Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 13 november 2018 om 23:58
Och verkeerd gelezen! Best jammer de bammer.the_Wicked_Witch schreef: ↑13-11-2018 23:55Vind je? Je kunt er ook voor kiezen om met iets minder tamtam te vertrekken en weer terug te keren hè?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 14 november 2018 om 00:02
Sorry, maar je bent echt niet lowkey. Ik forum misschien 3x per maand een beetje actief nog en lees weinig mee en alleen al aan de Nick, zonder 1 woord gelezen te hebben, wist ik al bijna zeker wie je was. De eerste post die ik las icm met de Nick maakte het direct duidelijk. Is verder niet goed of slecht, maar sommige mensen kunnen niet anders dan zijn wie ze zijn. Je bent niet de enige.
woensdag 14 november 2018 om 00:03
Maar dan nog moet je een unieke eigenschap hebben waarom 100 opdrachtgevers jou kiezen in plaats van die 1000 anderen die in hetzelfde vakgebied werkzaam zijn.
DuchessMeganMarkle schreef: ↑13-11-2018 23:57En dat geeft jou het recht om wat er is gebeurd of naar mij als persona te hinten? Ik ben al behoorlijk lowkey. En ondertussen anderen een morele kompas voor houden. Flikker een eind op. Met je domme gezwets.
Ik hint niet. Dat doe je zelf hoor, ook hier in napraat.
woensdag 14 november 2018 om 00:06
En dat geeft jou het recht om dat nog extra te onderstrepen?the_Wicked_Witch schreef: ↑14-11-2018 00:03Ik hint niet. Dat doe je zelf hoor, ook hier in napraat.
woensdag 14 november 2018 om 00:07
DuchessMeganMarkle schreef: ↑13-11-2018 23:57En dat geeft jou het recht om wat er is gebeurd of naar mij als persona te hinten? Ik ben al behoorlijk lowkey. En ondertussen anderen een morele kompas voor houden. Flikker een eind op. Met je domme gezwets.
Als met dit taalgebruik niet iedereen je herkent dan vreet ik zo'n lilleke omaschoen op.
Dat doe je dus echt helemaal zelf.
Lowkey
woensdag 14 november 2018 om 00:09
DuchessMeganMarkle schreef: ↑14-11-2018 00:06En dat geeft jou het recht om dat nog extra te onderstrepen?
Wat onderstreep ik precies?
woensdag 14 november 2018 om 00:09
Ik.
Morgen zie ik de psych weer!
Ga ik fijn samen met mij een gesprek hebben.
enn wijzigde dit bericht op 14-11-2018 00:10
12.82% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 14 november 2018 om 00:11
Ik geloof daar niet in. Als er 1000 mensen werkzaam zijn in een bepaald vakgebied, kan het niet zo zijn dat er maar eentje is die een bepaalde kijk/combinatie van factoren/eigenschappen heeft dat alleen diegene een bepaalde kwaliteit van werk af kan leveren. Dat je met goed werk en een prettige persoonlijkheid, makkelijker opdrachten binnen haalt omdat je fijn bent om mee samen te werken en kwaliteit levert, helemaal eens. Maar dat je dusdanig uniek bent dat niemand anders dat zou kunnen? Dat betwijfel ik.
Betekent overigens niet dat je geen waardering en erkenning zou verdienen hoor, maar ik denk echt dat iedereen vervangbaar is, op een heel klein select groepje na en dat zijn niet de mensen die voor bedrijven werken en daar tonnen of miljoenen mee binnen harken.
woensdag 14 november 2018 om 00:15
Wel uniek bijvoorbeeld: steve jobs (jaja, ook een bedrijf, maar toch anders dan een willekeurige ceo). Daarbij zie je dat Apple zonder hem toch anders is, maar ze overleven het nog steeds.
Ook een uniek iemand: Elon Musk, al lijkt hem dat ook wel op te breken.
Ik denk misschien Bill Gates ook nog wel in dat rijtje.
Dat zijn er dan 3. Wel heel rijk overigens.
Ook een uniek iemand: Elon Musk, al lijkt hem dat ook wel op te breken.
Ik denk misschien Bill Gates ook nog wel in dat rijtje.
Dat zijn er dan 3. Wel heel rijk overigens.
woensdag 14 november 2018 om 00:17
Dat lijkt me nog wel een dingetje als je mooie schoenen aan wil trekken voor je gesprek.
Succes!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 14 november 2018 om 01:49
Nog niet verder gelezen, maar die 'dus' dus. Precies dat ja.shifty schreef: ↑13-11-2018 23:16Wat is die onzin die kenmerkend is voor dit forum?
Ik snap ook de 'dus' niet in dit verhaal. Je kan een bepaalde kleding-status veroorloven 'dus' koop je dat voor je kinderen? Zodat hun kledingstatus recht doet aan jouw inkomen? Dus niet-merk-kleding/goedkope merkkleding is beneden hun status maar met dure merkkleding leven ze boven hun stand? Je koppelt tenslotte zelf ook het merk Zeeman aan arm zijn en Gucci aan rijk zijn.
Volgens mij leer je ze dan dat hun kleding hun status weerspiegelt en dat ze dus andere ook op basis van hun kleding moeten beoordelen.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
woensdag 14 november 2018 om 02:53
Als je een tijdje alleen meeleest, dan zal het je wel opvallen dat frambozenkwarktaart voornamelijk tevoorschijn komt als FV een discussie heeft en framboos er even gemakkelijk een sneer over kan maken. [...]the_Wicked_Witch schreef: ↑13-11-2018 23:49Kijk je wel uit dat je niet van stalking beticht wordt? Je weet het niet hè?
Bij jou is het trouwens ook wel duidelijk dat je een hekel hebt aan FV, reageer je altijd heel anders en vooral bits op. Prima hoor, moet je zelf weten.
Zo zijn er wel meer. En ook op meet personen.
Meelezen is in de regel veel leuker, je ziet een boel gebeuren
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-11-2018 15:45
Reden: op de man
Reden: op de man
4.62% gewijzigd
woensdag 14 november 2018 om 07:09
Helemaal mee eens. Was een erg vermakelijke discussie, maar als je van een afstandje meeleest wordt er weer een hoop duidelijk.juliaaana schreef: ↑14-11-2018 02:53Als je een tijdje alleen meeleest, dan zal het je wel opvallen dat frambozenkwarktaart voornamelijk tevoorschijn komt als FV een discussie heeft en framboos er even gemakkelijk een sneer over kan maken. En dan hihihaha. Die kan je zeker wel stalkgedrag toekennen.
Bij jou is het trouwens ook wel duidelijk dat je een hekel hebt aan FV, reageer je altijd heel anders en vooral bits op. Prima hoor, moet je zelf weten.
Zo zijn er wel meer. En ook op meet personen.
Meelezen is in de regel veel leuker, je ziet een boel gebeuren![]()
...