Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
hey Mod,

deze vraag staat ook op actueel maar er lopen nu zowel daar als hier IVF-verlof topics. Samenvoegen een idee?

Maakt mij niet oz heel veel uit waar, op actueel of hier.

Groet

RR
Eh, het is toch op zijn minst een heel klein beetje vreemd dat je een eerst een ledenstop aanbrengt en dan in je nieuwe OP schrijft dat het topic slecht loopt en dat jullie nieuwe schrijfsters zoeken. Dat stond er echt namelijk, letterlijk, in je OP, en daar verbaasden de mensen die op de eerste pagina reageerden zich, terecht, over. Vervolgens pas je het aan, jullie willen tenslotte helemaal geen nieuwe schrijfsters, en denken je medeschrijfsters, wat een rare reacties van die rare forummers op de 1e pagina, we lopen toch juist heel goed? En dan doe jij fijn mee, ja rare reacties he? Maar Poffertjes, jíj hebt die reacties dus zelf teweeg gebracht door te liegen in je OP.

Dat kopieeren en plakken uit je oude OP was dus gewoon helemaal niet slim. Maar, wees dan een vrouw en geef aan je eigen medeschrijfsters toe dat die opmerkingen kwamen door wat jij gekopieerd/geschreven had in de OP en dat je het inmiddels hebt aangepast.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Angel, kun je even naar onze topictitel kijken? Tot vanmorgen stond er nog gewoon 'pieserts schrijven hier verder', nu staat er iets heel raars, in het rood ook nog... ???
quote:Inad schreef op 17 maart 2009 @ 13:47:

Maar, wees dan een vrouw en geef aan je eigen medeschrijfsters toe dat die opmerkingen kwamen door wat jij gekopieerd/geschreven had in de OP en dat je het inmiddels hebt aangepast.

Inad, je begrijpt denk ik niet helemaal wat er aan de hand is.

De rare reacties waar wij (en Poffertjes) op doelde zijn:

- Er is meer op de wereld dan zwanger worden en topics daarover openen. Irritant,

en

- oh leuk, het 9258610ste topic over wie wanner zwanger wordt....

Door de correctie van de moderator kon Poffertjes haar OP niet meer wijzigen.

Dit was volgens mij een misverstand aangezien de moderator niet wist dat deze actie deze gevolgen had. Dat legt de moderator duidelijk uit aan Poffertjes en vervolgens niets meer aan het handje toch?

Dus Poffertjes liegt nergens, opent alleen even in alle snelheid een nieuw topic.

That’s it.. Nergens verkeerde bedoelingen van wie dan ook.

Kunnen we nu dan weer "gezellig en vredig" door forummen?
Stay with me, let\'s just breathe.
Wat mij betreft wel hoor, ik had het trouwens over de post van Liedepiedje, die schrijft "en dan zeggen ze dat ons topic geen storm loopt hahahahah, zielige reacties"of iets in die trant. Dus dat gaat wel degelijk over de reacties naar aanleiding van Poffertjes oorspronklijke OP. Jullie hebben die waarschijnlijk niet gelezen, omdat ze die inmiddels had aangepast. Ik heb mijn vraag aan Poffertjes dus vooral gesteld, om aan de overige dames op jullie topic te laten zien dat jullie die reacties kregen dóór Poffertjes. En de 9258610ste topic reatcies komen denk ik ook door jullie naam, met zelfs versie II erachter. Het is ook veel, zwanger worden vanaf feb 09, vanaf maart 09, vanaf januari 2010, vanaf feb 2030 bij wijze van spreken. Als groepjes dan ook nog nieuwe topics openen, met vage OP, ziet niemand door de bomen het bos meer.

Forum lekker verder, ik wilde alleen het misverstand uit de weg hebben. Dankzij Poffertjes kregen jullie rare reacties op pag. 1.
heb mijn vraag aan Poffertjes dus vooral gesteld, om aan de overige dames op jullie topic te laten zien dat jullie die reacties kregen dóór Poffertjes.

Nou wij hebben/hadden er helemaal geen problemen mee en waren allang weer overgegaan tot de orde van de dag, maar als dit jou enorm oplucht prima.
if we all light up, we can scare away the dark...
Wel interessant dat iedereen Poffertjes vraag voor haar komt beantwoorden trouwens
quote:Inad schreef op 17 maart 2009 @ 14:50:

Wel interessant dat iedereen Poffertjes vraag voor haar komt beantwoorden trouwens

Zeg,moet jij ongesteld worden?

Onee,laat maar,je bent zwanger toch?
Jaaaa

Duidelijk he? En zo lopen er nog een paar rond op het forum. Kijk ook uit voor bijvoorbeeld Star
quote:Inad schreef op 17 maart 2009 @ 20:38:

Jaaaa

Duidelijk he? En zo lopen er nog een paar rond op het forum. Kijk ook uit voor bijvoorbeeld Star Ja,ik had het al door Loslopende hormoonbommen hiero,mss kun je je motto ook even aanpassen voor niksvermoedende medeforummers
Oh, jij hebt een heel actueel motto. Heeft iemand al een Evidenzamotto? Ik ga Shi ook missen, al was ik het noooooooooooooooooooit maar dan ook nooit met haar eens geloof ik

En, nee, das juist leuk. Het verrassingseffect . Er zijn al heel veel forummers met een motto in die trant trouwens.
Angel, wil je even kijken naar de postings van Neele in het topic Verlof voor IVF?

Met name de posting van 21.27, waarin ze suggereert dat mensen met een gehandicapt kind dat kind maar niet hadden moeten krijgen, en anders moeten ze zelf maar voor de kosten opdraaien.
668, the neighbour of the Beast
quote:Inad schreef op 17 maart 2009 @ 20:38:

Jaaaa

Duidelijk he? En zo lopen er nog een paar rond op het forum. Kijk ook uit voor bijvoorbeeld Star Ja, Star is een trut.
quote:Marriss schreef op 17 maart 2009 @ 14:08:

Angel, kun je even naar onze topictitel kijken? Tot vanmorgen stond er nog gewoon 'pieserts schrijven hier verder', nu staat er iets heel raars, in het rood ook nog... ???

Beste Marriss,

Het is een technische bug en er wordt naar gekeken. Ik had al gekeken of ik het uit de topictitel kon halen, maar helaas.
"technische bug"

quelle surprise!
quote:Marels schreef op 17 maart 2009 @ 21:33:

Angel, wil je even kijken naar de postings van Neele in het topic Verlof voor IVF?

Met name de posting van 21.27, waarin ze suggereert dat mensen met een gehandicapt kind dat kind maar niet hadden moeten krijgen, en anders moeten ze zelf maar voor de kosten opdraaien.Ik ga kijken of het bedoeld is om te stoken. Zo niet, dan heeft iedereen natuurlijk recht op zijn eigen verkeerde mening.
En verder...

1. Poffertjes zijn lekker, zeker met poedersuiker en een klontje echte boter.

2. Iedereen mag zwanger worden en daar lijstjes voor maken.

3. Ik zal geen openingsposts meer aanpassen.
quote:Viva Angel4 schreef op 18 maart 2009 @ 08:32:

[...]

Ik ga kijken of het bedoeld is om te stoken. Zo niet, dan heeft iedereen natuurlijk recht op zijn eigen verkeerde mening.

Neele meende het niet, het was ironie.

Dat heeft ze later ook uitgelegd. Daarmee lijkt me dat het probleem is opgelost.
Inderdaad was het ironisch bedoeld.

Nogmaals mijn excuses.

Ik vond het niet nodig om te vermelden dat ik in mijn zeer direkte omgeving een gehandicapt iemand heb, dus dat ik dat zeker niet meen.

Mijn ironie is, zoals ik al schreef op het topic, zijn doel ver voorbij geschoten.
Lieve Forummers,

Met React hebben we afgesproken dat we topics met 5000 onderwerpen of meer zullen sluiten (dus niet verwijderen) en een nieuw deel aan (laten) maken.

Dit omdat deze topics er op dit moment voor zorgen dat het hele forum trager is dan nodig.

Ik zal in de topics waar dit op van toepassing is een berichtje zetten en sluiten. Jullie kunnen dan een nieuw topic starten.
Hadden jullie dat potver niet even aan kunnen kondigen?

Dan had ik (en anderen bij wie dit nu geldt) eventjes hun tabel kunnen kopieren voor op het nieuwe topic. Kan jij zeker ook niks voor me in betekenen Angel?
Hi Angel!

Ik heb voor december 2006 een nieuwe gemaakt met de titel december 2006 - deel 2. Wil jij een linkje maken?

Kun jij de tabel ook overzetten toevallig?

Thanks,

Tinus.

Laat maar tis gelukt!!!
Ik gooi ze wel weer open, dan kunnen de tabellen gekopieerd worden.
Het gaat wel heel snel zo he? Hadden jullie na de aankondiging niet even een wachtperiode in kunnen lassen? Van een dag ofzo? Nu krijg je een wildgroei van vragen van forummers over tabellen enzo. En er zijn forummers die hun topics niet meer kunnen vinden. (Ik kijk bijvoorbeeld altijd via 'mijn laatste' of het vergrootglas onder mijn naam in een forumbericht).

Nee, dit vind ik eerlijk gezegd niet echt netjes zo. Kan jij waarschijnlijk niks aan doen (orders van bovenaf). Maar toch...
ik ben Cheers helemaal kwijt
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven