Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
DuchessMeganMarkle schreef:
14-11-2018 08:56
Precies!

Flauwekul. Je kan de aanleiding wel weer aanhalen om te zeggen dat die aanleiding klein is en dat het dus wel aan anderen moet liggen. Maar dat is natuurlijk flauwekul als je de hele discussie terug leest. Ik heb de aanleiding niet eens gelezen en ik zie de discussie hier toch ook scheef lopen. Dat doet ze gewoon zelf hoor.

Maar dan is ineens dat ene kleine zinnetje van kwarktaart stalkgedrag? :facepalm:
14-11-2018 09:06
Dan plaats FV over de schoenen die de influencer aan had en het merk en dan gaat het over hoe lelijk ze wel niet zijn, serieus?
Dan lees je niet goed.
Star² schreef:
Als jij hier je huis en haard achterlaat om een schooltje ergens in diepdonker Afrika te beginnen, dan vind ik je zeker wel een uniek mens.
Helemaal mee eens maar fb bedoelde het ook niet vervelend was gewoon een constatering.
Man en ik zeggen zo vaak we doen iets fout als we andere mensen met een riant bestedingspatroon zien en wij hebben het echt niet slecht. Ik word alleen niet gelukkig van dure schoenen ( hoger dan 200€ ga ik niet en besef weer dat een ander dat misschien al duur vindt)
Maar dat geintje mag kennelijk niet .
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 14-11-2018 09:17
0.16% gewijzigd
14-11-2018 08:10
Voor mijn doen ben ik heel erg low key.

Ooooh, we moeten rekening houden met je "persona" . Als je echt low-key wil zijn, dan neem je een neutrale nick. Maakt mij verder niet uit hoor, maar als je denkt dat dit low-key is begrijp je het concept forum niet goed.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 14-11-2018 09:14
18.97% gewijzigd
Star² schreef:
Als jij hier je huis en haard achterlaat om een schooltje ergens in diepdonker Afrika te beginnen, dan vind ik je zeker wel een uniek mens.
Mwoah, hangt ervan af. Ze zijn er zeker, maar ook genoeg ontwikkelingswerkers die het voor zichzelf doen ipv voor de mensen daar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
the_Wicked_Witch schreef:
14-11-2018 09:12
Ooooh, we moeten rekening houden met je "persona" . Als je echt low-key wil zijn, dan neem je een neutrale Nick.

En je denkt niet dat men dan weer bovenop haar springt/ontmaskert als ze het een keer met fv eens is?
nouschi wijzigde dit bericht op 14-11-2018 09:19
0.34% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
14-11-2018 08:59
Nee, de discussies lopen uit de hand omdat mensen haar express niet willen begrijpen en hun grammetje willen halen, daarom lopen de discussies uit de hand. Ik begrijp FV vrijwel meteen zonder dat ik met haar moet gaan discussieren. Mensen vinden haar gewoon irritant omdat ze vrij duidelijk discussieert zonder te sugar coaten.

Nee hoor, ze is in haar discussie's een enorme draaikont dus daar is niks duidelijk aan.
Ze neemt rare stellingen aan die op z'n minst een andere mening oproepen.
Vervolgens is ze nooit in staat iets van iemand aan te nemen.
En daarnaast is ze beledigend en neerbuigend.

Daar kan je een berg suiker over willen gooien maar dat roept gewoon weerstand op. Wat dan aan het eind van de discussie standaard wordt omgedraaid naar stalkgedrag/pesten/de hele wereld is tegen haar.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 14-11-2018 09:15
3.38% gewijzigd
yasmijn schreef:
14-11-2018 09:05
Toppunt van ordinair.
Terwijl ze er geld genoeg tegen aan gooit , maar wat jij zei dat is het verschil tussen klasse en stijl hebben.
Maar zou haar niet als “classy” omschrijven dat is wat Meghan en Maxima wel van nature hebben vind ik.
Yildizlar schreef:
Helemaal mee eens maar fb bedoelde bet ook niet vervelend was gewoon een constatering.
Man en ik zeggen zo vaak we doen iets fout als we andere mensen met een riant bestedingspatroon zien en wij hebben het echt niet slecht. Ik word alleen niet gelukkig van dure schoenen ( hoger dan 200€ ga ik niet en besef weer dat een ander dat misschien al duur vindt)
Dit.
Yildizlar schreef:
Helemaal mee eens maar fb bedoelde bet ook niet vervelend was gewoon een constatering.

Ik denk het ook wel eens 'wat heb ik verkeerd gedaan'. Lijkt mij een vrij normale gedachte. Als je er je leven door gaat laten leiden, dan is het niet ok.
Yildizlar schreef:

Die opmerking is er eentje die je wel vaker hoort inderdaad. Denk ik ook wel eens.

Maar de uitleg/reacties daarna waren geen grapjes toch?
Daar zegt FV echt heel wat anders. En daar vinden blijkbaar veel mensen wat van. En dat is waar bijvoorbeeld Shifty het over heeft. Gok ik.
Star² schreef:
14-11-2018 09:16
Ik denk het ook wel eens 'wat heb ik verkeerd gedaan'. Lijkt mij een vrij normale gedachte. Als je er je leven door gaat laten leiden, dan is het niet ok.
Ja precies we lachen er van om en klaar .
shifty schreef:
14-11-2018 09:14
Nee hoor, ze is in haar discussie's een enorme draaikont dus daar is niks duidelijk aan.
Ze neemt rare stellingen aan die op z'n minst een andere mening oproepen.
Vervolgens is ze nooit in staat iets van iemand aan te nemen.
En daarnaast is ze beledigend en neerbuigend.

Daar kan je een berg suiker over willen gooien maar dat roept gewoon weerstand op. Wat dan aan het eind van de discussie standaard wordt omgedraaid naar stalkgedrag/pesten/de hele wereld is tegen haar.
Vind jij, ik niet.
Nouschi schreef:
14-11-2018 09:14
En je denkt niet dat men dan weer bovenop haar springt/ontmaskert als ze het een keer met fv eens is?

Ik herkende haar omdat ze in het modtopic begon te gillen over veiligheid. Icm de nick is het dan geen hogere wiskunde.
14-11-2018 09:20
Ik herkende haar omdat ze in het modtopic begon te gillen over veiligheid. Ivm de nick is het dan geen hogere wiskunde.

Ja en? Waarom bemoei je je daar mee?
Lucifer2018 schreef:
14-11-2018 09:17
Die opmerking is er eentje die je wel vaker hoort inderdaad. Denk ik ook wel eens.

Maar de uitleg/reacties daarna waren geen grapjes toch?
Daar zegt FV echt heel wat anders. En daar vinden blijkbaar veel mensen wat van. En dat is waar bijvoorbeeld Shifty het over heeft. Gok ik.
Ik gok dat fv een enorm goede kijk op mode etc heeft ( hoe kan het anders met die Nick :))
Ik zou niet weten wat die trui ongeveer kost maar wel zien dat de kwaliteit erg goed is en ik weet ook wel dat zo’n Cartier love bracelet niet goedkoop is .
Vanuit haar interesse deelt zij deze opmerkingen denk ik.
De rest werd wel enigszins verdraaid .
Ik zal wel weer de enige zijn die niet weet wie ze is.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Nouschi schreef:
14-11-2018 09:00
Mensen lezen haar slecht. Leggen haar dingen in de mond die ze niet zegt, lees maar terug. Lees het eerste bericht maar en kijk waar dat heengaat. Ze heeft een andere mening dan velen hier op napraat en dat wordt belachelijk gemaakt, worden waarden en normen bijgesleept die zij blijkbaar niet heeft en degene die geld niet belangrijk vinden blijkbaar wel etc etc.

Zelfs moeder Theresa en Ghandi worden erbij gesleept om aan te geven hoe goed men is en hoe onbelangrijk ze geld vinden terwijl het er enkel om ging dat ze een afspraak met mensen had die geld hebben en daar een grapje over maakte. Ik had exact hetzelfde grapje gemaakt, weet ik zeker.

Als je 'altijd slecht gelezen' wordt moet je misschien iets aan je schrijfstijl doen toch? Je haalt weer de aanleiding aan om haar te verdedigen, maar daar gaat ze toch zelf ook ruimschoots aan voorbij. Dan kan je die aanleiding aan het eind niet weer even terughalen en maar stellen dat de gehele vervolgdiscussie dus het werk van anderen is.

Lees even haar reactie op nemain; als er iemand slecht leest, woorden verdraait, dingen die ze niet zegt in de mond legt ..
Nouschi schreef:
14-11-2018 09:21
Ja en? Waarom bemoei je je daar mee?

Waarom bemoei jij je met de dingen die ik post?
Yildizlar schreef:
14-11-2018 09:23
Ik gok dat fv een enorm goede kijk op mode etc heeft ( hoe kan het anders met die Nick :))
Ik zou niet weten wat die trui ongeveer kost maar wel zien dat de kwaliteit erg goed is en ik weet ook wel dat zo’n Cartier love bracelet niet goedkoop is .
Vanuit haar interesse deelt zij deze opmerkingen denk ik.
De rest werd wel enigszins verdraaid .
Je zult dat maar mooi vinden. Je kop gaat eraf hier.
FV nam stellingen aan die heel duidelijk door anderen uit zijn verband worden gerukt. Als je dat niet ziet, dan kun je echt niet goed lezen. Snap wel dat mensen die midden in de discussie zitten, het niet helemaal helder zien en doorgaan om maar FV's ongelijk te bewijzen.
...
shifty schreef:
Flauwekul. Je kan de aanleiding wel weer aanhalen om te zeggen dat die aanleiding klein is en dat het dus wel aan anderen moet liggen. Maar dat is natuurlijk flauwekul als je de hele discussie terug leest. Ik heb de aanleiding niet eens gelezen en ik zie de discussie hier toch ook scheef lopen. Dat doet ze gewoon zelf hoor.

Maar dan is ineens dat ene kleine zinnetje van kwarktaart stalkgedrag? :facepalm:
Die kwarktaart is te laf om hier onder zijn/haar eigen nick mee te praten. Die komt hier alleen opdagen om even de boel op te stoken.
...
Nouschi schreef:
14-11-2018 09:24
Ik vind het mooi en wat een ander daar van denkt zal me een worst zijn.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Nouschi schreef:
Op mijn wishlist samen met de possessionring van Piaget , ik duik zovast !
Waarom bemoei jij je met de dingen die ik post?
Omdat ik het niet begrijp waarom dat weer breed uitgemeten moet worden hier. Laat haar toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven