Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 november 2018 om 21:32
Dat ligt aan de forummer geloof ik. Als zij het zegt wel.fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 21:31En dat is banwaardig?
Ik zal ook wel niet begrijpend kunnen lezen dan want ik snap niet wat hier banwaardig aan is.
zondag 18 november 2018 om 21:33
Belachelijk en alweer een bewijs dat sommigen het op jou gemunt hebben. En 9 van de tien keer hun zin krijgen als jij weer een waarschuwing of ban aan jouw broek hebtfashionvictim schreef: ↑18-11-2018 21:21Ha maar het grote verschil tussen jou en mij is dat jij bonenstaak kunt tikken en dat ik direct een staf om mijn oren krijg. Kills all the fun. Ik had serieus een waarschuwing laatst toen ik ergens zat te trashen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 november 2018 om 21:41
Tijdje alleen maar meegelezen maar jemig wat wordt er weer een bende van gemaakt zeg! Bans die niet worden uitgedeeld maar toch wel en dan weer teruggedraaid (misschien eerst even je verdiepen voor je handelt als mod?), rare huisregels, belachelijk gestaf. En dan die prullenbak hahahahaha! Er is dus inderdaad een soort parkeerpijler jongens, waar topics belanden die (tijdelijk) offline zijn gehaald. Niks meteen helegaar foetsie.
zondag 18 november 2018 om 21:48
Ik ben blijkbaar een vreemde eend in de bijt omdat ik niet uitzonderlijk fel tegen zwarte piet ben en wel voor een kinderpardon. Om de een of andere reden moeten die twee altijd verbonden zijn. Ben je tegen zp, dan ben je voor een kinderpardon (en vluchtelingen en links en bakfietsen etc) en vice versa.
Dus ik had het twee weken geleden aan de stok met de xenofoben uit het betreffende lintje-draadje (want die pro-pieters zijn ook malloten). Ik kreeg een paar waarschuwingen van de mods en ik ging de regels even lezen. Bleek dus expliciet in de regels te staan: geen zp-discussie. Ik dat aankaarten, kreeg bak ellende over me heen en vervolgens geband.
Die hele actueel-pijler is verziekt en dat komt door de mods. Alleen anti-asielzoekersonderwerpen blijven bovendrijven. Ik probeerde destijds wat nieuwe onderwerpen aan te dragen en kreeg meteen commentaar en een waarschuwing van de mods...
Dus ik had het twee weken geleden aan de stok met de xenofoben uit het betreffende lintje-draadje (want die pro-pieters zijn ook malloten). Ik kreeg een paar waarschuwingen van de mods en ik ging de regels even lezen. Bleek dus expliciet in de regels te staan: geen zp-discussie. Ik dat aankaarten, kreeg bak ellende over me heen en vervolgens geband.
Die hele actueel-pijler is verziekt en dat komt door de mods. Alleen anti-asielzoekersonderwerpen blijven bovendrijven. Ik probeerde destijds wat nieuwe onderwerpen aan te dragen en kreeg meteen commentaar en een waarschuwing van de mods...
zondag 18 november 2018 om 21:50
Nee, ik wil niet dat je weggaat.fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 21:03Ik wil niemand blij maken met een dooie mus maar het duurt niet lang meer denk ik.
zondag 18 november 2018 om 21:55
Ik begrijp het.
Het verbaast mij dus helemaal niks. Zo'n topic wordt dus eerst verplaatst en wellicht is het 'verwijderen' daarna ook niet eens echt verwijderen.
Maar het kon ook haast niet anders dan dat het technisch zo zou gaan. Wel leuk dat het een keer zichtbaar is voor ons.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
zondag 18 november 2018 om 21:58
Ik begrijp er niets meer van.fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 21:31En dat is banwaardig?
Ik zal ook wel niet begrijpend kunnen lezen dan want ik snap niet wat hier banwaardig aan is.
zondag 18 november 2018 om 21:59
Ik ben ook geen fan van Wendy.charlottew88 schreef: ↑18-11-2018 21:13Je moet echt blijven hoor met wie moet ik anders dan mijn ergernis over bonestaak Wendy delen.
zondag 18 november 2018 om 22:00
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.