Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 14 november 2018 om 10:26
DuchessMeganMarkle schreef: ↑14-11-2018 09:32Alsjeblieft zeg je bent echt niet objectief. Je bent verdraait van alles. Boos omdat ze je ergens heeft geraakt wat betreft je algemene ontwikkeling dat jij niet wist wie Meghan Markle is, terwijl je dat eigenlijk niet ontgaan kan zijn. Bij mij blijven nieuws items waar ik geen interesse heb hangen.
woensdag 14 november 2018 om 10:28
Free pissen,het is weer eens iets anders dan free bleeding
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 14 november 2018 om 10:36
Dat is onzin want het fipronil schandaal was in 2017. En ja, dat weet ik zonder googlen. Henny de Haan is de crisismanager van de pluimveesector en die is VORIG JAAR inderdaad veel in het nieuws geweest. Lang zo vaak niet als Meghan Markle dit jaar, maar inderdaad wel vaak.
Am Yisrael Chai!
woensdag 14 november 2018 om 10:40
DuchessMeganMarkle schreef: ↑14-11-2018 10:37Ik heb een officiële waarschuwing te pakken voor schelden? Waar heb ik gescholden?
Vanmorgen om 8.13 (loepje) en blijkbaar heb je iets lelijks tegen mij gezegd.
Maar voor de duidelijkheid, dat boeit mij niet en ik heb niet gestaft.
woensdag 14 november 2018 om 10:44
woensdag 14 november 2018 om 10:44
woensdag 14 november 2018 om 10:47
Gestaft!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 14 november 2018 om 10:50
Waar is de kumbaya-smiley als je 'm nodig hebt.
woensdag 14 november 2018 om 10:54
Maar waarom? Ik snap dat echt niet.doornroosje9 schreef: ↑14-11-2018 10:50Er lezen hier heel veel mensen mee. Het zou me niets verwonderen als de meeste stafjes van meelezers komen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 14 november 2018 om 10:55
Mag ik dit trouwens wel quoten?Wat mag:
- Bans bespreken forum/overig/bantopic/list_messages/235701//
- Beleid bespreken
- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)
- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)
¡Apagando las luces!
woensdag 14 november 2018 om 10:56
Omdat het kan, omdat je een bepaalde forummer niet leuk vindt en elke kans benut om te staffen, omdat je het leuk vindt? Zoiets, denk ik.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 14 november 2018 om 10:57
Tja ieder zijn hobby zal ik maar zeggen.doornroosje9 schreef: ↑14-11-2018 10:56Omdat het kan, omdat je een bepaalde forummer niet leuk vindt en elke kans benut om te staffen, omdat je het leuk vindt? Zoiets, denk ik.
woensdag 14 november 2018 om 10:59
Stalktrol is niet op normale wijze natuurlijk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!