Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje

.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
ViezeHond schreef:
05-11-2018 15:01
Phoebe; maar je gaat er toch al voor, gezien je berichten over hem?
Er is geen knoop om door te hakken, je gaat gewoon door waar je al mee bezig was, toch? ;-)
:proud: Een bericht met zowat deze inhoud heb ik al een paar dagen onder mijn 'plakknop' zitten.... Want ik wist dat bubbeltje met zoiets ging komen :lol:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
05-11-2018 15:05
:proud: Een bericht met zowat deze inhoud heb ik al een paar dagen onder mijn 'plakknop' zitten.... Want ik wist dat bubbeltje met zoiets ging komen :lol:
Oke, ken haar problemen verder niet maar uit de posts over die dates lijkt het mij duidelijk dat het al 'aan' is.
Damned if I don’t
Bubbles, wat is het ergste wat je kan overkomen en overleef je dat?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb even een knuffel nodig. Een van de twee dierbare (de meeste dichtbij staande) heeft waarschijnlijk heel slecht nieuws. Kutzooi!
Coconuts12 schreef:
05-11-2018 16:21
Ik heb even een knuffel nodig. Een van de twee dierbare (de meeste dichtbij staande) heeft waarschijnlijk heel slecht nieuws. Kutzooi!
Dat is klote moppie :hug: :smooch:
Damned if I don’t
Coconuts12 schreef:
05-11-2018 16:21
:hug: :hug: :rose:
Nootje :hug:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ViezeHond schreef:
05-11-2018 15:01
Of heeft hij je een aanzoek gedaan?
Nou ja aanzoek, we zijn geen 14 meer maar hij heeft wel aangegeven dat hij verliefd op me is en het graag proberen wil. Ja hoe zeg je dat, dat we officieel iets hebben ipv alleen een beetje daten?
Ja eigenlijk klopt het wel dat dat eigenlijk al wel zo is.. (Dus eigenlijk zit ik gewoon moeilijk te doen..)
En dat voelt goed en ik vind het leuk. (Alleen om het al aan de grote klok te hangen en in de krant te zetten, dat vind ik wel wat pril)

Weet je, dit soort ongecompliceerde mannen die niet bang zijn voor gevoelens en die gewoon kunnen uiten, en geïnteresseerd zijn in mij, ik ben dat niet gewend.
Ik snap wel dat hij onzeker wordt als ik om het ongemakkelijke gevoel wat nieuwe dingen met zich meebrengen moeilijk zit te doen.

Ik geloof dat ik er maar gewoon voor ga.. :$ (Wat niet wil zeggen dat ik dingen ga overhaasten, bijv. Qua bedpret. Klinkt misschien raar, maar met een nieuw iemand voelt dat voor mij bijna net zo eng als de echte eerste keer..)

Rosanna: eehhh nlu ja dat het toch niet werkt tussen ons, maar goed ik heb niet perse een relatie nodig om mij gelukkig te voelen dus ja dat overleef ik wel.
Doe de dingen op je eigen tempo Phoebe, als het een goeie gast is -en zo klinkt hij- dan houdt hij daar wel rekening mee.
Damned if I don’t
Go for it Phoebe! Je hebt niets te verliezen!

Welkom terug Hond!!

:hug: Coco!

:shout: Hallo iedereen verder!
ViezeHond schreef:
05-11-2018 17:22
Doe de dingen op je eigen tempo Phoebe, als het een goeie gast is -en zo klinkt hij- dan houdt hij daar wel rekening mee.
Dat zegt hij ook, dat we enkel stappen zetten wanneer we er allebei achter staan.
Weet je, ik dit is niet de eerste man met wie ik ging daten, zeker niet. Wel de eerste date die ongecompliceerd ging en waarbij ik me meteen op mijn gemak voelde.
Ik moet wel zeggen, ik ben lang wanhopig single geweest, maar nadat mijn vervelende 'ex' (was nou niet echt een relatie voor mijn gevoel) definitief uit mijn leven was voelde ik me opgelucht en werd ik echt gelukkig alleen en hoefde ik niet zo nodig een relatie.
Dan wordt daten ineens een stuk minder vervelend...

Inderdaad, ik heb weinig te verliezen...
:rofl: hahaha Twilight, we schrijven dezelfde zin op het zelfde moment.
Vast een teken :proud:
:high5:
Lieve Coco, is er iemand bij je? Kan je even tegen iemand aan kruipen? Delen? :hug:
Coco :hug:
Lief, jullie knuffels! Dank :lips:
Mijn man is bij me.
Phoebe-returns schreef:
05-11-2018 17:41
Dat zegt hij ook, dat we enkel stappen zetten wanneer we er allebei achter staan.
Weet je, ik dit is niet de eerste man met wie ik ging daten, zeker niet. Wel de eerste date die ongecompliceerd ging en waarbij ik me meteen op mijn gemak voelde.
Ik moet wel zeggen, ik ben lang wanhopig single geweest, maar nadat mijn vervelende 'ex' (was nou niet echt een relatie voor mijn gevoel) definitief uit mijn leven was voelde ik me opgelucht en werd ik echt gelukkig alleen en hoefde ik niet zo nodig een relatie.
Dan wordt daten ineens een stuk minder vervelend...

Inderdaad, ik heb weinig te verliezen...
Zo hoort het ook te zijn.
Fijn dat je dat nu mag ervaren.
Damned if I don’t
Dank je wel, Twilight!
Damned if I don’t
Coconuts12 schreef:
05-11-2018 18:44
Lief, jullie knuffels! Dank :lips:
Mijn man is bij me.
Gelukkig. En ik heb zo maar het gevoel dat jij een hele fijne echtgenoot hebt :rose:
Oudblond schreef:
05-11-2018 18:49
Gelukkig. En ik heb zo maar het gevoel dat jij een hele fijne echtgenoot hebt :rose:
Dat klopt! Denk een beetje als die van jou.
Arwen :hug: :hug: :hug:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Coconuts12 schreef:
05-11-2018 18:57
Dat klopt! Denk een beetje als die van jou.
Zorgzaam, lief, grappig en een echt karakter :heart: Ik heb sinds gisterenavond, terwijl ik me fysiek eindelijk weer een beetje beter voelde, ferme reumatische pijn. Mijn linkerkantje weegt honderd kilo en voelt alsof ik helemaal beurs en blauw ben met zenuwsteken. Slecht geslapen vannacht. Man wakker gehouden met mijn opstaan, gedraai en gemiep :$
Wel gaan werken want geen fysiek werk vandaag, vooral vergaderen met notulist. Kom ik thuis: heeft hij gekookt, een extra soep voor lunch morgen gemaakt, de was gevouwen, mijn schoenen gepoetst en nog zowat van die dingen die ik nu echt niet voor elkaar krijg. En dat vindt hij allemaal 'maar normaal'. Als ik zeg hoe fijn ik het vind en hoe dankbaar ik ben krijg ik terug: 'maar liefke toch, jij moet al dealen met die pijn. Voorzichtig doen, kusje ik moet gaan werken'.
Lot-loterij enso.
:flirting: Wauw heel zuinig op zijn op die man van jou!! :love:
twilight84 schreef:
05-11-2018 19:31
:flirting: Wauw heel zuinig op zijn op die man van jou!! :love:
We zijn al een kwarteeuw samen en hij wordt ook nog eens elk jaar knapper! Ik hou er van als je het 'leven, de ervaring' ziet in het gezicht. En grijzende slapen en baard met die nog jongensachtige twinkeloogjes :flirting:
Fijn dat je er weer bent, jij ouwe schoonmoedervergiftiger. B)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven