Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
DuchessMeganMarkle schreef:
14-11-2018 09:32
Alsjeblieft zeg je bent echt niet objectief. Je bent verdraait van alles. Boos omdat ze je ergens heeft geraakt wat betreft je algemene ontwikkeling dat jij niet wist wie Meghan Markle is, terwijl je dat eigenlijk niet ontgaan kan zijn. Bij mij blijven nieuws items waar ik geen interesse heb hangen.

:rofl: ik pies in mijn broek.
Pipistrello schreef:
14-11-2018 10:26
:rofl: ik pies in mijn broek.
Free pissen,het is weer eens iets anders dan free bleeding :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Marana-- schreef:
14-11-2018 09:38
Meghan Markle is het afgelopen jaar ongeveer net zo vaak het hoofdonderwerp van het nieuws geweest als Henny de Haan. Kun jij nu even uit je hoofd opnoemen wat zij doet?
Dat is onzin want het fipronil schandaal was in 2017. En ja, dat weet ik zonder googlen. Henny de Haan is de crisismanager van de pluimveesector en die is VORIG JAAR inderdaad veel in het nieuws geweest. Lang zo vaak niet als Meghan Markle dit jaar, maar inderdaad wel vaak.
Am Yisrael Chai!
Ik heb een officiële waarschuwing te pakken voor schelden? Waar heb ik gescholden?
Wat achterlijk dat gestaf. En dan wel zelf die post quoten...

Lucifer was niet de enige die stalken benoemde en daar een speciale Nick voor te hebben.

Maar maak je er één woord van 'stalktrol' dan is het banwaardig. Tuurlijk.
Zielig hoor om je te verschuilen achter stafjes, gadverdamme wat laag dit.
Trolhinten mag niet. Ik zag het staan en dacht meteen dat wordt een waarschuwing.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
DuchessMeganMarkle schreef:
14-11-2018 10:37
Ik heb een officiële waarschuwing te pakken voor schelden? Waar heb ik gescholden?

Vanmorgen om 8.13 (loepje) en blijkbaar heb je iets lelijks tegen mij gezegd.
Maar voor de duidelijkheid, dat boeit mij niet en ik heb niet gestaft.
Nu moet Lucifer vood 48 uur op de bank zitten. Echt laag om te gaan staffen.
Nouschi schreef:
14-11-2018 10:39
Trolhinten mag niet. Ik zag het staan en dacht meteen dat wordt een waarschuwing.

Ja maar welke droeftoeter druk dan meteen op die knop? Wees dan een wijf en spreek iemand er op aan.
Star² schreef:
14-11-2018 10:43
Ja maar welke droeftoeter druk dan meteen op die knop? Wees dan een wijf en spreek iemand er op aan.
Oh absoluut. Misschien geen wijf? ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
14-11-2018 10:43
Precies, maar dat doen ze natuurlijk niet. Ze schuilen zich achter andere nicks en gaan stiekem lopen staffen. Kinderachtig gedoe.
Ik vind jullie allemaal lief.
Ach ja, iedereen heeft zijn lolletje weer gehad moet je maar denken. Let it go, Duchess. Niet op ingaan.
Am Yisrael Chai!
Het-groepje schreef:
14-11-2018 10:46
Gestaft!
Nouschi schreef:
14-11-2018 10:47
Gestaft!
:rofl:
Am Yisrael Chai!
Nouschi schreef:
14-11-2018 10:47
Gestaft!
:rofl:
Er lezen hier heel veel mensen mee. Het zou me niets verwonderen als de meeste stafjes van meelezers komen.
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 14-11-2018 10:51
1.89% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
Het-groepje schreef:
14-11-2018 10:46

Waar is de kumbaya-smiley als je 'm nodig hebt.
doornroosje9 schreef:
14-11-2018 10:50
Er lezen hier heel veel mensen mee. Het zou me niets verwonderen als de meeste stafjes van meelezers komen.
Maar waarom? Ik snap dat echt niet.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Nouschi schreef:
14-11-2018 10:39
In Napraat mag het wel, volgens het linkje naar de regels.
¡Apagando las luces!
Wat mag:

- Bans bespreken forum/overig/bantopic/list_messages/235701//

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)
Mag ik dit trouwens wel quoten? :rofl:
¡Apagando las luces!
Rosabella1 schreef:
14-11-2018 10:54
Maar waarom? Ik snap dat echt niet.
Omdat het kan, omdat je een bepaalde forummer niet leuk vindt en elke kans benut om te staffen, omdat je het leuk vindt? Zoiets, denk ik.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
14-11-2018 10:56
Omdat het kan, omdat je een bepaalde forummer niet leuk vindt en elke kans benut om te staffen, omdat je het leuk vindt? Zoiets, denk ik.
Tja ieder zijn hobby zal ik maar zeggen.
SombraOnline schreef:
14-11-2018 10:55
Mag ik dit trouwens wel quoten? :rofl:
Stalktrol is niet op normale wijze natuurlijk :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven