwd wordt voor Boosaardige Forummers en dat ik daar dan niet bij hoor.
maandag 5 november 2018 om 13:28
yette schreef: ↑05-11-2018 09:16Belangrijker nog: van wie kwam die mail?
Je hebt het over de forummer die gisteren op het CM van 'jullie' een trap na kreeg?
Lillieputter kreeg helemaal geen samenzweerderig pb-tje, zij maakte er op napraat wel een samenzweerderig pb-tje van. Zij kreeg via pb alleen antwoord met uitleg op de vraag die zij op het CM aan Fleur had gesteld. Het waren ook geen drie lappen tekst, het was één pb met 2 korte ps-jes.
missie_m wijzigde dit bericht op 05-11-2018 13:29
0.55% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
maandag 5 november 2018 om 13:28
maandag 5 november 2018 om 13:30
missie_m schreef: ↑05-11-2018 13:28Je hebt het over de forummer die gisteren op het CM van 'jullie' een trap na kreeg?
Lillieputter kreeg helemaal geen samenzweerderig pb-tje, zij maakte er op napraat wel een samenzweerderig pb-tje van. Zij kreeg via pb alleen antwoord met uitleg op de vraag die zij op het CM had gesteld. Het waren ook geen drie lappen tekst, het was één pb met 2 korte ps-jes.
Ah dus jij heb haar gePBt. Zet je je staflijstje dan ook even hier neer? Voor de transparantie enzo.
maandag 5 november 2018 om 13:32
Pipistrello schreef: ↑05-11-2018 13:30Ah dus jij heb haar gePBt. Zet je je staflijstje dan ook even hier neer? Voor de transparantie enzo.
???? Waar heb je het over? Welk staflijstje? Wát is een staflijstje??? Welke 'transparantie enzo' ??
LOEP ME MAAR aub.
maandag 5 november 2018 om 13:57
Pipistrello schreef: ↑05-11-2018 13:47Je ? blijft hangen. En je snapt me heus wel.
Die PB die Lil'Putr kreeg (en die Verontruste mafkees hierboven) met daarin DE lijst met namen van het staffende wespennest.
Zowel Lil als de Verontruste maf schreven hier dat ze die per PB kregen.
Nee, sorry, ik snap je niet, ik keek per toeval effe op napraat en zag de reactie van Yvette. Daar haakte ik op in.
Ik weet niet welke Verontruste...... je bedoeld, en ik weet niets over een lijstje.
Ik heb wel elders op het forum heel transparant-enzo kunnen lezen wat Fleur schreef over een mailtje (aan één iemand) dat zo opgeblazen werd.
Over mailtjes aan of van Verontruste.... weet ik helemaal niets van. Dus schei uit met je verdachtmakingen.
missie_m wijzigde dit bericht op 05-11-2018 23:52
Reden: woordje 'maf' gewist. Zag nu dat het helemaal niet bij de nick hoort
Reden: woordje 'maf' gewist. Zag nu dat het helemaal niet bij de nick hoort
3.26% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
maandag 5 november 2018 om 14:20
Nou het toch out in the open is ga ik dus ook niet meer pb-en, dit zijn de laatste notulenshifty schreef: ↑05-11-2018 09:42Ik ga er van uit dat dit samenhangt met vanuit het niets komen melden dat napraat een wespennest en/of slangenkuil is. Er zijn gewoon een paar personen die denken dat de algemene consensus over stomme dingen hier niet voortkomt uit gezond verstand, maar uit georganiseerde misdaad. En dat wordt dan gecounterd door de Viva-LIberation-MOvement (de Viva-LIMO). Een soort clubje van don-quischot-achtige vrijheidsstrijders die hun stenciltje met opruiende teksten ongevraagd in je brievenbus proppen.
maandag 5 november 2018 om 14:35
Ik heb geen idee over welke forummer(s) ik het hebmissie_m schreef: ↑05-11-2018 13:28Je hebt het over de forummer die gisteren op het CM van 'jullie' een trap na kreeg?
Lillieputter kreeg helemaal geen samenzweerderig pb-tje, zij maakte er op napraat wel een samenzweerderig pb-tje van. Zij kreeg via pb alleen antwoord met uitleg op de vraag die zij op het CM aan Fleur had gesteld. Het waren ook geen drie lappen tekst, het was één pb met 2 korte ps-jes.
Vandaar mijn aanduiding haar/zijn/hun.
Als ik namen weet, dan noem ik ze in elk geval gewoon, daar kan je van op aan! Ik hou niet van achterbaks of achter-de-schermen gedoe.
Je vraag-antwoord van drie kantjes, kan ik helaas niet- plaatsen. Dat verhaal heb ik blijkbaar gemist. Of was dat ook achter de schermen? Ik heb alleen Lilly Putter's vraag hier gelezen, over of ze de enige was die een PB had gekregen ivm omgekeerde discriminatie. En gisteravond dus die opmerking van Verontruste-NL'er over een waarschuwingsbericht. Blijkbaar wilden beiden het hier over dat gezeur achter de schermen hebben. Dàt is waar ik op reageer. Geen idee trouwens of ze die berichten gewoon opmerkelijk vonden of, net als ik, achterbaks. Dat is hier ook verder niet besproken.
Oh en ik hoor ook graag van iemand wat 'we' gisteren op CM hebben uitgehaald als dat relevant is in deze context. Hier dus, niet via pb
maandag 5 november 2018 om 14:42
Nooit gegeten.