Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 8 november 2018 om 18:28
Ik lees inderdaad nooit dingen over erfrecht. Misschien ben ik ook wat veeleisend, ik zie graag dat een TO al even vertelt wat hij/zij zelf gedaan heeft, dan help ik sneller.|Courage| schreef: ↑08-11-2018 17:46Maar deze TO is toch niet 'anoniempje'? Is al bijna 9 jaar aanwezig hier en zoals ik eerder zei, heeft menigeen goed geholpen met advies over notarisdingen en onder meer erfrecht. Zij is voor mij op het gebied van erfrecht/notarissen wat NummerZoveel is op het gebied van arbeidsrecht (expert). Of lezen jij dat anders c.q. lees je dat soort topics niet?
donderdag 8 november 2018 om 18:29
Die TO bedoel ik niet, die had een duidelijke (al vond ik wat onnozele) vraag. Het zijn twee andere topics, van iemand die graag naar de Tropen wil (en noemt dan Spanje en Kroatië als voorbeeld) voor weinig geld in een mooi hotel en of wij dat even kunnen regelen.
donderdag 8 november 2018 om 18:32
vrouwjagersma schreef: ↑08-11-2018 18:29Die TO bedoel ik niet, die had een duidelijke (al vond ik wat onnozele) vraag. Het zijn twee andere topics, van iemand die graag naar de Tropen wil (en noemt dan Spanje en Kroatië als voorbeeld) voor weinig geld in een mooi hotel en of wij dat even kunnen regelen.
Aha!
Ik dacht vanwege het filmpje over Torromodinges dat het om het handoekenleggentopic ging.
Mooi, ook weer opgelost.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
donderdag 8 november 2018 om 18:57
Ja, nou... Normaal wel.
Maar stel dat je opnieuw enorm afgezaagd uitgewoond wilt worden omdat je verder echt niets van je leven weet te maken en je tante ook heeft laten zien dat je het van je jeugd moet hebben omdat daarna er helemaal niks zinnigs meer te verzinnen valt...
...dán zou het kunnen dat je je slot in de deur omdraait in de hoop dat een willekeurige voorbijganger dat ziet, even binnen komt kijken en je betrapt terwijl je héél toevallig in uitnodigende positie geheel onschuldig naakt op de bank hangt.
Dus niet zo negatief joh! Het zou bést kunnen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 8 november 2018 om 19:02
donderdag 8 november 2018 om 19:04
Ah nee laat maar dan .
donderdag 8 november 2018 om 19:36
Wat voor beeld heb je bij een whale tale ?
donderdag 8 november 2018 om 19:47
Nope.
donderdag 8 november 2018 om 19:52
donderdag 8 november 2018 om 19:57