Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Oh cool, Toet!! Heb jij nog ook nog wat nodig? En hoe zit het met Zoon?
Zoon weet ik even niet, morgen komt nog wat van mijn moeder, maar dan maken we de balans weer op

En ik heb niet zulke superschema's als jij met dat gebreng-haal, dus dat scheelt erg in het relaxt zijn over GG weg. Inmiddels hebben we ook een gezin in de straat met kindjes op zelfde school als Dochter: die bellen morgen even aan en dan sluit zij gewoon bij de kolonne aan (4 jongens!) . Scheelt mij een dubbele dienst creche en school, hoewel dat op zich ook wel te doen is.

Ik kreeg net een leuk smsje, maar ik vermoed dat degene van wie het is het hier zelf wel even wil komen vertellen, dus ik laat jullie nog lekker even in onzekerheid
Aaah.. FLAUW Lil!!

Voor Pimpel.. de ontbrekenden + 1

En als ik jou was, zou ik badderen ook een keertje overslaan.. of komen Lientje en Lotje erg bezweet van ballet? Mijn stelregel is dat elke dag wassen niet gezond is, voor kinderen Komt ook door mijn eigen huidallergie.. werd elke dag wassen door doktoren afgeraden.
Later is nu
Dat is wel HEEL flauw, Lil!! Foei, daar kunnen wij nieuwsgierige tantes niet tegen... (en ik zit nu allemaal dingen zelf in te vullen, ik kan namelijk in elk geval raden over wie het gaat)

Nee, ze hoeven niet allemaal elke dag in bad, maar om en om, dus dat is 2 per dag.
Ik heb hier dus ook nog die stapel (en schoonmaakster had alle stapeltjes op elkaar gegooid en toen kon ik de zin niet vinden om ze weer uit te zoeken) en heb dus nog niets van Maeve gehoord, dus dacht: ik stuur alles naar Pimpel (want had voor Lil haar zoon toch maar één kaartje, dat hij ondertussen vast al heeft), maar dat hoeft dus niet echt Pim? Zal ik dan maar weer eens de stapeltevoorschijn halen en kijken wat ik nog heb voor je dochter?
quote:pimpel schreef op 17 maart 2009 @ 16:07:

wij nieuwsgierige tantes
gemeen gemeen gemeen..

Wil de dame in kwestie wel tussen nu en 45 minuten komen melden wat er ís, please!
Later is nu
Normaal weet ik ook niets en/of het als laatste Dream, maar deze smiley's plaatsen kon ik niet weerstaan

Bestaat er ook postmenstrueelsyndroom? If so, dan hebbikut. Pfffffff.
IK WIL HET NU OOK WETEN!

Nieuwsgierige tantes.. en daar moet Toet om grinniken.. Dus vertel, vertel, vertel, wil degene die zwanger is NU opstaan!

Pffff Pimp, zooo ontzettend knap vind ik het dat je al zolang niet meer rookt! Jij was nog erger verslaafd dan ik! Hmm, klinkt niet echt aardig, nou vooruit, ik ben ook heul erg verslaafd! Ik weet in elk geval dat ik het je niet nadoe, no way, kan me daar echt geen voorstelling bij maken. (of nou ja, dat kan ik wel, een hele vreselijk verschrikkelijke.. brrrr)

Oh Noah wil the A-team zien dus we moeten ons op de bank installeren.. jeugdsentiment!

Succes met partners die er niet zijn enzo, ik moet het ook ff zonder doen, vind 1 avond wel zat.
Okay, laten we in ieder geval even vertellen dat er niemand zwanger is.

Of Lil moet een andere sms hebben gekregen dan ik.

Of ik bleek binnen een week na de eerste dag van mijn ongesteldheid toch vruchtbaar en ben dan nu drie dagen zwanger in plaats van dat ik postpms heb.

