Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 6 november 2018 om 17:44
Paulien Cornelisse: "lieve schat: https://www.koffietijd.nl/lieve-schat-p ... cornelisse
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 6 november 2018 om 17:45
Dankje. Ja ik had het na al die jaren echt niet meer verwacht dus het overviel me ook nogal.
Nog steeds wel eigenlijk maar ik zie wel waar het schip strandt.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 6 november 2018 om 17:50
dinsdag 6 november 2018 om 18:00
Dat is nog eens leuk nieuws! Veel geluk met je leuke vent!Rosabella1 schreef: ↑06-11-2018 17:41Maar goed iets leuks vertellen kan natuurlijk wel.
na alle grappen en grollen over een verloving met hollebollegijs heb ik een maand of 7 geleden toch weer een leuke vent getroffen.
Had ik na al die jaren niet meer verwacht.
dinsdag 6 november 2018 om 18:11
Dankjewel.Lady*Voldemort schreef: ↑06-11-2018 18:00Dat is nog eens leuk nieuws! Veel geluk met je leuke vent!
Ik kwam hem heel onverwacht tegen en hij bleef maar vragen om mijn telefoonnummer en of ik met hem uit wilde.
Eerst dacht ik 'lazer op vent ga weg' maar uiteindelijk toch maar wat met hem gaan drinken en van het 1 kwam het ander.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 6 november 2018 om 18:12
Juist jasimbalabimba schreef: ↑06-11-2018 17:44Paulien Cornelisse: "lieve schat: https://www.koffietijd.nl/lieve-schat-p ... cornelisse
Ik vind het ook zo frappant dat 'schat' op het forum vooral gebruikt wordt door domme koeien.
dinsdag 6 november 2018 om 18:18
Ja volgens mij had ik toen een avatOr van Maxima
dinsdag 6 november 2018 om 18:25
Geheel volgens context!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 6 november 2018 om 18:40
Dat kan volgens mij niet je kunt je account alleen laten anonimiseren.
rosabella1 wijzigde dit bericht op 06-11-2018 18:41
1.20% gewijzigd
dinsdag 6 november 2018 om 18:41
Rosabella1 schreef: ↑06-11-2018 18:40Dat kan volgens mij niet je kunt je account alleen anonimiseren.
Aha oké bedankt. En hoe doe ik dat?
dinsdag 6 november 2018 om 18:42
dinsdag 6 november 2018 om 18:43
Even op het moderatortopic vragen om je account te laten anonimiseren dat gaat het snelst denk ik.
dinsdag 6 november 2018 om 18:43
Dat moet je vragen op het modtopic. Dan zetten zij je op anoniem. Krijg je een 'nummer' maar dat nummer is nog steeds te loepen. Dus als iemand je 'nummer' onthoudt, kan ie nog steeds alles van je terughalen.
dinsdag 6 november 2018 om 18:46
Bedankt! Raar dat je berichten dan gewoon blijven staan maar het is niet anders. Ik ga dit forum gewoon verlaten dus ze zullen vanzelf wegzakken. Bedankt voor de uitleg!
dinsdag 6 november 2018 om 18:47
Je zou kunnen proberen om een mail te sturen met de vraag om op anoniem te gaan. Geen idee of dat aankomt of dat zo'n verzoek ingewilligd wordt, maar dan 'kan niemand het nummer' kennen dat ze toekennen aan je nick. Verdwijnen kan niet. Waarschijnlijk omdat al die anonieme nicks ook nog als 'gebruiker' van het forum opgevoerd worden in marketingtruukjes.
dinsdag 6 november 2018 om 18:47
Ja. Het beleid hier bevalt me totaal niet en de sfeer hier is verziekt door racisten en stalkers. Ik kreeg weer een ban omdat ik het voor iemand opnam. Ben het zat.
dinsdag 6 november 2018 om 18:48
Oudblond schreef: ↑06-11-2018 18:47Je zou kunnen proberen om een mail te sturen met de vraag om op anoniem te gaan. Geen idee of dat aankomt of dat zo'n verzoek ingewilligd wordt, maar dan 'kan niemand het nummer' kennen dat ze toekennen aan je nick. Verdwijnen kan niet. Waarschijnlijk omdat al die anonieme nicks ook nog als 'gebruiker' van het forum opgevoerd worden in marketingtruukjes.
Ah heel slim van ze.. ik ga het toch maar via het modtopic proberen. Bedankt!
dinsdag 6 november 2018 om 18:59
Dat is toch niet meer zo? Dat was voorheen zo maar hebben ze gefikst.