Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2

05-11-2018 14:34 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Afbeelding

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
Ik vind Ruud veel leuker dan Maarten trouwens. En Maarten vond ik ook een beetje freaky toen ze eenmaal voor hem had gekozen. Hij dook er gelijk bovenop. Brrr vond het wat eng haha.
Als iemand de spoiler al heeft ontvangen, wil je m dan ook aan mij doorsturen (pb)?
coolpack2 schreef:
11-11-2018 20:28
Marnix Mouwloos
Boer zoekt mouw.
Ook een Pluviofiel
Jamie-Lee schreef:
11-11-2018 21:40
Nu ben ik ook wel erg nieuwsgierig! Je mag me een pb sturen :popcorn:
Mij ook
Kan iemand mij ook een PB sturen? :popcorn:
Ik heb de pb, maar ik ga zal er een apart spoilertopic voor aanmaken, ik zie dat zóveel mensen het willen weten.
Zou Roel soms tijdens zijn vakantie in Zuid Amerika toch voor een aantrekkelijke dame van daar vallen? En vervolgens huilt Steffi uit bij Harrold.
Ik ben razend nieuwsgierig.
appelientjex schreef:
11-11-2018 22:06
Pfff waarom wil iedereen hier in godsnaam spoilers weten dan is t toch helemaal niet leuk en spannend meer? Alleen al zeggen dat je een spoiler hebt impliceert bepaalde dingen die ik helemaal niet wil weten, daar komen we vanzelf wel achter als we het programma blijven kijken. Dus regel die spoilers maar ergens anders.
!!!!! Kijk gewoon het programma........
koekie1980 schreef:
11-11-2018 22:08
Ik realiseer me nu ineens dat Marit trouwens ook n spijkerblouse zonder mouwen aan had op t laatst... zou dat dan misschien dé match van de week zijn? 😲😲😲

Ben je nou gewoon aan het spoileren? 😂
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zanahoria schreef:
11-11-2018 22:15
Ik heb de pb, maar ik ga zal er een apart spoilertopic voor aanmaken, ik zie dat zóveel mensen het willen weten.
Top :mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin
Wim en Marit wordt niets, leuk voor even en dat is het dan.
Jaap kiest vast voor Marianne, die ander is te uitgesproken voor hem.
Marnix en Janneke ( want omhels je iemand op die manier? Was troostend zonder ook maar enige spanning).
Roel gaat op reis en Harrold grijpt vast nog zn kans. Of Steffi komt tot bezinning in de tijd dat hij weg is.
En Michelle is net een schoonmoeder, met dat gegiechel.
himalaya schreef:
11-11-2018 22:16
Ben je nou gewoon aan het spoileren? 😂
Nu je het zegt... woops sorry 😂😂😂
Shine_bright101 schreef:
11-11-2018 21:28
Mag ik hier spoilers plaatsen? :cencored:

Nou bedankt Shine, ik heb geen pb nodig om te weten wat je wil spoileren.
Such fun!1
Maar even tussendoor... complimenten voor de spannende aflevering! Was meer spanning in deze 45 minuten dan in alle afleveringen vt voren. Applaus 👏👏👏👏👏
appelientjex schreef:
11-11-2018 22:11
Ik vind Ruud veel leuker dan Maarten trouwens. En Maarten vond ik ook een beetje freaky toen ze eenmaal voor hem had gekozen. Hij dook er gelijk bovenop. Brrr vond het wat eng haha.

Ik zei het tegen mijn man: ''je ziet het die Maarten gewoon denken: ''als die camera straks weg is, trek ik je helemaal uit elkaar!!'' :kwijl:
Niet leuk die pb’s voor een spoiler. Vond het net zo leuk dat Steffi voor Roel had gekozen. Ik hoop voor haar dat het stand houd. Van het begin af aan heb ik altijd een beetje gedacht dat hij wat te hoog gegrepen voor haar was, maar vond dit erg lullig om te denken.

Maarten en Michelle, leuk! Denk dat die wel een leuke avond hebben gehad... misschien hadden ze even moeten wachten tot Ruud weg was.

Jaap, bah. Moeilijke keuze, beiden vrouwen willen houden. Ik zou er klaar mee zijn. Kies voor Petra, Marianne wil te veel aandacht.

Dat Marnix zou moeilijk en emo zou zijn. Ik denkt dat hij geen keuze kan maken en dat beide dames weg gaan. Als hij ze al niet weg jaag. Waarom maak je het jezelf zo moeilijk?
Ik had even niet begrepen waarom Janneke zou opstandig werd, toch handig dit forum.

Wim en Marit gaat ook geen stand houden. Kreeg wel stellig de indruk dat ze wel meer gedaan hadden dan alleen zoenen.
Life is always rocky when you're a gem.
Pindakaasjes schreef:
11-11-2018 22:23
Ik zei het tegen mijn man: ''je ziet het die Maarten gewoon denken: ''als die camera straks weg is, trek ik je helemaal uit elkaar!!'' :kwijl:
Zo echt he, die kus verraste me (en volgens mij Michelle ook) en daarna dook hij er bijna boven op.
Life is always rocky when you're a gem.
Ik vind het gevis naar van alles ook niet leuk!
Denk je even leuk na te bespreken hier, is het bijna alleen maar gejengel om pb's.
Maar ik zie dat er al een oplossing voor is, als in een ander topic.
anoniem_6666bc6591591 wijzigde dit bericht op 11-11-2018 22:27
0.25% gewijzigd
Uhh ja en degene die iets weet gaat idd ook echt 100 mensen een PB sturen. :facepalm:
Wat maakt dat nou uit, een paar berichten over pb’s?
Er worden geen spoilers geplaatst, dus wat is het probleem?
Overigens was er in dit topic van de week pagina’s lang offtopic gezever, dat was veel vervelender.
appelientjex schreef:
11-11-2018 22:11
Die jongen is verliefd, geef hem eens ongelijk :proud:

Het leek wel een beetje alsof hij recent uit een depressie kwam rollen trouwens.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Pindakaasjes schreef:
11-11-2018 22:26
Ik vind het gevis naar van alles ook niet leuk!
Denk je even leuk na te bespreken hier, is het bijna alleen maar gejengel om pb's.
Maar ik zie dat er al een oplossing voor is, als in een ander topic.

Nou ja, dat gehengel idd, maar ook het feit dat de pb helemaal niet nodig is. Het is zo ook wel duidelijk toch?

Triest gedrag. Open dan zelf een spoilertopic als je zo graag iets kwijt wil.
marindah wijzigde dit bericht op 11-11-2018 22:29
42.42% gewijzigd
Such fun!1
minnimouse schreef:
11-11-2018 22:27
Wat maakt dat nou uit, een paar berichten over pb’s?
Er worden geen spoilers geplaatst, dus wat is het probleem?
Overigens was er in dit topic van de week pagina’s lang offtopic gezever, dat was veel vervelender.

Je hoeft niet zo kattig te reageren, toch?
vrouwjagersma schreef:
11-11-2018 21:06
Ja, dit is wel echt een goede kerel, dit kun je niet spelen. Is er niemand in dit topic die het met hem aandurft?

Mijn man vindt het niet goed :|
Pindakaasjes schreef:
11-11-2018 22:28
Je hoeft niet zo kattig te reageren, toch?
Vanwaar die toch?
Als jij vindt dat ik kattig reageer mag je dat gewoon zeggen. Maar ik bedoelde het in elk geval niet zo. En de reden van mijn post is omdat er commentaar komt op een paar berichtjes en er net gedaan wordt alsof er vanalles verklapt wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven