confronteren?

09-11-2018 23:36 51 berichten
Recent een man ontmoet, hele goede leuke klik en ontzettende sterke aantrekkingskracht. veel contact via app nu hebben we besloten eens een drankje te gaan doen ( ik heb hem al vaker in het echt gezien dus geen internet liefde), alleen ben ik er achter gekomen of nou nu denk ik dat hij een relatie of deze net verbroken heeft, hij weet dat ik hem wel zie zitten maar zegt zelf helemaal niks over zn ( aanname)´vriendin´ is toch best gek?! Bedoel dan ben je 1 niet zo verliefd of 2 misschien open relatie maar alsnog meld je dat even 3 toch niet zo leuk en zet je je vriendin voor schut 4 laat staan dat je die relatie serieus neemt en respect heb voor je vriendin.. En persoonlijk vind ik dit erger dan ergens een keer in een dronken bui een meisje zoenen... nu houd je bewust een optie open en ben je niet eerlijk en open over een vermeende relatie?! ook op zn social media niet dat dat perse een graadmeter moet zijn maar is niks te vinden over haar, geen foto nis?! Bij haar wel overigens... maar die fotos stralen niet bepaald liefde van af...meer vrienden ofzo. vind het vreemd en wil het ergens vragen maar wil dat niet via de app doen, en ergens vind ik van waar bemoei ik me mee... maar dan wordt het dus bij het afspreken en dan vragen kan ik hem ook in de ogen aan kijken. Vind het ergens zijn verantwoordelijheid want het is zijn relatie die hij dan niet serieus neemt...als je zo flirt en super leuke gesprekken hebt, continu... en met mij af wil spreken kan ik er toch van uit gaan dat je single bent?!

wat zouden jullie doen?!
Alle reacties Link kopieren
Misschien zit je er wel naast en is hij single
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat zouden wij moeten doen?
Hysterisch ruzie maken en hem dan overal blokkeren.
Ik zou het hem gewoon vragen, als hij echt voor jou zou gaan zou hij hier eerlijk over moeten zijn! Misschien vind die het lastig om erover te hebben.... gewoon over proberen te beginnen, hij zal je interesse altijd accepteren
Hoe zeker weet je dat hij een relatie heeft? Maakt niet uit of het een open relatie is. Als je hem echt leuk vind zou ik met hem afspreken en het hem gewoon vragen. En als je echt zekee weet dat hij een relatie heeft stel het is een open relatie. Zou ik jezelf eersf afvragen of jij daar zelf wel op zit te wachten. Ik zou het in ieder geval niet laten. Maar dat is wat ik zou doen.
Dus je dènkt dat hij een relatie heeft en nou ben je bij voorbaat al geïrriteerd dat hij er niks over gezegd heeft?

Even terug dan: waarom denk je dat hij een relatie heeft? Omdat er foto's met hem op de Facebook pagina van een andere vrouw staan, waarop het er uit ziet alsof ze vrienden zijn?
Ehhhh... Misschien zijn ze wel gewoon vrienden?

Ik begrijp jouw gedachtengang totaal niet. En al helemaal niet waarom je je nu boos zit te maken op die man.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Denk niet dat het een open relatie is hoor, vaak zn mensen daar wel ´open´ over.. denk dat het of net uit is of dat het niks meer is.... ga gewoon lekker afspreken en zie wel... vind het nu zo vragen over de app heel vreemd en wil geen drama of moeilijk over komen... en wat eerder al is gezegd door Bianca, misschien zit ik er helemaal naast.. lijkt mij in elk geval als hij echt verliefd was en happy in zn relatie, dat hij dat had gezegd... dus dat is t sowieso niet :)
gaan posten voor zijn huis en hem achtervolgen in een onopvallende auto.
wij slapen nooit.
Maar waarom denk je dan dat hij een relatie heeft/net heeft gehad?
Beter een half motto....
Sweet_Concubine schreef:
09-11-2018 23:44
Dus je dènkt dat hij een relatie heeft en nou ben je bij voorbaat al geïrriteerd dat hij er niks over gezegd heeft?

Even terug dan: waarom denk je dat hij een relatie heeft? Omdat er foto's met hem op de Facebook pagina van een andere vrouw staan, waarop het er uit ziet alsof ze vrienden zijn?
Ehhhh... Misschien zijn ze wel gewoon vrienden?

Ik begrijp jouw gedachtengang totaal niet. En al helemaal niet waarom je je nu boos zit te maken op die man.
Boos?nou nee hoor, ben gewoon benieuwd en verbaasd als het wel zo zou zijn... ik vind hen er uit zien als vrienden betekend niet dat ze het zijn :) sommige zn nu eenmaal niet zo klef, alhoewel als het een stel zou zijn zouden ze bijna 2 jr samen zn en verwacht je nog wel wat spanning en liefde van fotos afspatten haha afin... zij had wel iets gepost een quote en dan een foto van hem en haar paar weekjes terug.. maar ook dan zitten ze naast elkaar, geen idee beetje vaag... zal wel! Zijn verantwoordelijkheid t te melden.
anoniem_63fcee76148bf wijzigde dit bericht op 09-11-2018 23:51
3.49% gewijzigd
Nemaìn’ schreef:
09-11-2018 23:40
Hysterisch ruzie maken en hem dan overal blokkeren.
Dit natuurlijk. En dan over een week in een dronken bui met hem sexen en dan over de zeik gaan dat hij daarna geen interesse meer heeft en dan een topic daarover openen graag?
Hahah lang leven het viva forum met de heerlijke reacties!
Murrmurr schreef:
09-11-2018 23:49
Dit natuurlijk. En dan over een week in een dronken bui met hem sexen en dan over de zeik gaan dat hij daarna geen interesse meer heeft en dan een topic daarover openen graag?
Ik drink niet en sex niet met iemand die ik net ken.. ben helaas niet zo makkelijk!
huurvrouwtje schreef:
09-11-2018 23:52
Ik drink niet en sex niet met iemand die ik net ken.. ben helaas niet zo makkelijk!

jullie appen en willen een keer een drankje gaan doen, dit lijkt me geen hoge nood.
wij slapen nooit.
Murrmurr schreef:
En geen ac gebruiken en dus ongewenst zwanger zijn.
valentinamaria schreef:
09-11-2018 23:46
gaan posten voor zijn huis en hem achtervolgen in een onopvallende auto.
:rofl:
huurvrouwtje schreef:
09-11-2018 23:36
Recent een man ontmoet, hele goede leuke klik en ontzettende sterke aantrekkingskracht. veel contact via app nu hebben we besloten eens een drankje te gaan doen ( ik heb hem al vaker in het echt gezien dus geen internet liefde), alleen ben ik er achter gekomen of nou nu denk ik dat hij een relatie of deze net verbroken heeft, hij weet dat ik hem wel zie zitten maar zegt zelf helemaal niks over zn ( aanname)´vriendin´ is toch best gek?! Bedoel dan ben je 1 niet zo verliefd of 2 misschien open relatie maar alsnog meld je dat even 3 toch niet zo leuk en zet je je vriendin voor schut 4 laat staan dat je die relatie serieus neemt en respect heb voor je vriendin.. En persoonlijk vind ik dit erger dan ergens een keer in een dronken bui een meisje zoenen... nu houd je bewust een optie open en ben je niet eerlijk en open over een vermeende relatie?! ook op zn social media niet dat dat perse een graadmeter moet zijn maar is niks te vinden over haar, geen foto nis?! Bij haar wel overigens... maar die fotos stralen niet bepaald liefde van af...meer vrienden ofzo. vind het vreemd en wil het ergens vragen maar wil dat niet via de app doen, en ergens vind ik van waar bemoei ik me mee... maar dan wordt het dus bij het afspreken en dan vragen kan ik hem ook in de ogen aan kijken. Vind het ergens zijn verantwoordelijheid want het is zijn relatie die hij dan niet serieus neemt...als je zo flirt en super leuke gesprekken hebt, continu... en met mij af wil spreken kan ik er toch van uit gaan dat je single bent?!

wat zouden jullie doen?!
interpunctie zou je verhaal een stuk leesbaarder maken
don't watch the movie, read the book
huurvrouwtje schreef:
Boos?nou nee hoor, ben gewoon benieuwd en verbaasd als het wel zo zou zijn... ik vind hen er uit zien als vrienden betekend niet dat ze het zijn :) sommige zn nu eenmaal niet zo klef, alhoewel als het een stel zou zijn zouden ze bijna 2 jr samen zn en verwacht je nog wel wat spanning en liefde van fotos afspatten haha afin... zij had wel iets gepost een quote en dan een foto van hem en haar paar weekjes terug.. maar ook dan zitten ze naast elkaar, geen idee beetje vaag... zal wel! Zijn verantwoordelijkheid t te melden.
Maar nou begrijp ik nog steeds niet waarom jij denkt dat hij een relatie heeft... Kun je dat uitleggen? Want ik snap er echt geen snars van...
valentinamaria schreef:
09-11-2018 23:54
jullie appen en willen een keer een drankje gaan doen, dit lijkt me geen hoge nood.
:) precies.
Sweet_Concubine schreef:
09-11-2018 23:56
Maar nou begrijp ik nog steeds niet waarom jij denkt dat hij een relatie heeft... Kun je dat uitleggen? Want ik snap er echt geen snars van...
volgens mij omdat hij op een FB foto naast een vrouw zit.
wij slapen nooit.
Uhhhh.... waarom zou je geen drankje gaan drinken met iemand die eventueel een relatie zou kunnen hebben?
Ik drink drankjes met wie ik maar wil.
En als je iemand niet zo goed kent, dan weet je inderdaad vaak niet of deze wel/niet/etc. een relatie heeft. Dat soort privé-informatie deel je toch pas met mensen als je ze beter kent?

Ga toch lekker een drankje drinken met iemand als je daar zin in hebt.
Of niet, als je daar geen zin in hebt.
Simpel.

En dan leer je vanzelf iemand langzaamaan beter kennen (of niet).

Ik ontmoet trouwens dagelijks mannen. En vrouwen.

Of.... o ja, appen is het nieuwe vreemdgaan, zoiets, toch?
valentinamaria schreef:
09-11-2018 23:58
volgens mij omdat hij op een FB foto naast een vrouw zit.
Oh... Het lèf!! Hoe durft ie!!!

Of zoiets

Nee, nou weet ik het zeker: I'm too old for this shit... :nope:
Wikka schreef:
09-11-2018 23:59
Uhhhh.... waarom zou je geen drankje gaan drinken met iemand die eventueel een relatie zou kunnen hebben?
Ik drink drankjes met wie ik maar wil.
En als je iemand niet zo goed kent, dan weet je inderdaad vaak niet of deze wel/niet/etc. een relatie heeft. Dat soort privé-informatie deel je toch pas met mensen als je ze beter kent?

Ga toch lekker een drankje drinken met iemand als je daar zin in hebt.
Of niet, als je daar geen zin in hebt.
Simpel.

En dan leer je vanzelf iemand langzaamaan beter kennen (of niet).

Ik ontmoet trouwens dagelijks mannen. En vrouwen.

Of.... o ja, appen is het nieuwe vreemdgaan, zoiets, toch?
Dit is niet vriendschappelijk appen... en appen met een vrouw de hele dag door zowat flirten, weten dat zij je leuk vindt, spanning etc... daar mee gaan afspreken is een date en zou ik persoonlijk niet heel tof vinden als mijn vriend dat zou doen met een wild vreemde vrouw laat staan verzwijgen dat hij een relatie heeft.
Sweet_Concubine schreef:
10-11-2018 00:00
Oh... Het lèf!! Hoe durft ie!!!

Of zoiets

Nee, nou weet ik het zeker: I'm too old for this shit... :nope:
daarom zijn oudere vrouwen ook zo populair bij jongere mannen.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven