Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 6 november 2018 om 19:04
dinsdag 6 november 2018 om 20:42
Geniet vol op van elkaar!Rosabella1 schreef: ↑06-11-2018 17:45Dankje. Ja ik had het na al die jaren echt niet meer verwacht dus het overviel me ook nogal.
Nog steeds wel eigenlijk maar ik zie wel waar het schip strandt.
dinsdag 6 november 2018 om 21:45
TanteBedelia schreef: ↑06-11-2018 21:05Gezellig een topic over verjaardagsfeestjes en een dure balletschool.
Je hoeft niet te reageren hè
dinsdag 6 november 2018 om 22:18
Jij valt me op in negatieve zin.TanteBedelia schreef: ↑06-11-2018 21:05Gezellig een topic over verjaardagsfeestjes en een dure balletschool.
woensdag 7 november 2018 om 09:38
Dankjewel ik geniet er tot nu toe zeker van.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 7 november 2018 om 12:55
Whut
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 7 november 2018 om 12:57
Het hoofdpersonage van een wanna-be-hip fantasieblog hierzo.
woensdag 7 november 2018 om 12:57
kIKI van de lees ook.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
woensdag 7 november 2018 om 13:07
Ah ik ben het eens even gaan lezen.
Is dat een blog voor 18 jarigen ofzo?
Hemeltjelief wat slecht zeg.
Ik zal wel te oud voor dit soort shit zijn.
woensdag 7 november 2018 om 13:37
Dat was heel opmerkelijk, ja.Het-groepje schreef: ↑07-11-2018 13:34'sinead O'Connor is in de war en haat alle katholieken en mannen'
'ah arme sinead o'connor'
'sinead O'Connor is in de war en moslim en haat alle niet-moslims'
'ze gaat nu te ver!'
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
woensdag 7 november 2018 om 13:43
Die vrouw wisselt toch regelmatig van godsdienst?Het-groepje schreef: ↑07-11-2018 13:34'sinead O'Connor is in de war en haat alle katholieken en mannen'
'ah arme sinead o'connor'
'sinead O'Connor is in de war en moslim en haat alle niet-moslims'
'ze gaat nu te ver!'
Dat die vrouw ziek is toch ook al jaren duidelijk?
Ik vind het eerder zielig dan dat ik denk 'ze gaat nu te ver.'
woensdag 7 november 2018 om 13:51
Nou ja ze heeft het natuurlijk zelf allemaal op twitter gezet dus dan vinden mensen daar wat van.
Ik heb vooral medelijden met haar en totaal geen behoefte om op topics daarover te reageren.
Beter krijgt die vrouw snel psychiatrische hulp.
woensdag 7 november 2018 om 14:15
Ik vond het altijd fijn, dan ben je het kwijt.Rosabella1 schreef: ↑06-11-2018 17:32Precies en daarom zou dit forum ook wel de allerlaatste plek zijn waar ik mijn ellende zou neerplempen.![]()
Ik zit nu ook helemaal vol wat ik van mij af wil schrijven, maar het is niet meer mogelijk helaas.
woensdag 7 november 2018 om 14:26
DuchessMeganMarkle schreef: ↑07-11-2018 14:15Ik vond het altijd fijn, dan ben je het kwijt.
Ik zit nu ook helemaal vol wat ik van mij af wil schrijven, maar het is niet meer mogelijk helaas.
Waarom is het niet meer mogelijk?
En als het alleen maar gaat om het kwijt te kunnen kun je het ook in je dagboek schrijven natuurlijk.
woensdag 7 november 2018 om 14:27
Of een blog voor Viva.Pipistrello schreef: ↑07-11-2018 14:26Waarom is het niet meer mogelijk?
En als het alleen maar gaat om het kwijt te kunnen kun je het ook in je dagboek schrijven natuurlijk.