Of Lil heeft dezelfde sms als ik gehad, maar er is gewoon toch iemand zwanger.
Over zwanger gesproken; Ely? Hoe is het? En met tante Alex??
.
anoniem_6508c736c41ff wijzigde dit bericht op 17-03-2009 19:29
Reden: tsss ik werd op verkeerd been gezet door toet en dacht dat ik een prijs in de wacht kon slepen kon ik ook eenswat winnen maar nee heur latoet houdt alle win-info weer es voor zichzelf tss.
% gewijzigd
Ik heb geen idee of degene over wie het gaat hier vlotjes langs kan komen, sorry mensen!
Ja zeg, ook nog 'ns berichten gaan verwijderen!

*trommelt nerveus ritme*

Ehm, niemand nieuw bezwangerd dus. Wat kan 't nog meer zijn.. iets heel leuks.. seks? Heeft 'r iemand vanmiddag seks gehad, is dat het? Van die hele goeie, zeg maar?

Ehm.. offe een nieuw kleurspoelinkie in het haar? Offe een promotie? Iets gewonnen? Kaartjes voor Dries R. voor ons allemaal?

*geeft 't op*
Vervelend van die Post-MS, Toet! Ben je niet te genieten? Rot is dat he, niet eens alleen voor je omgeving maar ook voor jezelf! (ik had het gisteravond trouwens, zomaar ineens vreselijk onredelijk uit mijn dak aan het gaan tegen Bambi-man over niks, die daar dan heel kalm onder blijft, het bijna lijdzaam ondergaat zowat, wat mij weer triggert om nog een stapje verder te gaan.. en hij me dan ineens vasthoudt, ik heel bozig eruit probeer te wurmen en hij vraagt 'zal ik maar even een kopje thee voor je zetten?'.. NEE! Eh.. nou ja.. Eh, okééééé..

Is geen lol aan te beleven. )
Bam, je hebt wel een goeie vent volgens mij.
Ik ...

...

...

...

....

weet ook wat het is...

Wat wilde ik nou toch typen?
nou VERTEL dan....gaat er iemand trouwen?? Ja he, ik voel het!

Ach die arme gerbillette, toch dood. Poes Joep nog niet.... Kinders maken zich zorgen, ik ook, maar meer of de kat niet net de geest geeft op GG`s verjaardag, zou extra verdrietig zijn.

Jullie mogen trots op me zijn: ik heb vanmiddag 1 van de 50 meest invloedrijke personen van NL (naar het schijnt) de hand geschud, mee gesproken en een dik compliment van haar gekregen. Presentatie ging dus goed (heel goed zelfs), complimenten all over the place, echt super!

Ga maar gauw posten, wie weet komt de grote onbekende zo wel langs met haar nieuws!
jaaaaa hooooor, ik weet ut ook X:D

;D
quote:bentetje73 schreef op 17 maart 2009 @ 21:56:

jaaaaa hooooor, ik weet ut ook

hhhm, quoten was niet de bedoeling, slechts wijzigen... Maar ja, you get the message
En hier viel ook ineens het kwartje! Leuk zeg, ben benieuwd..

Ja Lil, het is een goeie vent. Heus wel. Heeft af en toe wat training nodig, af/zit/lig maar we komen er wel, we komen er wel.
Zo, heb schoolkrantvergadering gehad. Nadat we eerst een hele layout voor een gewone schoolkrant hadden gemaakt bedachten we dat we heel wat anders wilden dan de geijkte (huh, gek woord?) bekende schoolkrant .

En nu gaan we dus heeeeel wat anders doen. Zin in.

En gelijk voor het volgende nummer ook al heel wat anders bedacht.

En ik ben heel trots; want het zijn allebei ideeën van mij. (Hee, als niemand veren in je kont steekt moet je het gewoon zelf doen) (en dat is nog best lastig ook met een frozen shoulder)

(En oh help, over acht uur moet ik in het zwembad liggen staan voor een les Pilates, dat is waarschijnlijk ook niet handig met een frozen shoulder?)

Nou ja, hoe dan ook.

Geeft iedereen nog een kwartje om te laten vallen en gaat spullen voor morgenochtend klaar leggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven